Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Šah in demokracija
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 06.04.2010

Zadnje čase na internetu odigram kakšno hitropotezno partijo. Šaha sicer nisem igral od osnovne šole, na svojih Mastermindih pa sem naletel na enega mojstrskega kandidata in na mednarodnega mojstra … in po nekaj odigranih partijah sklenil, da moram spet malo priti »in«. Če želi kdo odigrati kakšno hitropotezno partijo z mano, me lahko najdete na www.chess.com (igram pod imenom Ales-L).

Na tej spletni strani so tudi šahovske novičke, izobraževalni posnetki, taktične in strateške vaje. Med drugim pa so obiskovalci te spletne strani med 24. decembrom in 29. marcem igrali šah proti velemojstrici Nataliji Pagonini. V teh treh mesecih, kolikor je trajala partija, je več tisoč igralcev iz več kot 100 držav tekmovalo proti eni najboljših šahistk na svetu. Med tistimi, ki so glasovali, je bilo tudi nekaj mednarodnih mojstrov. Vsaka stran je za potezo imela na voljo en dan. Odigrana je bila poteza, ki je dobila največ glasov.

Skratka, N. Pagonini je vlekla svoje poteze, svet pa je odgovarjal po sistemu – izvede se poteza, ki prejme največ glasov.

N. Pagonini je zmagala po 55 odigranih potezah. Če vas zanima več o tej partiji, si jo lahko ogledate na www.chess.com.

Marketinški komentar? Po mojem mnenju tako v šahu kot v življenju nasploh demokracija ne deluje. Odločitve, ki res naredijo razliko, mora sprejeti en človek. Večina se običajno moti! Tako v politiki kot v poslu – kot v življenju nasploh.

Si predstavljate, da bi o monetarni politiki države ali o kmetijski politiki na primer glasovali z večino? Saj večina sploh nima pojma o tem, kako se vodi monetarna politika države, večina tudi nima pojma o tem, kako se pridelujejo kumarice ali jogurt.

Če vprašate potencialne kupce, kaj si želijo, boste sicer z upoštevanjem njihovega povprečnega mnenja prišli do povprečnih novih izdelkov, nikakor pa ne do preboja. Za preboj potrebujete pogumnega človeka, nobene demokracije, nobenega glasovanja. Kot sem že nekje napisal, v vsakem mestu na tem svetu je kakšen spomenik s konjenikom. Prav nikjer pa še nisem naletel na spomenik skupini ljudi, ki se je z glasovanjem pravilno odločila in svojo odločitev tudi izpeljala.


na vrh