Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Skriti nakupi
Marketing
Komentarji:   2 11.01.2010

Trgovci bodo večinoma rekli, da znajo prodajati in da jim je vse jasno. Ker pa ste vi, ki to berete, tako kot jaz vsak dan v koži kupca, lahko mirne vesti rečeva, da večinoma trgovci sploh ne zanjo ali nočejo prodajati.

Kakovost storitev in prodajalske veščine bi bile lahko na višji ravni. Sam direktorjem že dolgo svetujem, naj redno kupujejo v svojem podjetju. Tako se bodo izognili mnogim napakam in zgodaj bodo odkrili, kaj gre, kaj ne gre v prodajo in tudi zakaj je tako, kot je.

skritinakupi1

Ker pa šefa večinoma prodajalci poznajo, mora od časa do časa najeti profesionalne skrite nakupovalce. To so izšolani kupci, ki si natančno zapišejo, kako so bili postreženi. Vse z namenom, da podjetje potem na podlagi rezultatov izboljša kakovost storitev in tudi, da proda več. Skrivnostni nakupi so torej orodje za povečanje prodaje, ne pa orodje za zastraševanje trgovcev. Čeprav so prodajalci, ko izvedo, da so se pri njih začeli skriti nakupi, prestrašeni.

skritinakupi2

Sam sem že večkrat uvedel skrite nakupe v podjetjih, kjer sem delal ali svetoval. In vedno smo s pomočjo tega orodja na koncu prodali več. Nikoli mi ni bilo treba zaradi (ponavljajočih) slabih rezultatov koga odpustiti. Skriti nakupovalci ne ocenjujejo samo osebja, temveč ocenjujejo celotno nakupno izkušnjo (osvetlitev, temperatura, glasba, se je bilo mogoče kam usesti, izbira, dostop …).
 


Dodaj komentar


Komentarji:

18.01.2010 @ 16:59 sivolasi
Pogosto spremljam, kaj tu počno Nemci.
Ne samo, da so osebe, ki testirajo zelo spodobno plačane, včasih posnamejo naketere stvari tudi s skrito kamero. Seveda potem prodajalcu (tehnično/blur) pokrijejo obraz, mogoče tudi spremenijo glasove/dialog, da ne more priti do tožbe, so pa rezultati zelo zanimivi in poučni.

In prodajalci, avtomehaniki in še mnogi poklici nikoli ne vedo, kdaj bo prišel kupec ali stranka, ko bo napisala kakšno oceno, ali pa bo celo skrivoma naredila posnetek, ki bo kasneje viden na kakšni njihovi komercialni tv (Pro 7, Vox, RTL)...

Malce strahu (pred opominom, kaznijo, odpustom) pri prodajalcih zagotovo ne škodi.
In vse se pravzaprav dela v dobro kupcev.
08.09.2011 @ 13:46 danijel
Hmmm kako priti do tega dela, namreč biti skriti kupec. Imajo to čez agencije ali same trgovske firme? Hvala za odgovor, kadarkoli že. Lep dan Danijel
na vrh