Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj SEO uganka
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 22.04.2010

Za vse, ki se malo spoznate na optimiziranje spletnih strani za iskalnike, imam naslednjo uganko:

»Recimo, da vam uspe spraviti spletno stran kot rezultat generičnega iskanja na googlu z dvajsetega na peto mesto. Super, mar ne? Kako to, da vam je obenem upadel obisk na tej spletni strani?«

Višje mesto med generičnimi rezultati naj bi vam vendar povečalo obisk na spletni strani …


Google rezultate iskanja že kar nekaj časa personalizira. Če na primer v svoj računalnik napišem »zaklepanje«, bodo rezultati iskanja na mojem računalniku drugačni kot na vašem!!! Ste to vedeli?

Prvi me je na to opozoril moj brat, ki je to opazil slučajno. Spremljal je rezultate optimizacije ene izmed naših spletnih strani in slučajno opazil, da so rezultati iskanja na njegovem in na računalniku enega od udeležencev našega seminarja različni.

V nedeljo sem v Chicagu poslušal strokovnjaka za optimizacijo Mika Marshalla. Mike nam je razložil, da google iskanje personalizira glede na profil uporabnika. Google ve, kaj vse ste počeli na svojem računalniku in vam glede na to, kaj delate na računalniku, kaj ste do sedaj iskali na spletu, tudi prikaže ustrezne personalizirane zadetke.

Sedaj je povsem možno, da je določena spletna stran kot rezultat iskanja na mojem računalniku na prvem mestu, na bratovem računalniku pa se pojavi šele na 8. mestu. Googlova personalizacija seveda spremeni SEO igro. Sedaj niti ni več enostavno ugotoviti, kdo je prvi in kdo drugi …

Ta trenutek je glavno vprašanje: »Pri katerih ljudeh se kot rezultat iskanja moja spletna stran uvrsti visoko in ZAKAJ?«

Če se malo pošalim, lahko skorajda že rečemo, da ne smete in ne morete več verjeti niti svojim očem! Vi sicer lahko pogledate, na katero mesto je google uvrstil vaše spletne strani, ampak, kar vidite vi, ne vidijo tudi drugi. Na svojem računalniku ste prvi, na mojem pa štiriintrideseti …

Še veliko stvari sem izvedel na seriji predavanj v Chicagu (www.thesystemseminar.com).

Glede optimizacije pa morda kratek nasvet oziroma moje mnenje. Google bo vsak dan pametnejši. S pomočjo trikov se bo čedalje težje uvrščati visoko. Na koncu bodo višje tisti, ki bodo imeli kakovostnejše in relevantnejše vsebine.

Seveda to ne pomeni, da se vam z optimizacijo ne splača ukvarjati. Google je namreč pri svojem ocenjevanju podoben profesorjem. Vaša ocena (uvrstitev) je odvisna od tega, kako dobro optimizirate svojo spletno stran, pa seveda tudi od tega, v kako dobrem razredu sedite. Drugače povedano, če ste slabi, vaša konkurenca pa še slabša, boste uvrščeni visoko. Če pa ste vi zelo dobri, sedite pa v razredu samih odličnjakov, na koncu morda sploh ne boste izdelali razreda. Ampak tako je to v življenju …

Če je mogoče personalizacijo v googlu izključiti? Mislim, da je to trenutno še mogoče. V vrstico, ki se pokaže kot rezultat iskanja, morate napisati &pws=0 in videli boste rangiranje brez personalizacije.

Dodaj komentar


Komentarji:

22.04.2010 @ 10:43 Matej Žagar
Personalizacijo se da izključiti še na drugačne načine. En primer je, da se v brskalniku pobriše vsa zgodovina, cookieji... Kot drugo -še pomembnejše- pa je, da nismo vpisani v google račun (npr. gmail), ker le ta vsebuje tudi aplikacijo/orodje Zgodovina, ki dejansko beleži število klikov.

