Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dišeči eksperiment – rezultati
Seminarji
Komentarji:   0 25.03.2010

Dišeči eksperiment – rezultati

Pogledal sem v računalnik in ugotovil, da je bila povprečna prodaja na »odišavljenih« seminarjih sicer malenkost višja, kot na tistih, kjer dišav nismo uporabljali. Zdi se mi, da razlika ni statistično dovolj velika, da bi lahko zanesljivo trdil, da je za višjo prodajo kriva odišavljenost dvorane in predprostora.

Predvsem pa je bilo občinstvo na različne dneve različno, tako da test res ne more biti statistično zanesljiv.

Popolnoma zanesljive rezultate lahko na primer dobijo večji trgovski centri po več mesecih testiranja. Vonj vpliva na razpoloženje ljudi, to je dokazano. Če koga zanima, kako kupiti aparat, ki bo v želeno razpoloženje spravil vaše goste, stranke, zaposlene … Še link - www.bhri.eu 


na vrh