Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdo je glavni?
Retorika
Komentarji:   5 03.11.2009

Za vas sem v Skopju posnel tale kratek video. Konec oktobra je bil v Skopju prekrasen dan, ravno prav za ogled nogometne tekme. Sinova sta uživala, žena pa ni videla niti enega gola, čeprav je bil rezultat 4 proti nič za Rabotnički … Ampak o tem, zakaj ženski ne uspe videti niti enega gola, kdaj drugič. :)

Vsak malo pozornejši gledalec že med ogrevanjem opazi, kateri igralec je v moštvu »ta glavni«. Takoj se vidi, kdo je lokalni Zahovič, kdo je najbolje plačani igralec v ekipi. Čeprav so vsi v enakih dresih, čeprav se ogrevajo na enak način.

Ampak telesna govorica »ta glavnega«, alfa igralca je drugačna od drugih … Neverbalno komuniciranje je res zelo pomembno. Od kod prihaja samozavest šampijonov, kako to, da so že navidez tako samozavestni, prepričani vase? Morda poznate odgovor?
 


Komentarji:

03.11.2009 @ 15:02 peter
ni mogla videt, ker je šopingirala...:-)
03.11.2009 @ 16:52 Lojze
popravljala si je šminko;)
05.11.2009 @ 09:11 Melita
Če te nekaj ne zanima, te pač ne zanima. Ne posvečaš pozornosti in tako tudi "ne vidiš", ko pade gol... Tebi je preprosto vseeno. Ponavadi te zdrzne le publika, ki zarohni ob golu, ampak je tebi tudi za to vseeno...
05.11.2009 @ 20:27 Marjan Račnik
Na neverbalno govorico vpliva identiteta (za koga se imam), kakšne vrednote so (mi) pomembne, kakšna so (moja) prepričanja o meni samem, kot tudi prepričanja o stvareh s katerimi se ukvarjam... Odličnost na vsakem področju (nogomet, posel, prodaja...) je možno posnemati, oz., kot pravimo uporabniki nevrolingvističnega programiranja (NLP), modelirati. Iz zgoraj naštetega se nato oblikujejo ustrezne strategije ter vedenje. Ključna pa je tudi vizija.

Nogometaš, ki ima vizijo, da bo igral v najbolj znanih svetovnih klubih in ima med dejansko živetimi vrednotami:

- spretnost
- vztrajnost
- disciplino
- timsko delovanje
- učinkovitost
...

bo imel motivacijo za treninge, za svoj profesionalni razvoj in za oblikovanje jasnih ciljev glede svoje kariere.
05.11.2009 @ 23:50 Sašo
Tukaj je po mojem v glavnem interes in prilagajanje posameznika.
Če za neko stvar ki te ne interesira (se prilagajaš), je tvoj cilj da osrečiš drugo polovico (partnerko/partnerja), ne pa tudi spremljati dogajanje.
Seveda pa vse pohvale tvoji ženi, ker nogomet za večino nežnejšega spola ni zanimiv predvsem zaradi tega, ker je premalo golov in se ne dogaja, kot recimo pri košarki ali rokometu.
Recimo sam sem navdušil svojo za rokomet in košarko, za nogomet pa mi nekako ne uspeva ;)

Načeloma je od posameznika odvisno, ni pa rečeno da "najboljši" najboljše špila. Problem najboljšega je ta, da so pričakovanja gledalcev velika in predvsem usmerjena v njega, s tem pa tudi pritisk in zavedanje, da napak ne sme delati. Če jih, lahko hitro zdrsne med "najslabše" (pasti nazaj je veliko lažje kot napredvoati).
Vsekakor pa je veliko od posameznika, kaj si da v glavo, da bo še boljši. Motivacija, samozavest ter želja po čim boljšem rezultatu te lahko že preko sanjanja popelje do tega, da si še veliko boljši kot sicer.
...vse je v glavi, podobno kot v poslu :)
na vrh