Torej, če ste prijavljeni v svoj gmail račun npr. med iskanjem, vpišete iskalno frazo učenje, nato pa kliknete na rezultat iz 5. strani. Naslednjič se vam bo zgodilo, da bo verjetno taisti rezultat na prvi strani iskalnega zadetka. Google pač smatra, da vam je bil ta rezultat ob prejšnjem obisku bolj relevanten od drugih. Google ve, da smo si ljudje različni.

Vsekakor lahko vsak preveri kako se njegova stran uvršča med iskalnimi zadetki, če boste le upoštevali zgornja dva nasveta.

Je pa kljub temu res, da če bomo v ZDA in iskali s temi frazami, z upoštevanjem zgoraj navedenega, ne bodo isti rezultati kot v Sloveniji. Ampak to je že druga zgodba, ki je odvisna od drugih dejavnikov na katere pa nimamo vpliva (v ZDA se v svet interneta povezujejo preko drugih strežnikov kot tu pri nas, poenostavljeno povedano).

Lp,
Matej
22.04.2010 @ 11:44 Igor B.
Razlike v dotičnem primeru se nanašajo bolj na "slabše" uvrščena mesta torej 10-30 npr ( lahko tudi 5+) vemdar pri veliki večini so prva mesta 1-5 več ali manj nespremenjena. Razen seveda pri posameznikih, ki npr urejajo svoojo stranin jo konstantno pregledujejo.

Obstajajo razne strani kot npr www.scroogle.org , ki popucajo vse in prikazejo "čistejšo" sliko za google.com ( brez lokacijske funkcije , torej "ameriški" Google ). Slednje je relevantno če se ubadate z mednarodnim trgom.

Dejstvo pa je, da bo adwords vedno na prvem mestu in je s pravilnim pristopom za moje pojme dosti bolj učinkovit, kot bitka s konkurenco preko SEO za generična mesta.

Lp, I.B:
22.04.2010 @ 12:16 ervinator
Iz knjige Johna Battella, The Search: Dobri iskalni algoritmi upoštevajo tudi kontekst (obdajajočo vsebino) iskalnih pojmov ter potek iskanja (clickstream). Iskalnik mora namreč zgolj na podlagi preprosto vpisanih iskalnih pojmov ponuditi kar najbolj relevantne zadetke. Preko 95 % uporabnikov Googlea namreč še nikoli ni uporabilo naprednih funkcij iskanja …
24.04.2010 @ 15:05 Damijan
SEO je en velik BS. Najboljši SEO je kvalitetna vsebina, vse ostalo je bedarija.
30.04.2010 @ 12:48 sivolasi
Damijan, bravo!

Večina podjetnikov izgublja nepotrebno energijo (in denar) z "prerivanjem" po iskalnikih. V glavnem zato, ker v kakšne bolj inovativne pristope ne verjamejo.

Mi prodajamo nek slovenski "fetiš" proizvod. In gremo na največji evropski sejem fetiš opreme (štant). Eno je namreč, če bo od 15.000 obiskovalcev sejma videlo (in zelo verjetno) vzelo v roke naš izdelek 1000 ali 2000 potencialnih kupcev, katerim bomo odgovoril iprav na vsa vprašanja, nekaj drugega pa je, če bomo (saj smo!) na iskalniku na 3. ali 5. strani... Da se razumemo, spletno stran seveda imamo.

In da bo jasno - mnogo več zanimanja za izdelek vzbudimo s odpiranjem tem, ter pisanjem postov po primernih portalih, kot z uporabo ne vem kakšnih spletnih orodij...

Skratka, stranke prihajajo preko zapisov na forumih, preko debate, ki tam poteka, preko fotografij, ki jih objavimo.
30.04.2010 @ 15:24 Aleš Lisac
Damijan ima samo delno prav. Kvalitetna vsebina je res nujen pogoj za uspeh, ampak škoda si je nižati rating z nepotrebnimi napakami na spletni strani. Tudi jaz najprej verjamem v vsebino, splača pa se nekatere zadeve narediti iskalnikom prijazne, da nas po nepotrebnem ne prehiteva manj kakovostna konkurenca.
06.05.2010 @ 22:58 Sergej Rinc
Personalizacijo t.j. zgodovino spletnega iskanja je možno izklopiti z izbiro povezave desno zgoraj in nato na prikazani strani z izbiro povezave "Onemogoči prilagajanje iskalni dejavnosti" (glej sliko). Google prilagaja zadetke tudi če niste prijavljeni v Googlov račun!

