Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 09:01 james
Preiskusijo, oblečejo, peljejo, 30 dni imajo knjigo z money back garancijo,...
06.11.2009 @ 09:13 Mira
Rada bi utemeljila mojo zgoraj napisano tezo (prej zaradi telefonov nisem uspela), da je edino prodajalec tisti, ki te pritegne k določenemu nakupu. Zafrustriran, slabovoljen trgovec, vam lahko ponuja vrhunski izdelek z vsemi naštetimi ugodnostmi. Od petletne garancije, maney back-a in priporočilom. Vendar nas izraz na njegovem obrazu, češ kaj si prišel ali ne vidiš, da imam slab dan, napoti k prodajalcu, ki nam bo z veseljem in zavzetostjo razložil, zakaj je prav ta izdelek fantastičen. Kupili bomo pri njem, pa četudi bomo iztržili nekaj manj ugodnosti, kot v prvem primeru. Prav tako nas bo slab, nezaiteresiran, pa čeprav priznan predavatelj dolgočasil, če ne celo odvrnil od poslušanja. Nasprotno lahko stori človek, ki nam z veseljem in žarom hoče povedati nekaj novega. Prav tako je s tem primerom. Kaj počne Aleš, da množično odgovarjamo na tole anketo?

Z lepimi pozdravi!
06.11.2009 @ 09:14 DIMITRIJE STANKOVIC
Močneše je lahko:
1. Predstavitev- demostarcija izdelka v živo
2.Možnost vrnitev izdelka, če stranka ni zadovoljna.
06.11.2009 @ 09:29 Robert
Seveda brezplačna poizkušnja (poskusno obdobje) in pa garancija na zadovoljstvo v primeru izdelka pa na kvaliteto izdelka, z vračilom denarja brez vprašanj.
06.11.2009 @ 09:41 jurij
brezplačen preizkus oz. nakup z garancijo vračila denarja v primeru nezadovoljstva

lep dan želim! J.
06.11.2009 @ 09:42 roman frelih
Lahko povem primer iz svoje dejavnosti, kot čarodej in animator za otroke izvajam predstave.
Pred leti, ko sem se svojim strankam prvič prikazoval, so imeli pomisleke v smislu: aha, čarovnik...neko prebadanje, ...rezanje, ..hipnoza.??.Vsakemu normalnemu ravnatelju/ici šole oz. vrtca se je zdelo logično sumljivo !!
Posebej, ker so imeli takšne izkušnje !
Posebej, ker je vsak, ki jih je do takrat nasankal, prinesel s seboj debelo bukvo osladno napisanih "priporočil" !
Da bi podkrepil svoj po načinu izvajanja in vsebini prilagojen program, sem jim ponudil neobveznost plačila, če z nastopom ne bodo zadovoljni.
Kjer je bil samo to problem, je ponavadi že ta ponudba delovala. Posebej poudarjam, je bilo pa treba to ponudit dovolj rafinirano ( v prevodu premeteno), da vseeno ni izgledalo vsiljivo ali vzvišeno !!!
Se pa spomnim, da sem parkrat izvedel demo-nastop ( da vidijo, kako izgleda) v eni izmed enot določene VVO, ( včasih so imeli vrtci po deset ali več hiš..!), kjer so bili ( he, he, kaj čmo..) vsi navdušeni in vrata so se odprla tudi v vse druge enote.
Najbrž mi ni treba poudarjat, da sem dobil vse predstave plačane po dogovoru, tudi tisto "zastonjkarsko".
Nenazanje ima človek v takem primeru neverjeten motiv in posledično moč, da stvar izpelje čimbolje.
Dobra finta je tudi, da PRED izvedbo storitve (.. to lahko velja za vse mehanike, pleskarje, vodovodarje ipd...!) ponudim stranki Knjigo pohval in pritožb, kamor BO PO OPRAVLJENI storitvi vpisala svoje mnenje ! Rad bi videl junaka, ki bi v takem primeru nekam zamujal, slabo nekaj izvedel ali izdelal in bil posledično še neprijazen ali predrag.
Po moje tak pristop vzbuja v strankah zaupanje ali celo občudovanje, češ, ta je pa res prepričan v svoje znanje.
S tem si krepimo našo kredibilnost, hja, pa tudi potrudimo se bolj. V veselje vseh !!
Dobro opravljeno delo in zadovoljna stranka pa ni slaba naložba, kajne !!
06.11.2009 @ 09:42 Bove
Mislim, da še vedno najbolj prepriča word of mouth. Torej, če mi neka oseba, ki ji resnično zaupam in me tudi dobro pozna, priporoči določen izdelek, ker ve, da me bo ta najbolj zadovoljil, ga bom vsekakor preizkusila.Nadgradnja tega so recimo brezplačni vzorčki drugih izdelkov te iste linije ali istega proizvajalca.
06.11.2009 @ 09:50 Ivanka Sedej
Najpomembnejši je človek sam, ne glede kaj prodajamo. Če se stranka ob nas ne počuti dobro je vse zaman. Zelo pomembno je,da znamo oceniti na podlagi pogovora, kaj stranka resnično potrebuje.
Z lepimi pozdravi.
Ivanka Sedej
06.11.2009 @ 09:53 petra
Najučinkovitejši je lasten preizkus izdelka, pri čemer se stranka sama prepriča v njegovo kvaliteto
06.11.2009 @ 09:56 tanja
Ugodno nizka cena za solidno kvaliteto po priporočilu prijateljic, znank, sodelavk. In vljudno pismo marketinškega guruja. Pri današnjem pomanjkanju časa in denarja je informacija "zlatega denarja vredna".
na vrh