Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Majoneza brez jajc
Marketing
Komentarji:   7 25.08.2010

Joe Sugarman v svoji knjigi Sprožilci pravi, da je ena izmed pomembnih tehnik, ki jih je uporabljal v prodajnih pismih in oglasih, tehnika »povezovanje«. V osnovi gre za povezovanje potrošnikovega obstoječega znanja z razumevanjem izdelka ali storitve, ki ga ali jo podjetje prodaja.

majoneza

Ko sem včeraj v trgovini zagledal majonezo, ki ne vsebuje jajc, sem se spomnil na marketinško tehniko povezovanja. Majoneza, ki ni narejena iz jajc, seveda ni majoneza. Vsaj zame ne. Vendar kako pojasniti kupcem, za kakšno vrsto hrane gre, ne da uporabimo ime majoneza?

Saj gre za nekaj, kar izgleda podobno in se je na podoben način. In potem to pač poimenujete brezjajčna majoneza.

Še nekaj Joevih uspešnih prodaj s pomočjo tehnike povezovanja:

- daljinski upravljalec za vžig avtomobila je poimenoval »Mafijski avtomobilski izum«. Kupci so si predstavljali, kako takšen daljinec lahko reši življenje mafijskemu šefu, ki so mu pod avto podtaknili bombo, ki se sproži ob vžigu avtomobila

- v oglasu za detektor dima je uporabil besedo »nos«. Govoril je o nosu, ki mirno visi na sobnem stropu in vsakič, ko zavoha dim, seveda sproži alarm

- ko je prodajal dodatke za gorivo, je govoril o »vitaminih za vaš avto«.

Vam pride na misel kakšen slovenski primer uporabe tehnike povezovanja v oglaševanju?


Dodaj komentar


Komentarji:

26.08.2010 @ 10:50 zlobni
O, Aleš se je zbudil po mesecu dni;))))
30.08.2010 @ 18:29 Simonka23
Najprej sem zeeeelo dolgo razmišljala o tem povezovanju, potem pa se mi je odprlo:)
Lep primer povezovanja je bil Adriin oglas s prizorom iz filma Casablanca. Potem oglas z Eskimi za Savine gume. Potem še oglas s Kofetarico Ivane Kobilce za kavo. Ko človek dobro pomisli, se kar kaj najde, ja:)
Drugače mi je pa tale Mafijski avtomobilski izum nadvse posrečen:)
31.08.2010 @ 14:31 Petra
Podobno, a z drugega zornega kota, je pri marketinškem "triku" "olje brez holesterola". Majoneze ni brez jajc, rastlinsko olje pa holesterola sploh ne vsebuje, ampak tiste, ki so "občutljivi" na holesterol, verjetno to pritegne. Je pa zanimivo, da je ista blagovna znamka zelo dosledna pri poimenovanju čokolade ("nemlečni nadomestek mlečne čokolade"), medtem ko pri majonezi ne navede npr. "brezjajčni nadomestek majoneze". Mogoče so ugotovili, da omenjeno poimenovanje čokolade tržno ni uspešno :)
01.09.2010 @ 21:00 Barbara Felzer
V času nogometnega svetovnega prvenstva, mnogi prodajalci povezujejo svoje izdelke z nogometom: Hyundai, Petrol, celo na hrenovkah Perutnine Ptuj so bile "vgravirane" nogometne žoge, ki smo jih jedli...
Lp!
01.09.2010 @ 21:00 Barbara Felzer
V času nogometnega svetovnega prvenstva, mnogi prodajalci povezujejo svoje izdelke z nogometom: Hyundai, Petrol, celo na hrenovkah Perutnine Ptuj so bile "vgravirane" nogometne žoge, ki smo jih jedli...
Lp!
03.09.2010 @ 22:24 Franci
@Petra glede holesterola in olja... Po navedbah oljarne se je pri prodaji bistveno poznalo ali je bilo napisano olje brez holesterola
Tako, da preverjeno deluje!
09.09.2010 @ 23:14 Petra
@Franci v to ne dvomim, sicer pa hvala za informacijo!
na vrh