Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Garfield in 4 zimske gume
Marketing
Komentarji:   13 06.11.2009

Ste že videli televizijski oglas za gume Goodyear, ki ga prikazujejo na naših TV programih? Če kupite štiri nove gume, dobite brezplačno plišastega Garfielda! Lepo, mar ne?

Mislite, da takšno oglaševanje deluje?

Podatkov o tem konkretnem oglasu ne poznam. Garfield je dobra ideja iz dveh razlogov.

Prvi razlog je ta, da znane osebnosti v oglasih (in Garfield je znana osebnost) pritegnejo pozornost. Ko zaslišimo ime znane osebnosti, zastrižemo z ušesi, če to želimo ali ne, znane osebnosti pritegnejo našo pozornost. Uporaba Garfielda je dobra ideja tudi zato, ker oglas seveda vidijo tudi otroci. In otroci imajo določen vpliv na nakupne odločitve staršev.

Garfield je dobra ideja morda tudi zato, ker gledalca preprosto preseneti. Navajeni smo na popuste pri nakupu pnevmatik, brezplačno montažo, trditve o super zmogljivostih … Ampak tale Garfield nas zna presenetiti in morda si zato zapomnimo tudi oglas.

Glavna napaka Garfielda? Ponudba ni logična, zaradi enega plišastega Garfielda pa res ne bomo kupili pnevmatik, ki jih sicer ne bi. Ali pač?


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
06.11.2009 @ 18:47 jure
garfiled gor ali dol, tukaj se gre za gume. kdor hoče ustreč svojemu otroku naj gre v trgovino in mu kupi dva, pa še sebi zivljensko in dobro avtomobilsko zavarovanje.
08.11.2009 @ 13:08 Jure Damjan
Goodyear je s to reklamo dosegel vsaj nekaj... o reklami se govori, govori se o Goodyear. Tudi če se reklama takoj ne bo pokazala kot učinkovita, se bomo vsi Goodyear znamko bolje zapomnili, ker smo o njej debatirali - vsaj mi na tem blogu.

Zdaj pa še reklama v praksi. V naši trgovini prodajamo gume. In kar nekaj strank nas je posebej povprašalo, če pri nas dobijo tudi Garfilda (seveda ga). Čez 2-3 leta, bodo Garfilda vsi pozabili, ampak, ker so se sedaj ob nakupu posebej/dodatno ukvarjali z blagovno znamko Goodyear (zapomnili so si, da zraven Goodyear dobijo daralo), bo Goodyear v naslednjih sezonah lažje spomnil te stranke na svojo blagovno znamko. Kadar se z določeno blagovno znamko posebej ukvarjamo, recimo, rešujemo kviz, nagradno anketo..., se blagovna znamka bolje zasidra v naš spomin.

Pa še stari pregovor: Tudi slaba reklama je boljša kot nobena reklama.
09.11.2009 @ 14:43 Sandi
No, jz sem sicer redna Goodyear stranka... in ko sem letos zagledal oglas za Garfielda sem si sam pri sebi rekel: super - menjal bom gume - pa še moja partnerka bo plišastega Garfielda dobila - pač ljubezen iz otroštva.... Ker hranim gume pri vulkanizerju sem se odpravil tja - in žalostno ugotovil, da so moje stare zimske gume še vedno dobre... Sam pri sebi pa nisem našel nekega pravega argumenta, da bi kar tako kupil 4 nove....:)
Če mene vprašate je tale Garfield zadel v polno!
Seveda to nikoli ne pomeni, da bodo vsi navdušeni... ampak jih bo pa sigurno več, kot sicer...
In tisti, ki bodo dobili tega Garfija - bodo Goodyear kupovali še vsaj nekaj naslednjih sezon!
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh