Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Pomembno je, kako vprašate!
Marketing
Komentarji:   5 25.10.2010

Zelo pomembno je, kaj svojim strankam rečete, kaj jim napišete. Malenkostna sprememba v besednjaku lahko pomeni veliko, zelo veliko dodatnih evrov. Dobro premislite, kako v resnici komunicirate s svojimi strankami. Premislite, kaj je cilj vašega komuniciranja, premislite, kaj želite s komuniciranjem doseči.

Predvsem pa premislite, ali bodo stranke razumele, kaj jim govorite, in ali je ENOSTAVNO narediti, kar od strank zahtevate.

Recimo, da zavarovalnica želi prepričati čim več svojih strank, da povečajo mesečni obrok, ki ga plačujejo za življenjsko zavarovanje. Recimo, da želijo vsaki stranki vzeti dva evra več na mesec. 24 evrov več na leto krat število strank … Hitro se nabere lepa vsota, mar ne?

Torej, če želite, da čim več strank vsak mesec vplača dodatna 2 evra, kako boste vprašali?

a) Če želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.

b) Če ne želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.

Beseda »ne« v tem primeru pomeni ogromno.

Na prvo ponudbo bi se verjetno odzvala okoli 2% strank.

Na drugo pa tudi.


Vidite, kako pomembno je, kako vprašate? Vedno se moramo vprašati, ali je tisto, kar zahtevamo od strank, dovolj enostavno.

Vprašati se moramo, kako bodo stranke reagirale. Vprašati se moramo, ali je naš cilj realen – večina strank nas je lenih in – celo če bi želele vplačati 2 dodatna evra mesečno – tega ne bomo storile, če moramo pred tem poslati naročilnico.

 


»Če se za spremembo NE boste odločili, nam to pisno sporočite.«

Ne vem, kaj bi na ta primer rekli odvetniki. Verjetno bi rekli, da možnost b ni preveč legalna. Ampak, kam pa bi prišli, če bi vedno poslušali odvetnike?

Jaz mislim, da je možnost b do strank prijazna in predvsem okoli 45-krat učinkovitejša od možnosti a.

Poskušajte tudi vi svojim strankam olajšati delo. Ta model seveda zelo dobro deluje, če imate veliko skupino lojalnih strank, ki vam mesečno itak plačujejo. Z nekaj izbranimi besedami lahko povečate dobiček na vsako stranko.

 

Dodaj komentar


Komentarji:

25.10.2010 @ 14:54 Borut
Možnost b morda res izgleda nelegalno, ampak pomislite, kaj naredi na primer banka, ko poviša cene. Če se ne strinjate s povišanjem, lahko greste drugam. :-) Da pa vas ne bi preveč razburjali, pa vas niti vprašajo ne, enostavno to objavijo na nekem ne preveč vidnem mestu. Pa se odvetniki s tem čisto strinjajo.

No, banke niso edine ...
25.10.2010 @ 15:01 Aleš
Borut, banke imajo veliko pravnikov in odvetnikov. :)
27.10.2010 @ 20:35 Marko
Mislim, da če bi jaz poslal (sem zavarovalni zastopnik) takole pismo svojim strankam, da bi me jih kar veliko odpikalo, češ kdo pa je on, da nam bo kar dvigoval premije - ne bi sicer pošiljale nazaj, da naj ne dvignem, samo ziher ne bi bile zadovoljne z mano, kar pa je moj dolgoročno cilj, saj želim, da pri meni ostanejo celo življenje. So dolgoročni cilji tukaj bolj v ospredju, kot pa nek kratkoročni, kjer bom ujezil stranko za nek minimalen zaslužek..
27.10.2010 @ 23:08 Marjan
To dela Tilia. In meni se to zdi zelo nepošteno do mene, koz zavarovanca. Podpisal sem pogodbo za določeno ceno, zdaj pa moram vsako leto na pošto, kjer moram oddati moj podpis, da ne želim povišanja cene.
02.11.2010 @ 08:56 Peter
Sem pri zavarovalnici Tilia. Če bi mi kaj takega poslali bi jo še isti dan zamenjal. Ne prenesem legalnega sleparjenja
na vrh