Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Obama e-mail marketing
Marketing
Komentarji:   6 21.01.2010

Predsednik Obama je na svojo listo od 5. maca 2008 do danes poslal 751 elektronskih sporočil. Svojim »navijačem« je torej poslal več kot 1 mail na dan (v povprečju 1,14 maila dnevno).*

obama

Barack H. Obama je zmagal na volitvah in je danes predsednik ZDA

Koliko mailov je torej pametno poslati svojim strankam in svojim potencialnim strankam?

Kako pogosto se splača komunicirati z vašimi strankami?

Želite enostaven, pošten in dobičkonosen odgovor vašega marketinškega guruja?

Komunicirajte čim pogosteje! Lahko tudi večkrat na dan.

Pod enim zelo pomembnim pogojem:

Glejte, da imate kaj pametnega povedati!

Če prepogosto komunicirate v stilu: »Še kaj kupite pri meni, čas je, da mi zopet prinesete nekaj evrov.«, se vas bodo stranke naveličale in vaših sporočil sčasoma ne bodo več opazile. Če pa so vaša sporočila zabavna, če imate kaj pametnega povedati, če imate za stranke kakšno darilo, potem lahko komunicirate zelo, zelo pogosto.

Kako pogosto komunicirate z najboljšimi prijatelji?

Premalo pogosto! Se strinjate, mar ne?

Kako lepo bi bilo, če bi se s prijatelji dobili večkrat na kakšni pijači, če bi se videli večkrat, če bi komunicirali še pogosteje … Ampak ne najdete časa, ne vzamete si dovolj časa. Vaše stranke so vaši PRIJATELJI, zato se z njimi tudi obnašajte tako!

Vam pišem zato, ker upam, da sva PRIJATELJA! Tudi v tem zapisu imam za vas darilo oziroma vabilo. Če želite, lahko pridete na največji slovenski marketinški seminar. Letos bosta poleg mene nastopala še dva predavatelja in ena predavateljica. Po zaslugi Toyote vstopnine ni. Vašo vstopnico je plačala Toyota! Vabljeni. 

*toliko mailov je dobil Denny Hatch, direktno marketinški guru, ki se ga splača brati


Dodaj komentar


Komentarji:

21.01.2010 @ 13:40 Grascakinja
No, kar je preveč, je pa preveč... tudi če imaš vsak dan kaj pametnega povedati, nima kupec volje tega vsak dan brati... "you can not bore a customer into buying," je nekoč rekel nek pameten marketinški guru. Kaka potrata davkoplačevalskega denarja... gotovo se kup ljudi 24/7 ukvarja s tem, da sestavljajo te maile... naj gredo raje na Haiti reševat sirote.
21.01.2010 @ 14:52 Aleš Lisac
To pa je telepatija ... :) Moj prijatelj Drayton Bird je na svojem blogu, pravkar objavil tale zapis. Če preberete pozorno boste morda odkrili, da se ne strinja z mano. No, ja mislim, da bi se ob eni buteljki zmenila, da je odvisno od tega kdo in komu pošilja ...
Njegov zapis:
My friend Michael Rhodes tells me the leading US internet retailers sent 12% more marketing emails in 2009 than they did the year before, at an average of 132 emails to each subscriber, according to a new analysis by Smith-Harmon.

Now, ask yourself. Is that good? What should you conclude?

Should you say, "Wow, these guys are really getting to grips with the internet?" Or, "Stupid bastards. Who wants to hear from a bloody shop nearly 3 times a week? Doesn't life have more to offer?"

I know what I think.

It's just like the way TV spots in the US drive you mad with endless, dreary, boring repetition. Quantity will never beat quality. As my old boss said (better than anyone else, as usual) "You cannot bore people into buying".

He also said that nobody should ever write advertising copy until they have spent two years doing direct response. I did it the other way round; I was an advertising creative director before I really got to grips with direct marketing.

When I did I learned one thing these buggers don't know: that people's attention and reponse to messages decreases VERY fast with repetition. Rosser Reeves, only begetter of the USP, wrote about this in "Reality in Advertising". But most of these advertising bozos don't read books. They practice with other people's money.

