Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Avtoriteta
-
MarketingKomentarji: 175 06.11.2009
Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.
Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …
Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?
V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.
Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.
Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:
1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!
Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
Lp, gasper
Prodajalec bo včasih sicer "lokalno" utrpel škodo, globalno bi moral imeti globalno s takšno potezo pozitivno bilanco. Tudi zaradi ugleda, ki bi se razširil ob takšni potezi.
moj odgovor na zastavljeno vprašanje je:
- tretja možnost je poleg navedenega povedati koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od navedenega izdelka kupec. Dodatno to pomeni, da se kupca prepriča, da določeno stvar res potrebuje in da se mu jasno predstavi vse koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od nakupa navedenega izdelka. Dodatno pa je pri ponudbi izdelka še pomebno, da se kupcu tudi jasno pove da ima za nakup navedenega izdelka samo omejeni čas nakupa in da ima priložnost za nakup izdelka sedaj in ne kasneje.
Dodatno se mi zdi v tem sklopu še pomembno, da pri kupcu uporabi osebni pristop, tako, da le-ta začuti, da mu je določena ponudba izdelka res njemu namenjena osebno in ne na splošno. V ta sklop pa mi morda še dodala komponento, da se v tem delu navede morda tudi da tudi ta in ta - ne znane osebe, mislim na navedne ljudi, uporablja ta in ta izdelek in je z njim zadovoljen.
To je po mojem tretja pomembna komponenta. Vse navedeno preizkušeno v praki in O ja deluje!
Lep pozdrav,
Barbara
Pri čevljih je ta sicer malo huda, ampak ja - vrnemo kupnino če v roku... niste zadovoljni.
Jaz pa dodam samo, da mora priporočilo priti od osebe, ki ji zaupamo.