Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Poplave in hitro marketinško ukrepanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.09.2010

Oglas bo pritegnil pozornost, če v njem govorimo o stvareh, ki so tako ali tako že predmet pogovora. Prejšnji teden smo vsi govorili o poplavah.

bauhaus

Bauhaus časti z 10% popustom vse, ki so bili prizadeti v nedavnih poplavah. Primer hitrega odziva na dogajanje. V mnogih večjih podjetjih tako hitre reakcije niso sposobni. Saj veste, kolegiji, prelaganje odgovornosti, čakanje na odgovorne osebe ali pa se enostavno nihče ne spomni.

milo

Primer hitre reakcije ob izbruhu svinjske gripe pa je tale ameriški oglas (Swine Flu: What You Can Do To Stay Healthy). Podjetje, ki prodaja milo za roke, je takoj začelo oglaševati svoje milo kot izdelek, ki pomaga v boju proti gripi. V svojih oglasih se vključite v pogovor, ki poteka med ljudmi, in zanesljivo boste vzbudili pozornost. 
 


na vrh