Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Gneča pred žogo
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 20.04.2010

Joe Sugarman v svoji knjigi Sprožilci opisuje 30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli svoje stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup.

zoga

Katero od teh 30 orodij so uporabili genialci, bratje Panini, ki so si že pred nekaj desetletji izmislili zbiranje sličic nogometašev? Kot vidite, sem bil včeraj s sinovoma pred Lepo žogo, kjer sta zamenjala približno 30 sličic. Starejši sin je končno dobil Messija … Gneča je bila kar velika, sličice so menjali ljudje vseh starosti in spolov.

Joe Sugarman v 18. poglavju knjige Sprožilci pravi, da v človeški psihi obstaja močna potreba po zbirateljstvu … Uganete, katere druge izmed ostalih 29 psiholoških sprožilcev so uporabili avtorji albuma s sličicami nogometašev, da so naredili tako uspešno akcijo?

Se zavedate, da je za album nalepkic treba plačati najmanj 70 evrov? Kupiti morate namreč kakšno nalepko več, kot pa jih je v albumu …

V času krize, gneča zbirateljev … Tudi to je dober marketing.
 


na vrh