Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Nalepkice v direktni pošti
Dobre knjige
Komentarji:   1 29.12.2009

»Tokens and stickers always improve results,« pravi Richard V. Benson »The World's Greatest Direct Marketing Guru«.

Ste se kdaj vprašali, kdo za hudiča se bo ukvarjal z nalepkami, ki jih dobimo v kakšni direktni pošti? Ali to sploh deluje? Kdo sploh razume, kaj je potrebno nalepiti in kam?

nalepke1

Ne sodite po sebi, dragi moji. Podjetja, ki se desetletja ukvarjajo z direktno pošto, podjetja, ki od tega živijo, so ugotovila, da nalepke delujejo. Zakaj? Verjetno zato, ker se prejemnik s takšno pošto dlje časa ukvarja – dlje ste v trgovini, več na koncu kupite.

nalepke2

Sicer pa ni pomembno, zakaj deluje, pomembno je, da deluje. Richard V. Benson v svoji knjigi »Secrets of Successful Direct Mail« v prvem poglavju zapiše 33 pravil, ki po njegovem mnenju (50 let izkušenj z direktno pošto …) vedno držijo. In pravilo o nalepkicah je le eno izmed 33 pravil. Izjemno dobra knjiga, priporočam vsem, ki vas zanima direktni marketing. Itak pa direktni marketing zanima čisto vse nas, če ne drugega, tudi na internetu veljajo pravila direktnega marketinga, internet je v svojem bistvu direktni marketing.
 


Komentarji:

30.12.2009 @ 10:48 Srečko
Strinjam se v bistvu z vsemi trditvami, ki so navedene v tem članku. Najbolj pa z zadnjo, ki glasi: "internet je v svojem bistvu direktni marketing"
na vrh