Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Skoraj gola dekleta in marketing
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 04.12.2006

Jure mi je poslal tole fotografijo. Komentiral je, da lepa dekleta vedno naredijo vtis.
Munchen

Se strinjam, vendar POZOR! Golota seveda vedno pritegne pozornost. In v mnogih primerih (sploh če gre recimo za Lisco ali Palmers) je uporaba skoraj golih lepotic smiselna. Če prodajate kaj drugega, pa ni nujno, da je uporaba razgaljenih lepotičk dobra ideja.

Recimo, da prodajate tiskalnike. Objavite tiskani oglas, v katerem razgaljena lepotica v rokah drži vaš novi model tiskalnika. Vaš oglas opazi veliko ljudi. Vendar pa 95% tistih, ki oglas opazijo, na vprašanje, kaj so videli, odgovorijo: »Lepa punca je v rokah nekaj držala.« 4% vprašanih se spomni, da je v rokah držala tiskalnik, 1% pa pravi, da je bil tiskalnik Epsonov, čeprav je bil v resnici Hp-jev ...

Prepričan sem, da večina obiskovalcev sejma, ki sta jim v spominu ostali poslikani dekleti, ne ve, na katerem štantu so se nahajale in za kaj so delale reklamo ... Skratka, previdno z goloto. Gola dekleta vedno opazimo, vendar ob gledanju zelo redko pomislimo na prave stvari. Prava stvar v tem primeru je oglaševan izdelek ali storitev. 


Komentarji:

04.12.2006 @ 11:01 Gjera
Se meni samo zdi, ali pa sta tidve punci bolj "oblečeni" v bodypainting kot v dejanska oblačila.
Če je bil to gradbeni sejem, glede na goloto, izolacije sigurno nista reklamirali... Mogoče kakšno fasaderstvo :)
04.12.2006 @ 12:26 miran
Velikokrat uporabljajo razstavljalci na sejmi različne vabe, da bi privabili potencialne kupce. vendar delajo veliko napako. Vabe sicer privabijo množice, ampak firbcev, pravi kupci gredo pa mimo in so izgubljeni, tako kot denar investiran v sejem... Torej bolje je uporabiti atraktivno pakiran ali uporabljen izdelek zato da pride čimveč kupcev....
05.12.2006 @ 09:15 Jure
Alešu sem poslal mail, da smo ta dekleta zasledili na sejmu Electronica v Muenchnu - in ja, to je body paint.

Res je, kar je napisal Aleš, da večina obiskovalcev gleda dekleti in sploh ne opazi, kar reklamirata. Smisel takšnega reklamiranja smo lahko videli tudi v Ljubljani na (na žalost propadlem) sejmu Sodobna elektronika, kjer sta se sprehajali dve pobarvani mladenki. Verjemite mi - naročnik je imel ves čas poln razstavni prostor, kjer je še dodatno pogostil obiskovalce s kozarcem piva. Tako jih je "namamil" na neprisiljen pogovor, kjer je beseda sigurno tekla tudi o njihovih izdelkih in storitvah.
05.12.2006 @ 16:23 Marko Maher
No ja, lušne punce vseeno lepo popestrijo sejemske nastope. Mi smo imeli primer, ko se je nek gospod ustavil z besedo: 'mimo tako lušne miške pa res ne morem' no in na koncu smo ugotovili, da potrebujejo ravno spletno stran :)
05.12.2006 @ 22:21 Afna
Joj, moji bistri sodelavci so imeli nekoč idejo, da bi ob otvoritvi nove poslovalnice naredili zabavo z "naked-sushi". Sem blazna ljubiteljica vsega japonskega, ampak sushi s okusom po Nivea body spray...???
na vrh