Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Garfield in 4 zimske gume
-
MarketingKomentarji: 13 06.11.2009
Ste že videli televizijski oglas za gume Goodyear, ki ga prikazujejo na naših TV programih? Če kupite štiri nove gume, dobite brezplačno plišastega Garfielda! Lepo, mar ne?
Mislite, da takšno oglaševanje deluje?
Podatkov o tem konkretnem oglasu ne poznam. Garfield je dobra ideja iz dveh razlogov.
Prvi razlog je ta, da znane osebnosti v oglasih (in Garfield je znana osebnost) pritegnejo pozornost. Ko zaslišimo ime znane osebnosti, zastrižemo z ušesi, če to želimo ali ne, znane osebnosti pritegnejo našo pozornost. Uporaba Garfielda je dobra ideja tudi zato, ker oglas seveda vidijo tudi otroci. In otroci imajo določen vpliv na nakupne odločitve staršev.
Garfield je dobra ideja morda tudi zato, ker gledalca preprosto preseneti. Navajeni smo na popuste pri nakupu pnevmatik, brezplačno montažo, trditve o super zmogljivostih … Ampak tale Garfield nas zna presenetiti in morda si zato zapomnimo tudi oglas.
Glavna napaka Garfielda? Ponudba ni logična, zaradi enega plišastega Garfielda pa res ne bomo kupili pnevmatik, ki jih sicer ne bi. Ali pač?
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Zdaj pa še reklama v praksi. V naši trgovini prodajamo gume. In kar nekaj strank nas je posebej povprašalo, če pri nas dobijo tudi Garfilda (seveda ga). Čez 2-3 leta, bodo Garfilda vsi pozabili, ampak, ker so se sedaj ob nakupu posebej/dodatno ukvarjali z blagovno znamko Goodyear (zapomnili so si, da zraven Goodyear dobijo daralo), bo Goodyear v naslednjih sezonah lažje spomnil te stranke na svojo blagovno znamko. Kadar se z določeno blagovno znamko posebej ukvarjamo, recimo, rešujemo kviz, nagradno anketo..., se blagovna znamka bolje zasidra v naš spomin.
Pa še stari pregovor: Tudi slaba reklama je boljša kot nobena reklama.
Če mene vprašate je tale Garfield zadel v polno!
Seveda to nikoli ne pomeni, da bodo vsi navdušeni... ampak jih bo pa sigurno več, kot sicer...
In tisti, ki bodo dobili tega Garfija - bodo Goodyear kupovali še vsaj nekaj naslednjih sezon!