Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Primerjalno oglaševanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 12.04.2010

Primerjalno oglaševanje

Kako bi se počutili, če bi na prvi strani Dela zagledali oglas, v katerem vaš konkurent trdi, da je njegov izdelek 6-krat hitrejši od vašega najhitrejšega, ki porabi kar 7-krat več energije kot konkurenčni izdelek?

Kako bi se šele počutili vaši komercialisti, ki že tako ali tako obupujejo in se stalno pritožujejo, da bi morali znižati cene in izboljšati kakovost izdelkov, ki jih prodajate?

ibm

Vsekakor bi vam takšen oglas dvignil pritisk. Kako pa je v resnici s primerjalnim oglaševanjem? Že nekajkrat sem napisal, da nisem pristaš takšnega oglaševanja. Pa ne zato, ker bi bilo prepovedano ali ker bi se bal zameriti konkurenci.

Gre predvsem za to, da s primerjalnim oglaševanjem pol oglasnega prostora plačaš tudi za »oglaševanje« konkurenčnega izdelka. Veste, mnogi bralci po nekaj dneh ne bodo vedeli, ali je bil boljši IBM ali Sun Sparc računalnik. Mnogi si bodo tudi mislili, da ste izbrali iz ponudbe nekaj, kar ustreza vam, IBM pa ima verjetno na zalogi tudi kaj boljšega.

Vedeti morate tudi, da se stvari lahko hitro spremenijo. Skratka, po mojem mnenju je bolje govoriti o koristih izdelka, bolje je povedati vašo zgodbo. Konkurenco pa raje (vsaj v oglasih) ignorirajte.

Kaj pa mislite vi, bi ta oglas objavili, če bi bili odgovorni za prodajo Sun Sparc računalnikov?
Še link: http://www.oracle.com/features/sunoraclefaster.html
 


Dodaj komentar


Komentarji:

12.04.2010 @ 14:55 $-uporabnik
Se popolnoma strinjam, tako oglaševanje je neumnost. Vi ste guru in ste podali strokovno mnenje, jaz lahko povem svoje iz uporabniškega stališča ... ko naletim na take oglase, mi na misel pade samo en -> čemu govoriti, da si ti boljši? In sam se ne bi nikoli odločil za tistega, ki se v tem oglasu hvali, ker sem mnenja, da je le ta zakompleksan, ker je konkurenca boljša in njegov cilj ni izboljševati svoje produkte, vendar "eliminacija" konkurenca, kar pa po vsej logiki ni zdravo in koristno.
12.04.2010 @ 15:54 lz
Ni tako črno, kot je videti. Zakaj bi potem amerika imela take oglase že dolga desetletja. Morda zaradi tega ker ne delujejo?
12.04.2010 @ 16:07 Aleš Lisac
Iz - pravilno razmišljanje.

"Če se taknši oglasi ponavljajo, že morajo delovati." si verjetno mislite.

In verjetno kakšen res deluje, saj veste pravila je potrebno kršiti. Ampak na splošno pa mislim, da se je bolje takšnemu oglaševanju izogibati.

So pa seveda panoge, kjer je takšno oglaševanje praktično edino, ki se uporablja ... Recimo politika. :)
12.04.2010 @ 16:34 lz
Ne samo da se ponavljajo, so kar pravilo, ki ga uporabljajo res velikokrat. Torej da ne bi kdo mislil, da se gre Oracle tukaj neko revolucijo.
Je pa dejstvo, da je z nakupom finančno problematičnega Sun-a zagrizel v nagnito jabolko in sedaj mora res vleči neke prodorne poteze, sicer je nekaj miljard $ vrgel v smeti ...
12.04.2010 @ 16:49 Aleš Lisac
"Primerjalni" oglas, ki mi je všeč - Mercedes poudarja svoji 124 let izkušenj. Vodilni so, ker imajo za sabo največ treninga.

Saj se primerjajo s konkurenco, ampak ne čisto neposredno.
12.04.2010 @ 16:51 Aleš Lisac
In en primerjalni oglas, kjer mobilni operater trdi, da se pri njemu za 69 dolarjev dobi več, kot pri konkurenci ...
Pa še money back garancijo imajo - če z njihovim omrežjem ne boste zadovoljni vam vrnejo denar.
13.04.2010 @ 08:06 Jana
Najboljše je tako: o konkurenci niti slabo, še manj pa dobro..ha,ha
17.04.2010 @ 12:49 Saso K.
Kaj pa primerjalni oglasi, kjer svoj brand primerjaš z no-name izdelki oz. ne razkriješ branda drugih izdelkov? Npr:

"Naš pralni prašek opere 34% boljše kot drugi pralni praški..."

Drugače pa imajo trgovine v UK zelo hudo oglaševalsko "vojno". ASDA v vseh oglasih primerja cene konkretnih izdelkov s konkurenco.

http://www.nmauk.co.uk/nma/uploads/16647/highres/asda_whypaymore_hires.jpg
na vrh