Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketinška raziskava - zdrava prehrana
Marketing
Komentarji:   5 16.12.2009

Žena in njena prijateljica imata v zadnjem času veliko zamisli o zdravi prehrani. Ena izmed njih je bil tudi napad na kuharja v naši restavraciji, naj v dnevni meni vključi še krožnik z zdravo prehrano. Kuhar je bil v dvomih, mislil je namreč, da povpraševanja ne bo. Ampak se je le pustil prepričati in je meniju dodal en zdrav obrok.

Kaj se je danes dogajalo v naši restavraciji?

Praktično največ je bilo povpraševanja po zdravem obroku …

zdravaprehrana

Nauk te marketinške zgodbe?

Ko kupci glasujejo s svojimi denarnicami, nikoli ne lažejo. Če jih sprašujete, ali bi kupili ali ne, nikoli ne boste dobili pravega odgovora, na podlagi katerega lahko naredite dober posel. Če pa omogočite »glasovanje« z denarnicami, vam bo hitro vse jasno.

Bravo za kuharja, ki se ni zanesel na svoje mnenje, pač pa je omogočil glasovanje z denarnicami.


Komentarji:

16.12.2009 @ 14:52 Igor B.
Zanimivo bi bilo videti rezultate, če nebi dodali napisa Zdrava prehrana.

Verjamem, da se je največ prodalo prav tega menija , vendar bo čas pokazal ali je bil to korak v pravo smer. V raznoraznih menzah/restavracijah ponavadi strežejo eno in isto hrano in je vsakršna novost dobrodošla.

Keep us posted :)
17.12.2009 @ 17:28 Emeta
Ob površnem pregledu slike sem že mislila, da je zdrava prehrana "ocvrte bučke in melancane" :) , komaj potem sem na dnu našla zapis "Zdrava prehrana" :) . Bravo za kuharja in njegovo denarnico. Uporabil je drugo barvo in prostorsko nekoliko ločeno "oglaševal" novost na jedilniku. Upam, da bo še naprej poslušal glasovanje in premogel dovolj domišljije za vedno pestro zdravo hrano.
18.12.2009 @ 08:13 Aleš Lisac
Tudi včeraj se je zdrava prehrana najbolje prodajala ...
21.12.2009 @ 12:33 Zvonko Pukšič
Bravo za kuharja, ki je poslušal in BRAVO!!! za pobudnice, ki se zavedajo, da zdravje ni ravno samo po sebi umevno.
23.12.2009 @ 06:25 Lojze
Pri meni vseeno zmaga jota...lahko je tudi bez šinka;))))
na vrh