When will they ever learn?
21.01.2010 @ 15:05 Sašo
Aleš se povsem strinjam, na podoben način pošilja informacije spletnik.si, zanimivost ter povod k prodaji. Koristne informacije so pa tako vedno dobrodošle, vsaj pri meni.

Direktna prodaja, je znano, da najbolje deluje preko prikritega oglaševanja. To pride v poštev v prvi vrsti za PR članke na raznih portalih. Vsekakor pa lahko na podoben način "zapakiraš" email ter pošlješ svojim naročnikom.

Grascakinja, tudi če vsak dan dobiš email ti ga ni treba odpreti. Odpreš samo takrat ko sam želiš in če se ti kaj izmed ponudbe zdi zanimio, lahko naročiš. V vsakem primeru pa vsi nudijo "odjavo", kar pomeni da s tem ne dobivaš več emailov.
V tem primeru pa je edina možnost da kakšno stvar, ki jo potrebuješ zamudiš ter jo kasneje plačaš po 2x ceni ;)

Glede Haiti se strinjam da potrebujejo pomoč, vendar Slovenija je premala za to, če ZN niso sposobne dostaviti nujne potrebščine mi še toliko manj. Sem pa že parkrat videl ko pošiljajo denarno pomoč v tujino... Kaj pa Slovenci? Bedasto se mi zdi da skrbimo za druge, če ne znamo poskrbeti za svoje... Drugače pa ti ko 24/7 sestavljajo emaile si gotovo s tem prislužijo denar za preživetje, kar na Haiti-ju prav gotovo nebi dobili.

LP
21.01.2010 @ 15:13 Sašo
Aleš, predvsem je pomembno komu pošiljamo, sploh če gre za direktni emailing.
Ponavadi je najbolje imeti kategorizirane skupine, katerim pošlješ točno določeno sporočilo. S tem povečaš verjetnost da bo odziv veliko večji.
Recimo: podjetnik, zaposljen, brezposeln, študent. Imamo 4 skupine, ki se bi jih dalo razčlenit v globino, s tem pa bi videli da kaj dejansko potrejujejo.
Pametna rešitev, recimo za spletne prodajalce (internetne trgovine) se mi zdi pristop sledenja. Da imaš možnost videti točno določenega kupca, katere stvari obiskuje in kaj je v prihodnosti naročil + po možnosti še zraven kakšen forum, kjer komentira svoje želje, kar lahko trgovice izkoristi kot "ponudbo ob pravem trenutku". Ker imaš zadaj analizirati njegove navade, lahko s tem povečaš prodajo za veliko veliko več.
...škoda le da takšnega sistema ne uporabljajo naši spletni trgovci, ampak ciljajo kar masovno na vse.


LP
21.01.2010 @ 18:27 Grascakinja
Sašo, jaz pa mislim da ravno s preveč mailingi tvegaš preveč takih odjav in posledično izgubo stranke, ker si peveč tečen. Meni osebno je število odjav, ki jih dobim na posamezen mailing med drugim tudi kar dober pokazatelj kakovosti in relevantnosti mojega pisanja. Vedno rada berem kakovostne mailinge, ne maram pa basanja nabiralnika z vsako najbanalnejšo spremembo cene....

Aleš, malo sem pobrskala po Draytonovem blogu, še eno zanimivo branje. Ali smem pripomniti, da je v vašem stolpcu "Oglejte si tudi" Bird Droppings narobe napisano - z enim "p" premalo? Brez zamere...
23.01.2010 @ 14:18 Saso K.
Ne vem zakaj nekateri komplicirate :) Zadevo se da zelo enostavno stestirat.

Povečuješ frekvenco objav in spremljaš osip, ter tako poiščeš frekvenco pošiljanja z najboljšim razmerjem med zaslužkom in stroški osipa.

Je pa tudi pri e-mail marketingu tako, kot pri vsaki stvari. Principi in osnove so sicer enake, ampak vsak izdelek/storitve ima svoje posebnosti. Mogoče si Obama lahko privošči več kot 1 mail na dan, nekdo, ki prodaja gume pa kvečjemu 1 mail vsake 3 tedne.

Najslabše je, če se boste slepo držali priporočila, da je idealna frekvenca točno 3,23 maila na mesec.
na vrh