Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj »Konkurenca nima pojma!«
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 11.12.2009

Panoge, v katerih tekmujejo podjetja, se delijo na dve skupini. V prvi so panoge, kjer je veliko sodelovanja s konkurenco, kjer konkurenco običajno razumemo kot nekaj dobrega in koristnega. So pa tudi panoge, kjer podjetja in posamezniki naredijo vse, da očrnijo konkurenco.

Jaz tekmujem v panogah, kjer vedno lepo govorimo o konkurenci. Celo sodelujemo in si pomagamo. Takšna panoga je na primer založništvo. Noben založnik ne bo rekel, da konkurenčna založba izdaja butaste knjige. Podobno je s seminarji in s poslovnim izobraževanjem. Jaz podjetnike spodbujam, da hodijo na seminarje, ne glede na to, ali so v naši organizaciji ali ne.

Zakaj se tako obnašam?

Iz dveh razlogov. Prvič, ker je moje poslanstvo pomagati podjetnikom in bi bilo v nasprotju z mojim poslanstvom, če jih ne bi spodbujal, da hodijo še na druge seminarje in berejo še druge knjige. In drugič zato, ker bi bilo slabo za celotno panogo, če bi govorili eden čez drugega. Če bi jaz govoril, da ima konkurenca samo zanič seminarje, da so vsi drugi svetovalci razen mene zanič in da samo mi izdajamo res dobre knjige … bi s tem pri strankah vzbudil nezaupanje v celotno panogo. Izgubil bi svojo kredibilnost.

Poglejmo primer panog, kjer ves čas vsi pljuvajo po konkurenci. Prodajalci vodnih filtrov so že takšni. Grdo govorijo o konkurenci. Samo njihov vodni filter res deluje, vsi ostali so bolj tako tako … Ali pa prodajalci prehranskih dodatkov. Čeprav jih na desetine prodaja podobne tabletke (z istimi učinkovinami), radi govorijo, da so samo njihove tabletke kakovostne, vse ostale pa so malodane ponaredki. S takšnim streljanjem po konkurenci prodajalci stranke samo zmedejo. Zmedene stranke pa ne kupijo od nikogar. In tudi ugled same panoge se postavlja na kocko.

klobasa

Če bi recimo prodajalci kranjskih klobas govorili eden čez drugega in trdili, da so v redu samo njihove klobase, vsi ostali pa jih polnijo z antibiotiki in ne vem še čim … Bi mi, ki bi poslušali to obmetavanje, na koncu pojedli več ali manj klobas? No, vidite.

Zmerjanje običajno ni vljudno, ni na mestu in se tudi ne izplača. Glejte, da boste v letu 2010 prebrali veliko knjig in se redno izobraževali. Pri podjetju Lisac&Lisac ali kje drugje. Investirajte vase!


Komentarji:

11.12.2009 @ 16:54 martin plesničar
Pa še nekaj. Če pljuvamo po konkurenci, povemo običajno več o sebi, kot o njih.
na vrh