Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Vzemite denar ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 02.01.2010

Frizerki kadilki

Žena je ob 14.45 želela na hitro ostriči najina sinova. Vprašala je frizerki, ki sta kadili pred lokalom, če lahko na hitro uredita frizuro najinima fantoma. Frizerki sta rekli, da žal ne, ker zapirajo.

V času recesije sta gospe kršili osnovno marketinško pravilo, ki pravi: »Če ti stranka ponuja denar, ga vzemi!«

Če bi bili frizerki lastnici salona, bi seveda z veseljem vzeli denar od moje žene. Tako pa sta si raje privoščili en čik na mrazu. Marketing običajno sploh ni tako komplicirana zadeva. Če ti ponujajo denar, ga vzemi …
 


Komentarji:

02.01.2010 @ 16:16 sivolasi
Ob tej zgodbi me žalosti le to, da takim, ki delajo tako, kot je opisano, posel kljub vsemu "laufa". Če bi bilo na trgu kaj pravice (pa je očitno ni), bi tak frizeraj moral v nekaj mesecih propasti. Pa žal ne...
02.01.2010 @ 17:45 peter
meni se je podobno zgodilo na novega leta jutro, ko sem v lokalu hotel kupit 0,5l vode, za na pot domov...kelnarca ni hotela prodat...rekla da naj grem za drug šank...ona pa se raje pogovarjala s kuharco...
03.01.2010 @ 11:40 r
Prijatelj mi je povedal podobno resnično zgodbo z drugačnim koncem, ki se je zgodila na naši obali: v restavracijo so pozno prišli gostje, malo preden se je restavracija zaprla in so vprašali, če lahko naročijo večerjo. Kuhar se je odločil, da bo gostom pripravil večerjo kljub temu, da so bili prepozni. Gostje so bili zelo zadovoljni z odnosom v restavraciji in s hrano. Izkazalo se je, da je eden do gostov lastnik velikega hotelskega kompleksa v Nemčiji in je kuharju takoj po večerji ponudil zelo dobro plačano službo v svojem hotelu. Kuhar je službo sprejel.
na vrh