Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj SEO uganka
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 22.04.2010
Za vse, ki se malo spoznate na optimiziranje spletnih strani za iskalnike, imam naslednjo uganko:
»Recimo, da vam uspe spraviti spletno stran kot rezultat generičnega iskanja na googlu z dvajsetega na peto mesto. Super, mar ne? Kako to, da vam je obenem upadel obisk na tej spletni strani?«
Višje mesto med generičnimi rezultati naj bi vam vendar povečalo obisk na spletni strani …
Google rezultate iskanja že kar nekaj časa personalizira. Če na primer v svoj računalnik napišem »zaklepanje«, bodo rezultati iskanja na mojem računalniku drugačni kot na vašem!!! Ste to vedeli?
Prvi me je na to opozoril moj brat, ki je to opazil slučajno. Spremljal je rezultate optimizacije ene izmed naših spletnih strani in slučajno opazil, da so rezultati iskanja na njegovem in na računalniku enega od udeležencev našega seminarja različni.
V nedeljo sem v Chicagu poslušal strokovnjaka za optimizacijo Mika Marshalla. Mike nam je razložil, da google iskanje personalizira glede na profil uporabnika. Google ve, kaj vse ste počeli na svojem računalniku in vam glede na to, kaj delate na računalniku, kaj ste do sedaj iskali na spletu, tudi prikaže ustrezne personalizirane zadetke.
Sedaj je povsem možno, da je določena spletna stran kot rezultat iskanja na mojem računalniku na prvem mestu, na bratovem računalniku pa se pojavi šele na 8. mestu. Googlova personalizacija seveda spremeni SEO igro. Sedaj niti ni več enostavno ugotoviti, kdo je prvi in kdo drugi …
Ta trenutek je glavno vprašanje: »Pri katerih ljudeh se kot rezultat iskanja moja spletna stran uvrsti visoko in ZAKAJ?«
Če se malo pošalim, lahko skorajda že rečemo, da ne smete in ne morete več verjeti niti svojim očem! Vi sicer lahko pogledate, na katero mesto je google uvrstil vaše spletne strani, ampak, kar vidite vi, ne vidijo tudi drugi. Na svojem računalniku ste prvi, na mojem pa štiriintrideseti …
Še veliko stvari sem izvedel na seriji predavanj v Chicagu (www.thesystemseminar.com).
Glede optimizacije pa morda kratek nasvet oziroma moje mnenje. Google bo vsak dan pametnejši. S pomočjo trikov se bo čedalje težje uvrščati visoko. Na koncu bodo višje tisti, ki bodo imeli kakovostnejše in relevantnejše vsebine.
Seveda to ne pomeni, da se vam z optimizacijo ne splača ukvarjati. Google je namreč pri svojem ocenjevanju podoben profesorjem. Vaša ocena (uvrstitev) je odvisna od tega, kako dobro optimizirate svojo spletno stran, pa seveda tudi od tega, v kako dobrem razredu sedite. Drugače povedano, če ste slabi, vaša konkurenca pa še slabša, boste uvrščeni visoko. Če pa ste vi zelo dobri, sedite pa v razredu samih odličnjakov, na koncu morda sploh ne boste izdelali razreda. Ampak tako je to v življenju …
Če je mogoče personalizacijo v googlu izključiti? Mislim, da je to trenutno še mogoče. V vrstico, ki se pokaže kot rezultat iskanja, morate napisati &pws=0 in videli boste rangiranje brez personalizacije.