Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Avtoriteta - odgovor
-
MarketingKomentarji: 0 07.11.2009
V prejšnjem zapisu sem vas spraševal kaj še bolj prepriča stranko, kot potrdilo inštitucije, avtoritete in je še močnejše kot pričanje zadovoljnih strank. Dva načina o katerih smo govorili sta:
1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!
V veliki večini komentarjev ste stavili na garancijo. Strinam se, da mora prav vsak uspešen prodajalec nekaj garantirati. Garancija je močno prodajno orodje. Ker, če prodajalec nekaj garantira, potem prevzame več tveganja nase.
Ampak nisem mislil na garancijo, niti na kakovost izdelka, niti na poudarjanje koristi. Približno 4% komentarjev je zadelo točno to na kar sem mislil.
Bolj kot vse ostalo prepriča, če se stranka lahko SAMA prepriča. Če izdelek ali storitev preizkusimo in so rezultati boljši od pričakovanih, potem bomo izdelek kupili. Če imamo odličen izdelek ali storitev, moramo stranko nekako prisiliti, da ga preizkusi. In potem s prodajo ne bo težav.
Poglejte še kratek video, ki sem ga za vas danes poslel v Atlanti. Vreme tu je lepo sončno, okoli 23 stopinj. Kaj delam v Atlanti? Z bratom in Franjom Radikovičem investiramo vase, izobražujemo se. Več o tem in tudi nekaj besed o mojem srečanju z gospodom, ki je prodal več kot 100 milijonov žarov, pa boste na tem blogu izvedeli kmalu. Lep pozdrav iz ZDA.