Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zakaj podjetja oglašujejo?
Marketing
Komentarji:   6 03.12.2006

Zakaj podjetja oglašujejo?

Predvsem manjša podjetja oglašujejo zato, ker želijo z oglaševanjem zaslužiti.

Zelo veliko podjetij pa oglašuje, ker imajo BUDŽET.


Zakaj podjetja oglašujejo?

Predvsem manjša podjetja oglašujejo zato, ker želijo z oglaševanjem zaslužiti.

Zelo veliko podjetij pa oglašuje, ker imajo BUDŽET.

Edini razlog za oglaševalsko akcijo je ta, da imajo za to v proračunu podjetja rezerviran denar.

hp


Če tega denarja ne porabijo, ga drugo leto ne bodo dobili. Če denarja ne porabijo, bodo imeli težave. In to je edini razlog, da oglašujejo.

Primer oglaševanja, ki ga nihče ne bo opazil in od katerega ne bo nobenega rezultata, lotili pa so se ga samo zato, ker imajo proračun je Hpjeva plakatna akcija.

Prepričan sem, da akcije niste opazili. Če ste plakate slučajno opazili prav gotovo niste šli pogledat, kaj se skriva na njihovi spletni strani.

Preden investirate v oglaševanje, si postavite cilj. Jasen, natančno določen in časovno opredeljen cilj. Kaj natančno želite recimo z 80 milijoni SIT doseči?

Dodaj komentar


Komentarji:

04.12.2006 @ 00:01 Saša
Jaz sem to reklamo opazil na več mestih, ampak je res "kar nekaj".
Verjetno bolj krepitev blagovne znamke, kot kaj bolj konkretnega.
04.12.2006 @ 09:54 vasko
Oglasa se nisem videl, tudi ce bi ga videl mislim, da ne bi v njega vlozil niti toliko energije, da bi skusal ugotoviti za kaj gre...Je totalno mimo, s tem se popolnoma strinjam. V tem primeru ne vem kaj je zelelo tocno podjetje doseci. Mislim, da je edino sporocilo, ki ga potencialni kupec tu lahko razbere: "Tudi podjetje hp je se vedno na trgu" in se to samo zato ker je znak na desni strani oglasa..Definitivno niso dobro preucili objektivov in ciljne populacije, kateri naj bi bil oglas namenjen..O denarju, ki so ga namenili za oglas pa ne bi niti komentiral...
04.12.2006 @ 10:48 ervinator
Lahko bi preprosto napisali: Premikamo meje,
hp storitve in vaš uspeh
...
04.12.2006 @ 12:39 miran
ja Hp reklamira, predvsem predstavlja sebe kot firmo, da so in to da so nekaj več; samo gospod preveč dominantno deluje - zadovoljno nedostopen; kdo bo kupil pri nekom ki zviška gleda na kupce? plakat odbija...
04.12.2006 @ 23:51 Lovro
Točno! Iz govorice telesa tip (defenzivno, s prekrižanimi rokami) sporoča: "ne želim se pogovarjati s teboj" , "ne želim ti prodati ničesar", "pusti me pri miru"...
05.12.2006 @ 22:34 Afna
Jaaa, jaz bi tudi imela 80 miljonov za budget... obljubim, da bi jih bolje potrošila...
na vrh