Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Hvala, ker voziš zmerno!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 03.05.2010
Odlična akcija. Ker se razlikuje od običajnih družbenokoristnih akcij, s katerimi večinoma samo strašijo ljudi.
Akcija bo tudi delovala bolje kot pa »strašilne« akcije.
Posebno slabo delujejo strašilne akcije, iz katerih je razvidno, da zelo veliko ljudi dela nekaj, česar ne bi smeli. Primer takšnih akcij so protikadilske kampanje, iz katerih kadilci v glavnem izvedo, da pri svojem početju niso sami in potem raje še enega prižgejo, kot da bi se sekirali …
Dr. Robert Cialdini v svojih knjigah dokazuje, da ima grajanje in kaznovanje pogosto obraten učinek od pričakovanega. Naj omenim samo dva zanimiva primera, ki se ju spomnim. V prvem primeru so v izraelskem vrtcu uvedli denarno kazen za vse starše, ki so prepozno prihajali po otroke v vrtec. Rezultat? Število zamudnikov se je povečalo in je ostalo enako veliko, tudi potem ko so kazen ukinili! Verjetno so si starši mislili, »če že plačam kazen, ni panike, če malo zamudim …«
In še en primer – napisi v naravnem parku so prepovedovali trganje okamnelega lesa (petrified wood). Na tabli, ki prepoveduje odnašanje takšnega lesa, je celo pisalo, da vsako leto obiskovalci odnesejo 14 ton tovrstnega lesa, košček po košček. In seveda, takšna tabla je bila bolj oglas, ki je povečeval število kraj, kot pa jih zmanjševal.
Psihologija prodaje je zanimivo področje. Prave odgovore dobimo samo, če testiramo. Ampak nekaj knjig se pa vedno splača prebrati.
Komentarji:
-
03.05.2010 @ 14:59
borut
-
Ideja je dobra, vendar mislim, da je bil to stran vržen denar. Isto kot Merkur, ki šopa tistga bogega Orbisona, da so že popolnoma razvrednotili dobro pesem, namesto, da bi malo na ljudeh delali. Pol pa prideš v Merkur, pa te živ kristus ne povoha...
Kar sem hotel povedati je, da je najprej potrebno pri sebi porihtat. Kaj pomaga oglaševanje, da vozi previdno, če se ti pa ministrica 200 na uro mimo pripelje... -
03.05.2010 @ 22:41
sivolasi
-
No, ministrica se bo skoraj gotovo ODPELJALA še pred iztekom mandata te vlade. Z 200 km na uro, ali mogoče pol manj...
Če pa vozimo zmerno, vozimo tako zato, ker bi radi prišli živi domov, pa tudi druge (najbrž?) ne želimo spraviti v voziček, ki ga bi poganjal akumulator. Ali spraviti pod rušo. -
03.05.2010 @ 22:48
Damijan
-
Se popolnoma strinjam glede učinka na ljudi. Če bomo sejali dobro se bo dobro vrnilo in obratno. Glede bojev proti kajenju, nasilju, vojnam....to je neke vsrte reklama in podžiga še več tega. Vse aktivnosti bi morale biti usmerjene v mir, zdravo življene itd.
Da ni tega interesa pa je že druga zgodba.....to se ne prodaja. -
03.05.2010 @ 23:24
ervinator
- Strinjam se, da ima pozitivna akcija z zahvaljevanjem boljše učinke kot negativna z zastraševanjem. Ampak, najboljše učinke pa ima v kombinaciji: razlog za zahvaljevanje je poudarjen z zavedanjem o možnih posledicah, ki jih je pred tem predstavila strašilna akcija.
-
04.05.2010 @ 14:18
Grascakinja
-
Mene je zmotila samo besedica "zmerno" - to je pač relativen pojem. Za ene je to 70 na uro po avtocesti, za druge pa 150 po ovinkasti vaški poti...
@borut, res je - še tako dober marketing ti nič ne pomaga, če imaš poslovne probleme....
Dodaj komentar