Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Obupna prodajalska taktika?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 25.03.2010

Prodajalec IBONA se je mojega brata lotil na zanimiv način. Naročnino na IBON mu je poskušal prodati na običajne načine. Ko brat ni pokazal večjega zanimanja, pa je prodajalec na dan privlekel zanimiv razlog za nakup …

Rekel je, da sedaj naročniki na IBON lahko vidijo, kdo vse si je ogledal njihove bilance. Za dokaz je bratu poslal (po mailu!) seznam podjetij, ki so si ogledovala bilance podjetja Lisac&Lisac. Zanimivo, mar ne?

Nisem prepričan, da je tole legalno, še manj pa se mi zdi etično in moralno. Zadeva v praksi izgleda torej takole. Lisac kupi naročnino na IBON. In potem po bazi brska, gleda bilance podjetij. Potem pa Ibonovci vsa podjetja, katerih bilance sem si ogledal, o tem obvestijo ta podjetja. »Pssst! Samo, da veste, Lisac si je ogledal vašo bilanco …«

Kot bi vam recimo Facebook omogočal, da si na klik ogledate seznam vseh, ki so si ogledali vaš profil … Hm, saj morda pa to že počnejo … 

Saj vem, eden od hudo močnih psiholoških sprožilcev je tudi RADOVEDNOST. Marsikdo bi bil rad muha, marsikdo bi rad pokukal v tujo spalnico, marsikoga zanima, kdo se zanima zanj in za njegovo podjetje.

Ampak, čisto vsega, kar nam je v času »velikega brata« na voljo, pa res ne smemo uporabiti za povečanje prodaje. Kaj pa mislite vi?


Dodaj komentar


Komentarji:

25.03.2010 @ 10:45 sivolasi
Zdi se mi, da so v teh časih dovoljeni prav vsi (marketinški) "prijemi". Še sreča, da se jih vsi ne poslužujejo, vidim pa, da se jih poslužujejo čedalje bolj.

Konkretno glede omenjenega primera: kjer ni tožnika, ni sodnika. In ja - zadeva je vsekakor protizakonita

Pogled v sosedovo spalnico? Zagotovo bo vedno zanimiv. Prepričan sem, da čedalje bolj...

Veliki brat? Ni nadzorovan, še manj procesiran. Zato bo čedalje bolj vsiljiv in nestamen...

Če firmi ne "laufa", bo prej ali splej uporabila za povečanje prometa tudi pollegalne, pa tudi nelegalne varijante.
Kjer ni tož...
25.03.2010 @ 11:18 tudi sivolasi
Seveda je to nezakonito,vprašljiva pa je tudi kultuta in izobrazba tržnikov pri ibonu, saj je njihova posiljena prodaja popolnoma kontraproduktivna .No tržnik te pokliče tudi poimenu ,naprimer gospod Bojan , kakor da bi mela skupne pašnike .Saj vemo kaj govori bonton naslavlja se s gospod Berce / torej spriimkom/ ali pasamoime np Bojan, vendar je Bojan le pri tikanju.No palep pozdrav .
25.03.2010 @ 14:39 ervinator
To je dobro vprašanje za informacijsko pooblaščenko.
25.03.2010 @ 17:22 Marko
Kako Facebook ve, katere ljudi mogoče poznaš? Preprosto izračuna kater od prijateljev je nekako najbolj pogost in skupen tem ljudem, ki so tvojo ženo povabili na Facebook. Tako kot imaš takoj ko se pridružiš facebooku približno 30 "prijateljev, ki jih morda poznaš" in so praktično vsi, dejansko taki, ki jih poznaš (ni nujno, da jih hočeš poznati). Čisto preprosta igra statistike in verjetnosti. Ko preklikaš teh 30
"prijateljev" se začenjajo pa že manj verjetni, kar pomeni, da je takih, ki jih dejansko poznaš manj in manj, na koncu le še ljudje, ki imajo po dva ali enega skupnega prijatelja s tabo.

Facebook samo koristi vse podatke, ki jih ima na voljo, saj jih tudi podjetje Lisac & Lisac, samo da pri Liscu ljudje ne razmetavajo tako s podatki, kot na FB-ju (včasih je že absurd.. že veljajo reki "If' it's not published on facebook, it isn't official")

Tisto z iBonom se pa strinjam, če že plačam za storitev, nočem da moje podatke dajejo naprej. Mogoče pa imajo doplačila na to, da ne kažejo tvojih ogledov naprej :)
26.03.2010 @ 00:59 Sašo
Zanimivo, me prav zanima kaj so poslali Blažu, glede na to da sem sam njihov naročnik te informacije oz. novosti pri njih nisem zasledil.
Če res uporabljajo takšen prijem je po mojem to vsiljevanje produkta/storitve. S takšnim načinom prodaje pa lahko kvečem zmanjšajo prodajo ali celo izgubijo kakšne svoje stranke.
na vrh