Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Svarilo
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.09.2010

svarilo

Ko sem zadnjič kolesaril po Gorenjskem, sem na hiši ob cesti zagledal tale napis. Dober marketing.

Iz sporočila je razvidno, česa ne smemo početi, kolikšna je zagrožena kazen, vidi pa se tudi, kdo je avtor sporočila.

Se strinjate, da iz mnogih današnji oglasov, ponudb, letakov, sporočil … sploh ni natančno jasno, kaj nam želijo povedati, kaj moramo narediti?
 


Dodaj komentar


Komentarji:

15.09.2010 @ 14:24 sivolasi
Se zelo strinjam!
Za nerazumljivost obvestil in reklam je v današnjih časih kar nekaj (možnih) vzrokov.

1. Slovenščina postaja v dojemanju mnogih državljanov nekaj nepotrebnega, obrobnega.
2. Teksti se pišejo na brzino. Včasih imam občutek, da jih pišejo ljudje, ki nimajo niti gimnazije.
3. Tekste najbrž pogosto nihče ne kontrolira, drugače ne bi prišle v javnost napake, pa tudi nebuloze, o katerih govorimo v tej temi.
4. Lektor je v nekaterih firmah nepotreben strošek. Torej ga ne uporabljajo...
5. Glede na ogromno količino raznih reklam in obvestil ne moreš vzbuditi pozornosti, pa naj je tekst kvaliteten, ali pa ne. Mogoče bi pozornoswt vzbudil edino s tem., da bi letaku, reklami priložil bankovec za 5 ali 10 evrov... :)

Kitajska zapoved, implementirana na naše tržišče (masovnost + cenenost) nas bo čedalje bolj tepla.
To, da mora biti nekaj zelo poceni, če želi vzbuditi kakšno resnejšo pozornost, je imperativ že vsaj dvem tretjinam Slovencev.
Pa še slabše bo. Kako slabo, pa raje ne razmišljam, saj mi je že današnje "stanje" kot šestdesetletniku popolnoma nesprejemljivo. V primerjavi z sedemdesetimi ali osemdesetimi leti.
15.09.2010 @ 14:50 Aleš Lisac
Sivolasi, tudi meni se zdi, da je čedalje manj Slovencev pismenih ...

Delam na tem, da boste moja sinova znala (kljub šoskemu sistemu) brati in pisati. In da bosta po možnosti uživala v branju dobrih knjig. :)
15.09.2010 @ 16:39 sivolasi
G. Lisac, strinjam se, da je marsičesa kriv šolski sistem.

Še vsaj toliko pa so krive tudi nove tehnologije, ki s svojimi možnostmi "silijo" mlajše v to, da se izražajo z minimalnim trudom.

Smajliji, WTF-ji in ostale "kratice" kopljejo grob slovenščini.
Nekdo, ki se od svojega 10-ega pa do 25-ega leta izraža z uporabo nekih matric, vzorcev, je svoj odnos do jezika zavozil. Jezik mu ni več pomemben, izborna izreka še manj. Gre samo še zato, da se v čim krajšem času z čim manj truda čim več pove.
In če se govori veliko in preveč, če se naklada, potem se le težko pove kaj pametnega....

In v kaosu besed, sporočil, reklamnih sporočil in novic (kdo je s kom in kako), se nam ne obeta nič dobrega.

Zakaj? Ker ogromna večina ljudi (tudi mlajših) ne zna izločiti zrna iz plev. Ne zna presoditi, kaj je objektivno dobro in kaj je slabo. In kaj je (za posameznika) pomembno in kaj je nepomembno...
15.09.2010 @ 22:08 Sašo
Se bi kar strinjal, da mladina uporablja računalniške kratice za sporazumevanje, kar velikim odraslim osebam sploh ni nič jasno.
Prednost tega je da so razvili svoj način, seveda z kraticami, kar pa ni kar tako; nenazadnje je to "teenage" jezik, ki ga slej ko prej tudi odpravijo ter zamenjajo z normalnim jezikom.
Če govorimo pogovorih med mladimi/otroci, večinoma ni pametnih in modrih razgovorov, saj so otroci in to po mojem tudi morajo imeti(če se navežem na sivolasi komentar, da nakladajo in bolj malo pametnega ne povejo). Načeloma je tako, da so v svojem optroštvu, sploh v pobrteti, predvsem uporniški (kar seveda smo bili po mojem vsi) in to jim daje pravico o drugačnem razmišljanju ter postavljanju zase ter učenju samega življenja. Je pa res da imajo prevelikokrat prav tudi takrat ko imajo narobe ;)

Strinjam da se Slovenski jezik izgublja v poplavi vseh tujk, ki jih čedalje bolj radi vrivamo/vrivajo v svoj besedni zaklad, kar dejansko res kvari samo strokovno Slovenščino. Se pa moramo zavedati, da lahko pričakujemo še večji porast tega, predvsem zaradi teh raznih prihajajočih ljudi iz raznih držav, ki prinašajo svoje navade in svoje načine komuniciranja.
Že tako, če recimo izpostavim tetoviranje, videvam veliko več ljudi, ki imajo na sebi tetovirane kitajske ali arabske črke, kot pa tiste, ki si dajo napisati kaj v Slovenščini (to sicer ne leti direktno na govoričenje temveč povezava z tujim, ki je bolj zanimivo in ljudje rajši prevzemajo kot pa Slovensko).

Glede reklam, kolikor videvam, se v glavnem vrtijo praški in čistila, ki pa zavajajo javnost. Seveda dober marketing za gospodinje, ki takoj letijo po novo zadevo, slabo pa za njihovo dojemanje da novo čistilo načeloma ne očisti nič bolje kot prejšnje, ki so ga kupile pred pol leta.


LP
na vrh