Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj SEO uganka
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 22.04.2010

Za vse, ki se malo spoznate na optimiziranje spletnih strani za iskalnike, imam naslednjo uganko:

»Recimo, da vam uspe spraviti spletno stran kot rezultat generičnega iskanja na googlu z dvajsetega na peto mesto. Super, mar ne? Kako to, da vam je obenem upadel obisk na tej spletni strani?«

Višje mesto med generičnimi rezultati naj bi vam vendar povečalo obisk na spletni strani …


Google rezultate iskanja že kar nekaj časa personalizira. Če na primer v svoj računalnik napišem »zaklepanje«, bodo rezultati iskanja na mojem računalniku drugačni kot na vašem!!! Ste to vedeli?

Prvi me je na to opozoril moj brat, ki je to opazil slučajno. Spremljal je rezultate optimizacije ene izmed naših spletnih strani in slučajno opazil, da so rezultati iskanja na njegovem in na računalniku enega od udeležencev našega seminarja različni.

V nedeljo sem v Chicagu poslušal strokovnjaka za optimizacijo Mika Marshalla. Mike nam je razložil, da google iskanje personalizira glede na profil uporabnika. Google ve, kaj vse ste počeli na svojem računalniku in vam glede na to, kaj delate na računalniku, kaj ste do sedaj iskali na spletu, tudi prikaže ustrezne personalizirane zadetke.

Sedaj je povsem možno, da je določena spletna stran kot rezultat iskanja na mojem računalniku na prvem mestu, na bratovem računalniku pa se pojavi šele na 8. mestu. Googlova personalizacija seveda spremeni SEO igro. Sedaj niti ni več enostavno ugotoviti, kdo je prvi in kdo drugi …

Ta trenutek je glavno vprašanje: »Pri katerih ljudeh se kot rezultat iskanja moja spletna stran uvrsti visoko in ZAKAJ?«

Če se malo pošalim, lahko skorajda že rečemo, da ne smete in ne morete več verjeti niti svojim očem! Vi sicer lahko pogledate, na katero mesto je google uvrstil vaše spletne strani, ampak, kar vidite vi, ne vidijo tudi drugi. Na svojem računalniku ste prvi, na mojem pa štiriintrideseti …

Še veliko stvari sem izvedel na seriji predavanj v Chicagu (www.thesystemseminar.com).

Glede optimizacije pa morda kratek nasvet oziroma moje mnenje. Google bo vsak dan pametnejši. S pomočjo trikov se bo čedalje težje uvrščati visoko. Na koncu bodo višje tisti, ki bodo imeli kakovostnejše in relevantnejše vsebine.

Seveda to ne pomeni, da se vam z optimizacijo ne splača ukvarjati. Google je namreč pri svojem ocenjevanju podoben profesorjem. Vaša ocena (uvrstitev) je odvisna od tega, kako dobro optimizirate svojo spletno stran, pa seveda tudi od tega, v kako dobrem razredu sedite. Drugače povedano, če ste slabi, vaša konkurenca pa še slabša, boste uvrščeni visoko. Če pa ste vi zelo dobri, sedite pa v razredu samih odličnjakov, na koncu morda sploh ne boste izdelali razreda. Ampak tako je to v življenju …

Če je mogoče personalizacijo v googlu izključiti? Mislim, da je to trenutno še mogoče. V vrstico, ki se pokaže kot rezultat iskanja, morate napisati &pws=0 in videli boste rangiranje brez personalizacije.

na vrh