Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kje so najboljši koncerti?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 25.03.2010

Že vsaj mesec ali celo dva gledam tale plakat na Celovški ulici pred nekdanjim Kino Šiška. Plakat je – kako primerno – postavljen nad cvetličarno.

cvetlicarna

Kot vidite, plakat obiskovalce, ki hodijo na koncerte CUK, opozarja, da so na napačnem mestu. Na plakatu piše, da so najboljši koncerti še vedno v Cvetličarni.

Zanimiv primer primerjalnega oglaševanja. Sam sicer nisem pristaš oglaševanja, v katerem podjetje govori o svoji konkurenci. Zakaj ne? Ker na ta način stranke opozarjate na konkurenco, ker konkurenci poklanjate del svojega oglaševalskega proračuna, ker lahko takšna akcija deluje na prodajo celo negativno.

No, ampak ta zadeva s Cvetličano se mi zdi kar posrečena. Predvsem zato, ker so dali na plakat stavek, ki ga njihovi pristaši itak uporabljajo. In še nekaj … Cvetličarne do sedaj nisem opazil, sedaj ko so dobili konkurenco v CUK-u, pa vidim njihove plakate povsod. Včasih potrebuješ konkurenco, da se zganeš. Kaj pa vi mislite o takšnem oglaševanju?


Dodaj komentar


Komentarji:

25.03.2010 @ 14:51 ervinator
Tudi meni se zdi ideja iz istega razloga posrečena.

Torej: če je ideja dobra, tudi negativna kampanja ni slaba.
25.03.2010 @ 18:24 jbl
Ko pomisliš , da je šiška še en izmed javnih zavodov z miljonskim mestnim budžetom s katerimi mesto dominira na trgu prireditvenih prostorov , Cvetličarna pa po šestih letih ostaja v naravnem okolju mestnega park(irišč)a Tisočera jezera, dobi ta plakat dodatno dimenzijo. In to v mestu , ki potrebuje dvorano za 1500 ljudi, ne dveh za 800.
25.03.2010 @ 21:02 Komac
Mislim, da se je cvetličarna začela oglaševati od kar se je zamenjal lastnik. Vsaj tako, če malo pomislim za nazaj, kdaj so se začeli pojavljati plakati.. Tako da vprašanje, če je vse to zaradi konkurence.

Načeloma se tudi sam ne strinjam z blatenjem konkurence, ampak mimo tega plakata se peljem skoraj vsak dan in ko sem ga prvič videl sem si mislil "svaka jim čast!"
26.03.2010 @ 09:34 Kemični Ali
Lep pozdrav!

V svojih oglasih govoriti o konkurenci se mi zdi dobra ideja, če to počneš na humoren način, da ni žaljivo. Richard Branson se je tega vedno držal pri svojem podjetju Virgin. Ko so bili v sporu s British Airways in je ta firma imela tehnične težave s svojim letalom so pri Virgin objavili oglas "BA can't lift it up!" Šaljivo! :)

Fajn se imejte!
na vrh