Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Upravljanje s pričakovanji strank – 2.del
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 28.09.2010
Ljudje ne maramo negotovosti. Med čakanjem na urgenci ali v zdravniški čakalnici, nas najbolj moti to, da ne vemo, kako dolgo bomo morali čakati.
Vozniki smo nestrpni, če ne vemo, kako dolgo bomo morali trpeti v koloni, ki je nastala zaradi dela na cesti.
Pri Rutarju vedo, da kupec nerad čaka na izdajo blaga. Zato lahko na vhodu v skladišče vidimo ta napis. Kar dobro.
Sedaj pa poglejmo še podoben napis, ki sem ga poslikal pred desetimi leti v ZDA. Američani so za 10 minut hitrejši. Sicer za zamudo ne obljubljajo €10, so pa zato hitrejši.
Še en odličen primer upravljanja s pričakovanji strank so ekrani na postajah mestnih avtobusov, ki prikazujejo, čez koliko minut pripelje naš avtobus.
Ali pa miniaturni zaslon na pralnem stroju, ki pokaže, čez koliko minut bo stroj opral. Podjetja čedalje bolje dojemajo, da je upravljanje s pričakovanji strank pomembno. Je pa moralo miniti kar nekaj časa, da so dojeli. Izdelovalci pralnih strojev so na primer rabili petdeset let, da so se spomnili stroju dodati uro …