Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj »Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«
Obujamo spomine
Komentarji:   8 24.11.2010


»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«

Draga ljubiteljica, ljubitelj toplih krajev, počitka …

Problem poletja in poletnega dopusta je, da prehitro mineta. Ena, dva, tri in že drgnemo led z avtomobilskih stekel.

Kaj ne bi bilo lepo enkrat izven sezone skočiti nekam, kjer boste lahko teden dni bosi? Vroča mivka bi se vašim nogam prav gotovo prilegla, toplo in čisto koralno morje pa tudi. Preverjeno!

Vas že vidim: ležite pod senčnikom na ležalniku, hladna pijača pri roki, v zraku vonj po plaži in tisti zvok, saj veste, ki ga lahko slišimo le na plaži (veter, morje, pogovor ljudi, krik skakalca v vodo …).

Medtem pa vaši kolegi garajo v službi, vstajajo, ko je še noč, in se v mrazu vračajo domov, da pogledajo dnevnik na televiziji. Vas dnevne novice seveda ne zanimajo.

V toplih krajih vse izgleda drugače.

No, sedaj mi pa povejte, zakaj si res ne bi privoščili tedna toplih krajev?

Nimate časa?

Dajte no, namesto da pravite, da nimate časa, raje priznajte: »Nočem si vzeti teh nekaj prostih dni.«

Se vam še vedno zdi, da nimate časa?

Ne veste, kam z otroki? Lahko jih vzamete s sabo, ali pa poskrbite za varstvo. Tudi to lahko storite, če želite.

Nimate denarja?

Saj sem vam rekel, da denar ni problem. Jasno, da vam ne morem obljubiti (razen,  ...
pismo se nadaljuje ...

globtourtopli

Dragi prijatelji – tole je pismo, ki sem ga pred leti napisal za turistično agencijo Globtour. Globtourja ni več, je pa od mrtvih vstalo moje pismo. Kaj pravite na tole?

Kot veste, sam zagovarjam to, da vidiš neko idejo in jo prirejeno uporabiš v svojem poslu. Nikoli pa nisem rekel, da lahko uporabimo isto reč. No, nisem nič hud, prej ponosen, da kakšen moj odličen tekst živi še danes. Kaj pa mislite vi? Še eno zanimivost si oglejte – cene namreč. Obroki so se v zadnjih časih (evro …), malce podražili.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

25.11.2010 @ 08:52 Andrej
:)
25.11.2010 @ 11:56 andreja
zakaj pa ta"Kompas" ne bi vam poslal dve karti za tople kraje.....?????
26.11.2010 @ 00:26 Sašo
Vse bi bilo Ok, če se nebi pod tekst podpisal direktor g. Pavle Žunič.
To je podobno kot izposojene zgodbe, ki jih nekateri pripovedujejo kot lastne zgodbe, kar lahko pri uporabnikih prinese prej slab kot dober vtis (moje mnenje).

Lahko bi pa tale direktor recimo poklical tebe pa predlagal sodelovanje pri akciji...
26.11.2010 @ 02:29 DJ Lovro
Dobil sem to pošto na dom, Aleš! Dobro delajo!
26.11.2010 @ 02:33 DJ Lovro
Ja, ponavadi je pa vseeno res tako, da rajši pustijo nekaj časa stat in to potem predstavijo kot nekaj "njihovega" ... Mogoče pa dober odvetnik od tega vseeno zrihta "par jurčkov evrčkov", saj je bila pogodba verjetno narejena za prvo in za vsa podjetja, ki bi si to lahko lastila. Podobno je pri avtorskih pravicah za glasbo oz. tekste, podoobno verjetno tudi pri vaših knjigah. saj ne moreš kar tako "ukrast". TOČNO! Temu se reče KRAJA teksta ...
26.11.2010 @ 02:37 DJ Lovro
Ou, kiks! Zgoraj mi manjka en "ne", verjetno ste že sami ugotovili, kje ...
01.12.2010 @ 10:40 borut
Jaz pa mislim, da jim je to nekdo naredil in tega niso sami sestavljali. Ta nekdo je pa verjetno en tak kot Mojca Mavec in je moral nekaj na hitro narediti, glava je bila prazna, pa je šel mal po arhivih pogledat in skopirat... Da niso sami delali se vidi po tem, da so tudi ostale elemente kar dobro priredili in je to delal nekdo, ki se spozna. Definitivno ni bil direktor Pavle Žunič. Pa še nekaj se mi zdi pri vseh teh osebnih podpisih - da veliko bolje zažge, če je spodaj podpisana npr. Maja Novak, prodajna svetovalka kot pa dr.mr.fr. kr en
01.12.2010 @ 15:48 boštjan
Pismo s še vedno rekordnim CTR-jem na Najdi.si.
na vrh