Še moj nasvet, kot SEO ekspert: Google in Najdi.si sta seveda različna. Zato je za frazo "dober marketing" ta blog na 2. mestu zadetkov iskanja, ker Najdi.si najbolj upošteva le domeno, meta podatke in optimizacijo strani (torej notranjo optimizacijo, ang. "on-site optimization").

Na Googlu pa je za isto frazo ta blog na 3. mestu zadetkov iskanja, čeprav ima vrnjena stran le enkrat navedeno frazo dober marketing (torej slabo notranje optimizirano). Zakaj? Zato ker Google upošteva tudi frekvenco pojavljanja besed in fraz za celotno spletišče. Za premaganje višje rangiranih strani pa pomaga še nekaj dobrih povezav drugih spletišč z visokim Googlovim PR (Page Rank), torej zunanja optimizacija (ang. "off-site optimization").

@Matej in drugi: Google upošteva lokalni jezik in zadetki na google.si bodo praviloma drugačni od zadetkov na google.com (t.j. bistvena je nastavitev jezika, gumb "Iskanje" ali "Search").
30.05.2010 @ 18:35 Denis
No en brezplačen nasvet :))
lisac.si/domov/id/title.html
ta domov nima nobene veze in nima kaj delat tam.. jaz bi ga spremenil v /lisac.si/ales/id/title.html
recimo..
<title> je katastrofa..
meta opis in ključne besede.. isto.. zdaj naj se mi dobi samo en pameten in naj prbije: ''ja meta že več let ni važen'' - no tak mojster ni vreden da povem zakaj je važen..

to so take osnove kot bi se človek lotil učenja jezika, brez da bi poznal črke :))

bodite prosim strokovnjaki na svojem področju ne pa ala tipično slovensko vse malo vem a na koncu nimam pojma :)
30.05.2010 @ 18:37 Denis
Paše komentar za Sergej Rinc: kdo pa še dela optimizacijo za najdi.si? nabiješ 2k linkov iz raznih formov/blogov pa maš keyword ownan.. razen če se spraviš na besedo: igre :D
17.08.2010 @ 11:02 Sergej Rinc
@Igor B: (oglasi) AdWords so le prikazani na prvem mestu, niso pa več učinkoviti. Zakaj bi se zadovoljil z dvema ali tremi odstotki klikov, če jih sedaj dobimo do 50% (po lastni optimizaciji spletnih strani)? In ljudje, ko se navadijo, da gre za oglase, nanje ne klikajo več (tu se pa strinjam, da veliko podjetij ne zna dobro narediti pristajalnih strani). Tudi zadnji, deseti zadetek iskanja, dobi praktično enako število obiskov kot najboljši oglas.

Torej 20-50x večji obisk za prvo "organsko" pozicijo zadetkov iskanja bo vselej boljši. Konkurenca potem ne oglašuje več ... :-)

@Denis: ja, Najdi.si gotovo doprinese k manjšemu obisku kot Google. Ampak kako misliš, da se počuti lastnica šole hitrega učenja, ki je za začetno investicijo 2.000 EUR v enem mesecu dosegla 200% ROI (zaslužek 6.000 EUR)? 90-95% strank mesečno zdaj pridobijo le prek spleta (praktično le Najdi.si), brez oglaševanja.

Vem, da se smeje, posel pa lahko že teče brez nje. Konkurenca bo pa še naprej oglaševala ... čeprav jih je na strani zadetkov iskanja že nižje zbila nova konkurenca :-). Najbolj se seveda smeje Najdi.si.

Mimogrede - v ZDA je neka srednja firma skoraj odpustila več kot 15 zaposlenih, če jih ne bi v enem mesecu agencija za optimizacijo strani vrnila na prvo stran zadetkov iskanja. V Sloveniji takšnih primerov ne poznam, gredo firme prej v stečaj. Če želite večjo prodajo, me v spletu hitro najdete, eno iskanje in trije kliki.
na vrh