Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kaj delajo vaše stranke, medtem ko čakajo?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 16.09.2010

adobe

Včeraj sem bil prisiljen posodobiti svoj Adobe Reader. Medtem ko sem čakal, da se nova programska oprema naloži na računalnik, mi je računalnik »prodal« dodatno programsko opremo. Brezplačno sem si naložil še bralnik za The New York Times.

Programerji so čas, ko bi sicer uporabnik bolščal v ekran in nervozno čakal, da se posodobitev končno naloži, izkoristili za dodatno prodajo. Pametno.

V vsakem poslu se kdaj pa kdaj zgodi, da stranke na nekaj čakajo. Ta čas se da izkoristiti za dodatno prodajo ali dodatno izobraževanje strank.

Nekaj primerov:

- v lekarnah nam, medtem ko čakamo v vrsti, na zaslonu vrtijo oglase za zdravila;

- v turistični agenciji nas, medtem ko čakamo, posedejo na kavč in nam dajo v roke katalog;

- pri frizerju nas med čakanjem zaposlijo z branjem revij;

- na bencinski črpalki lahko med polnjenjem goriva preberemo oglas na ročki za točenje goriva …

Nauk?

Dobro premislite, čez kakšen postopek gre vaša stranka. Potem pa postopku primerno storite vse, da se bo stranka »med obdelavo« dobro počutila, da ji ne bo dolgčas. In ne bodite sramežljivi – poskusite ji prodati še kaj!
 


na vrh