Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zastonj!
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 30.04.2010

Otroci jedo zastonj!

Tisti, ki imamo otroke, vemo, da z njimi ni ravno veselje hoditi v gostilne. Ker jih je treba krotiti (no, to še nekako gre) in ker nikoli ne veš, ali bodo pojedli, kar jim naročiš.

In potem zagledaš takšen napis. Zakaj pa ne, si rečeš …

otroci

Fotografijo sem posnel pred 14 dnevi v Chicagu. Nekaj podobnega bi delovalo oziroma že deluje tudi kje pri nas. Treba je nekako zbuditi pozornost. Magična beseda zastonj še vedno deluje. Pravzaprav deluje čedalje bolje.

26. maja 2010 bom na prireditvi ob 10. obletnici Med.Over.Net predaval o izjemno popularnem poslovnem modelu, ki temelji na ceni nič evrov. Brezplačno je trend, obstaja več vrst brezplačnega. Glavno vprašanje pa je, kako naj podjetje, ki nudi brezplačne storitve ali izdelke, s tem tudi dobro zasluži.

Pravkar pripravljam prosojnice za to predavanje, ena od prosojnic bo tudi tale fotografija. Za vas pa (žal ni nagradno) vprašanje. Ali veste, od kod izhaja izrek »There is no free lunch?«.

Kaj mislite, »zastonj kosilo« obstaja ali ne?


Dodaj komentar


Komentarji:

30.04.2010 @ 15:28 Lojze
Dejansko NE!
30.04.2010 @ 17:12 Marcos Gaser
Izrek sta popularizirala sci-fi avtor R. Henlein in ekonomist Firedman. Izhaja pa iz western salloons 19.stoletja, kjer si lahko dobil zastonj malico (lunch) če si naročil pijačo.
03.05.2010 @ 23:02 sivolasi
Osebno nisem NIKAKOR navdušen nad zastonjkarstvom.

Zastonjkarstvo (skoraj katerokoli) namreč generira pri veliki večini ljudi lažno mnenje, da je marsikaj zastonj in upanje, da bo čez nekaj let zastonj skoraj vse.

Če bo res tako, seveda lahko s (skoraj vsakim) poslom kar zaključimo.

Še sreča, da imamo elito (finančno, intelektualno in še kakšno), ki ve, da Maserati nikoli ne bo stal 19.900 evrov. :)

Bi pa omenil spletno zastonjkarstvo: ponudbo raznih vsebin (glasba, novice, pornografija), kjer ne bo niti v 10-ih letih intenzivnega prepričevanja možno ljudi navaditi nazaj, da se (kvalitetne) vsebine na spletu plačajo.

In prav zato je na spletu najmanj 90% nekvalitetnih vsebin, ali pa linkov na umotvore drugih oseb/avtorjev. Avtorstva je na spletu zelo malo.

Prvi sramežljivi poskusi plačevanja novic se sicer že dogajajo (Murdoch, nekateri japonski časopisi), vendar so odpori proti plačevanju ogromni in nekateri so kar šokirani, češ: ja kaj se pa grejo, da hočejo nekaj računat...

Na žalost se je evropska populacija že skoraj razdelila na 10-15% elite, ki ve, da stvari ne morejo biti in ne bodo nikoli zastonj, ter na veliko večino, ki samo išče, kje je kaj znižano, ali zastonj (promocija).
Koliko Slovencev kakšpen dan teče v BTC samo zato, ker so v neki trgovini trije artikli znižani za 50%? Veliko!

Mogoče nimam čisto prav, ampak bom imel prav najkasneje takrat, ko bodo branjevke delile solato in sadje po promocijski ceni (0 evrov), in ko bodo prostitutke vsakemu novemu klijentu (da bi ga omrežile) vsaj trikrat ponudile svojo uslugo zastonj...

Se oproščam za cinizem in črnogledost!
04.05.2010 @ 07:44 Aleš Lisac
Sivolasi, zelo tehten komentar. Cena 0, oziroma zastonj ima kot poslovni model en velik problem. Podjetja, ki nekaj dajejo zastonj, morajo na koncu vseeno najti način, da nekaj zaslužijo. In vsem ne uspeva. Ravno včeraj sem bral članek o tem, kako relativno malo zasluži recimo Facebook, pa čeprav ima ogromno "strank". Prodajati nekaj zastonj je velik izziv. Res je tudi, da predvsem mlajša generacija pričakuje, da bo ogromno (vsebin, storitev) zastonj. In, ko nekoga navadiš, da je nekaj zastonj, potem je pot nazaj težka...
04.05.2010 @ 13:16 sivolasi
Hvala za pohvalo, g. Lisac. Dobro dene!

Pa še en današnji link s ponudbo:
250 vizitk (ki jih kreirate sami po vzorcih), lep kemični svinčnik, ki ga sicer verjetno Kitajci naredijo za 0.30 evra, ter štampiljka, ki stane v Sloveniji, sem prepričan, vsaj 10 evrov - vse skupaj za 2.50 evra.

http://www.vistaprint.de/gallery.aspx?pg=1&rd=2

Kot sem že omenil - kmalu bo vse zastonj. :)

Bog pomagaj slovenski, evropski in svetovni ekonomiji, če bo šlo naprej v tem "stilu"...
06.05.2010 @ 14:17 Mirko
Mogoče je pa bolj problem v tistih, ki ob "zastonj" ponudbi ne znajo zaslužiti..Konkurenca dela svoje.

Verjetno se vsi spomnimo, ko je Mobitel trdil da cenejši pogovori v Sloveniji sploh niso mogoči, kaj šele "brezplačni" telefoni. Merkator je trdil da tuja konkurenca v Sloveniji ne bo znižala cen, ker se to ne da - in prišli so Hofer, Lidl in Eurospin... cene so se prilagodile čez noč... in Delo je trdil da brezplačnik kot je Žurnal ne more obstati.
09.05.2010 @ 19:25 sivolasi
G. Mirko, ob sistemu "vse zastonj" se (skoraj) ne da nič več zaslužiti. Vsa čast redkim izjemam.

Z mobilnimi oparaterji pa je tako, da bodo:
1. do konca leta omejili vse pakete z neomejenim downloadom na drug/za uporabnika, ki veliko vleče dol bistveno manj ugoden sistem, kjer boste za enako mesečno pristojbino lahko vlekli dol bistveno manj. Govorim o radikalnih OMEJITVAH downloada preko mobilnih telefonov). S čimer se sicer osebno popolnoma strinjam.
Situacija, da si nekdo za 19.90 evra zvleče dol 100 filmov mesečno in pri tem še bistveno upočasni surfanje ostalim (resnim) uporabnikom mobilne telefonije, je namreč za poslovne uporabnike nevzdržna.

2. Mobilni operaterji ravno zaradi politike "čim več zastonj, če ne pa skoraj zastonj" nimajo več denarja za investicije v bazne postaje in v nove, kvalitetnejše povezave, ki prihajajo.

In za konec: lahko vam povem da BREZPLAČNA (nekomercialna spletna stran), ki pa želi biti zanimiva, ponujati nekajkrat tedensko nove vsebine, ali take vsebine celo sama producira, NE MORE obstajati. Lahko pa vegetira. Seveda pa se postavlja vprašanje, koliko časa...
na vrh