Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Popust
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 07.06.2010

-50%

Na kaj pomislite, če vam nekdo ponuja 50% popust? Na »škart« robo, na njihov prejšnji zaslužek, če sedaj lahko ponujajo -50%, mislite si, da zadeva očitno ne gre v prodajo itn.

Če se le da, se v službo zapeljem tudi s kolesom. Če je vreme lepo, če gre za dan brez predavanj in pomembnih sestankov in mi ni treba biti v obleki in kravati …

In že nekaj tednov kolesarim mimo tega napisa.

popust

V tem primeru gre za odličen plakat, odlično marketinško sporočilo. Lekcija za vse, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo? Če že dajete popuste, vedno povejte, ZAKAJ ste se odločili dati popust.

Še posebej če gre za znaten popust, stranke želimo vedeti, zakaj tolikšen popust. Pa tudi sicer, vedno boste prodali več, če imate zgodbo. Če znate povedati, zakaj ste se odločili za popust. In še nekaj malenkosti. Bolje je, da je popust časovno, količinsko omejen, saj ga tako stranke ne bodo zahtevale znova in znova. Bolje je tudi, če je popust takšne vrste, da je neponovljiv. Popust, o katerem govorim danes, je takšne vrste. Trgovina se zapira samo enkrat. No, morda jo lahko zaprete tudi večkrat, ampak po navadi med enim in drugim zapiranjem mine kar nekaj časa …

Popusti imajo vsaj en dokaj neugoden stranski učinek. Sploh če jih uporabljamo pogosto. S popusti namreč vzgajate, trenirate stranke. Večkrat ko ponudite popust, večja je verjetnost, da boste s tem stranke na popuste navadili. Skratka, s pogostim dajanjem popustov stranke izšolamo tako, da na koncu, če popusta ni, sploh ne kupijo. Da o tem, da s popusti blagovni znamki ne koristite, sploh ne govorimo.

Ampak popust iz današnje fotografije je dober popust. Vabljiv, neponovljiv. Naslednjič se bom ustavil in pogledal, ali imajo kaj zame.
 


na vrh