Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Simpl - ni tako enostavno biti Simpl
Obujamo spomine
Komentarji:   4 21.09.2009

Pred 9 leti je bila simpl VEGA, sedaj je simpl Simobil. Ko smo se domislili, da bomo na Vegi simpl, sem mislil resno. Ugotovili smo, da ljudje tarif in cenikov mobilnih operaterjev ne razumejo. In smo se odločili poudariti, da je Vega enostavna, da je simpl. Ljudje si želimo preglednih računov, enostavno razumljivih ponudb, preglednih tarif itn. Pri večini mobilnih operaterjev je vse nekako zamegljeno, zelo težko je ugotoviti, kaj in zakaj sploh plačujemo. Mi smo želeli biti enostavni. Seveda pa je zelo simpl izjaviti, da si simpl. Niti približno enostavno pa ni poenostaviti poslovanja tako, da si potem res simpl. Ker, če si simpl, moraš imeti enostaven priklop, enostavne tarife, račune, ki jih stranke razumejo itn.

vega

Žal je lastnikom zmanjkalo denarja, preden bi lahko v dejanja spravili Vegin slogan o preprostosti.

Sedaj je Simpl Simobil. No, pri Simobilu je simpl samo ena od tarif. Vse ostalo je zakomplicirano tako kot pri vseh operaterjih. Kako Simpl je ta Simobilova tarifa, lahko presodite sami s klikom na njihovo spletno stran.

Marketinški nauk? Ko izbirate prodajno prednost, slogan, upoštevajte, ali ste res sposobni obljubo uresničiti. Vega ni nikoli postala zelo simpl, v glavnem je na koncu poudarjala le ceno.

Pogosto se dogaja, da marketinški oddelki izumijo nekaj, realnost pa ne sledi njihovim idejam. Če banka v oglasih recimo trdi, da so njihovi uslužbenci prijazni, mora res poskrbeti, da je tako tudi v resnici. Neskladje med realnim stanjem in obljubami podjetij je pogosto veliko.

Vem, da je ta nasvet precej simpl, ampak v praksi je ravno najboj simpl ideje najtežje uresničiti.


Dodaj komentar


Komentarji:

21.09.2009 @ 17:01 Domen
Warrent je to lepo razložil na primeru investiranja v delnice Coca Cole. Skratka, investiraj v delnice na katero poslovanje se spoznaš in po možnosti naj bo to poslovanje "simpl"...Coca Cola ima ravno takšen koncept in pri njihovem poslovanju ni "filozofiranja".
21.09.2009 @ 17:03 Domen
Warren Buffett*
28.09.2009 @ 23:15 sivolasi
...Neskladje med realnim stanjem in obljubami podjetij je pogosto veliko....

Malo bolj grobo bi to neskladje imenovali tudi nategovanje, kajne?

In čudim se odgovornim v firmah, da tako pogosto nasedejo genijalcem v svojih marketinških oddelkih.
Ali ni bolje plačati zunanje sodelavce/agencijo, ki se bo praviloma še kako potrudila, da bo dobila čez čas še kakšen "posel" v isti firmi...
Ljudem, ki delajo v marketingih za fiksno plačo, pa četudi je ta 1200 evrov, kmalu zmanjka idej. Tak človek stane letno 15000 evrov in to neto. Bruto čez 25.000.

Za vsoto 25.000 evrov letno pa bi brez dvoma celo od uveljavljene agencije dobili kar nekaj dobrih idej...
29.09.2009 @ 01:50 Saso K.
Vseeno rabiš nekoga v podjetju, ki vodi marketing. Agencije nimajo takšnega vpogleda v izdelke in poslovanje podjetja kot zaposleni. Poleg tega naj bi se strategija podjetja razvijala znotraj samega podjetja, tega ne moreš outsourcati oglaševalskim agencijam.
na vrh