Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Upravljanje s pričakovanji strank – 2.del
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 28.09.2010

Ljudje ne maramo negotovosti. Med čakanjem na urgenci ali v zdravniški čakalnici, nas najbolj moti to, da ne vemo, kako dolgo bomo morali čakati.

Vozniki smo nestrpni, če ne vemo, kako dolgo bomo morali trpeti v koloni, ki je nastala zaradi dela na cesti.

Pri Rutarju vedo, da kupec nerad čaka na izdajo blaga. Zato lahko na vhodu v skladišče vidimo ta napis. Kar dobro.

rutar1

Sedaj pa poglejmo še podoben napis, ki sem ga poslikal pred desetimi leti v ZDA. Američani so za 10 minut hitrejši. Sicer za zamudo ne obljubljajo €10, so pa zato hitrejši.

rutar2
 

Še en odličen primer upravljanja s pričakovanji strank so ekrani na postajah mestnih avtobusov, ki prikazujejo, čez koliko minut pripelje naš avtobus.

Ali pa miniaturni zaslon na pralnem stroju, ki pokaže, čez koliko minut bo stroj opral. Podjetja čedalje bolje dojemajo, da je upravljanje s pričakovanji strank pomembno. Je pa moralo miniti kar nekaj časa, da so dojeli. Izdelovalci pralnih strojev so na primer rabili petdeset let, da so se spomnili stroju dodati uro …
 


Dodaj komentar


Komentarji:

28.09.2010 @ 23:07 borut
Tole je res dobra ideja. Edino kar me pri Rutarju moti, da je pri 15minutah še ena zvezdica in v spodnjem levem kotu se vidi nek drobni, miniaturni tekst, verjetno kot pojasnilo te zvezdice... Ste morda tudi to prebrali? Ker me res zanima, kako pogojujejo teh 15 minut... ;)
29.09.2010 @ 07:18 David
Super ideja, ki sem jo prvič videl pred leti v Egiptu so semaforji z odštevanjem časa, kako dolgo bo prižgana določena luč. Točno veš, koliko časa še moraš čakati, da boš lahko speljal, koliko časa še imaš, preden se spet prižge rdeča luč... Meni osebno je fino, ker lahko vmes v miru čakaš, brez da vsako sekundo pogledaš a je že zelena? Kaj pa zdaj? Pa zdaj? Zaenkrat sem to opazil samo v Velenju pa se mi zdi super pogruntavščina...
na vrh