Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Marketinška lekcija botoks odvetnika
Marketing
Komentarji:   7 06.01.2010

Če želite biti uspešnejši kot kolegi v katerem koli poslu, v kateri koli panogi, velja tudi za šport, morate tako ali drugače kršiti napisana ali nenapisana pravila panoge.

Ker če boste delali vse isto, kot delajo vaši kolegi v panogi, boste v najboljšem primeru dosegli povprečne rezultate. Dražen Petrovič je kršil pravila v svoji panogi, tako da je po vsakem treningu še malo treniral. In ni čudno, da je zadeval pogosteje kot večina …

Odvetniki so se dogovorili, da je oglaševanje v njihovi panogi prepovedano.

Že, že … Ampak če malo pomislite, boste hitro ugotovili, da so najbolj znani slovenski odvetniki tisti, ki kršijo lastni statut o prepovedi oglaševanja. Če ste recimo pravkar ustrelili soseda in še dva naključna mimoidoča in če ste ta svoj projekt že nekaj časa načrtovali, GSM številko katerega odvetnika imate shranjeno v mobilnem telefonu? Ja, Čeferina seveda. Kaj pa, če ste tajkunček, če se ukvarjate s prevzemi, ali morda celo z gospodarskim kriminalom, koga imate v spominu svojega mobilnega aparata? Zdolška, Senico?

Kako to, da so nekateri odvetniki bolj znani in imajo posledično večje pisarne, več zaposlenih in več posla? Odgovor je očiten. Tisti, ki kršijo pravilo o neoglaševanju, postanejo bolj znani, imajo več strank, več prihodkov in več dobička. Ostali pa so povprečni.

botoks

Botoks odvetnik je krasen primer nekoga, ki krši pravila svoje stroke. In celo prizna, da pravila krši in pravi, da se bo poboljšal.

Da ne bo pomote, če bi bil jaz odvetnik, ne bi gradil kariere na diamantnem pilingu in botoksu. Ste pa lahko prepričani, da bi tudi jaz kršil pravilo o neoglaševanju. Bi že našel način, da bi stranke izvedele zame. Če ne drugega bi pisal blog in izdal kakšno knjigo. :)

Vtipkajte na gooogle ali najdi.si »odvetnik«. Verjeli ali ne, tisti, ki se pojavljajo na prvi strani med generičnimi rezultati iskanja, se tam ne pojavljajo po naključju. So samo spretnejši od več kot 1000 drugih odvetnikov, ki se ne pojavijo na prvi strani rezultatov.

Marketing je povsod, oglaševanje je povsod, pa če to želite ali ne. Ni dovolj, da ste dobri, ni dovolj, da imate najboljše izdelke ali storitve. Pogoj za uspeh v poslu? Dovolj dobri izdelki ali storitve in odličen marketing.


Dodaj komentar


Komentarji:

06.01.2010 @ 11:39 Borut
Največja ironija pa je, da temu odvetniku še odvetniška zbornica pomaga, da se pojavlja v medijih (beri: brezplačno oglašuje). Zelo spretno.
06.01.2010 @ 21:29 gregorc
Tokrat se ne strinjam.

Razlog je v tem, da razvpitost še ni nujno dobra reklama, niti ni nujno dobra, tako samo na sebi.
Imam izkušnjo s odvetniško družbo, ki dela velike posle in referenčno nič manj zanimive od Čeferinov, Zdolškov, Matozov in podobnih, le da je dobro znana ožjemu krogu poznavalcev.

Ta družba je torej dobro znana v točno določeni ciljni skupini, za javnost pa je na radarju praktično ni. Vsi pa poznamo velike zgodbe, ki jih je pisala tudi ta družba.

V pogovoru z njimi sem jih enkrat vprašal točno to, zakaj namreč niso bolj znani, kot zgoraj našteti recimo. In odgovor?

Rekli so, da si javne izpostavljenosti preprosto ne želijo. Če dobro pomislimo odvetniški posel vendarle zahteva najprej visoko mero zaupanja v profesionalnost in to v odnosu odvetnik-stranka, odnos odvetnik-javnost, to je medijska fama, pa je tu lahko ne le nepotrebna, ampak včasih celo škodljiva.

In kakšno zvezo ima to z marketingom? Veliko. Bistvo marketinga ni v oglaševanju, oziroma temu, da si najbolj glasen izmed vseh, ampak najdeš svoje stranke in to na način, ki ti najbolj ustreza. Z oglaševanjem ali brez njega.
06.01.2010 @ 22:17 Marko
Tako je, tako izpostavljanje je za tiste, ki ga hočejo. Večina odvetnikov si še vedno želi zgraditi kariero na zaupanju, spoštovanju in dobrem glasu. Ne pa razvpitosti, pojavljanju v časopisih itd.

Poznam par odvetnikov (in odvetniških družb), ki jim gre zeloooo dobro.. Pa se praktično še niso pojavili v medijih.. Le od ust do ust.. Dober glas seže v deveto vas..

In njihove besede, ko kličejo 24ur.com, žurnali in Sveti? Da se nikakor ne želijo pojavljati v takih medijih. Moja mama je enkrat sprejela intervju z novinarko 24ur.com (po nenehnem teženju), in vse kar je novinarka vseskozi ponavljala, ko jo je spraševala? "Torej bo to povzročilo val tožb?" Točno tisto, kar si je dala v glavo, čeprav noben odvetnik, ki da kaj nase, tega v tem primeru ne bi zatrdil.. In je pač šla ven in tistega prispevka nikoli ni bilo, ker ni našla nikogar..
07.01.2010 @ 08:51 Aleš Lisac
GregorC in Marko. Naša mnenja se niti ne razlikujejo veliko. Tudi jaz, se ne bi šel diamantnega pilinga in botoksa, če bi bil odvetnik.

Bi pa naredil nekaj, da bi me moja ciljna skupina OPAZILA. Najprej te morajo opaziti, vedeti zate, šele potem ti lahko zaupajo in šele potem si jim lahko všeč.

Ljudje smo čudna bitja. Če moram izbirati med nekom, ki ga poznamo in nekom, ki ga ne poznamo, bomo ponavadi izbrali tistega, ki ga poznamo, pa če tudi ga ne poznamo samo po dobrem.

Kot sem že pisal v enem članku. Recimo, da se peljete v avtobusu nekje po Pakistanu. In na avtobusu zagledate soseda, s katerem v bistvu nista spregovorila več kot par besed. Se boste v 600 kilometrski vožnji pogovarjali z njim, ali pred tem z vsemi ostalimi potniki? Običajno izberemo, kar poznamo ...

Način kako postaneš znan, pa je osebna izbira, ampak nekako moraš pokazati, da obstajaš.

In še eno zadevo sem želel izpostaviti - če želiš biti nadpovprečen v panogi, moraš narediti nekaj drugače, kot delajo vsi ostali.
Hvala za super komentarje!
07.01.2010 @ 20:11 Marko
To, da je potrebno storiti nekaj drugače pa je res ;) lp
08.01.2010 @ 03:16 Lojze
p.s.Aleš,ko sem zdajle zagledal sliko z ¨molzno kravo¨sem se tako nasmejal,da sem zbudil ostale v hiši;)
08.01.2010 @ 10:38 DJ Lovro
Tako je! DJ Lovro vas opazuje, če bo treba, tudi izza rešetk! Takoj si bom dal enega odvetnika v telefon ... Živijo!
na vrh