Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Na treh kolesih
Dnevnik guruja
Komentarji:   13 17.08.2009

V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da se da v poslu uspeti tako, da narediš nekaj drugače kot konkurenca.

No, prejšnji teden sem se vozil s čudom, ki ga vidite na spodnji sliki. Ni niti motor niti avto.

spyder

Gre za mešanico med roadsterjem in motorjem. Kako se zadeva pelje?

Po pravici povedano je s tem trikolesnikom vse narobe. Ni preveč udoben, ne daje ravno občutka stabilnosti, majhen prtljažnik … Voznik je na hudem prepihu. Priznam, nisem motorist in zato me veter moti.

Če vsaj dobro potegne? Ja, zelo dobro, sodelavec po enem samem krogu na sopotniškem sedežu vsaj mesec dni ne bo kupoval rdečega bika … Menjalnik je tudi prijazen, sekvenčni avtomatski. Zavora je samo ena in sicer nožna, plin pa dodajamo z desno roko. Skratka neuporabna igrača za moške.

Če bi imel to čudo?

Jasno, da bi ga imel!

Marketinška lekcija?

Saj to že itak poznate. Obstajajo nakupi, kjer razum ne igra nobene vloge. Dobri prodajalci vedo, kaj njihove potencialne stranke v resnici kupujejo, in jim to tudi ponudijo. Vsak normalen moški bi imel v garaži en takšen tricikel pa verjetno še ferrarija pa tudi hummerja. Zakaj pa ne? Vse to imata moja sinova (4 in 7 let). Jaz bi imel vse, kar imata sinova, samo večje primerke.


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
18.08.2009 @ 08:28 neprilagojen
Verjetno bom moral na psihoanalizo, a mene take stvari, kot je ta motor, pa hammer, no za ferrariju ne bi rekel ne, ne pritegnejo. Pa čeprav sem moški, z veliko afiniteto do adrenalinskih dogodivščin (plezanje, kanjoning, jadranje, turno smučanje...)
Toliko v zvezi s tistim"vsak normalen moški...".
Je pa seveda točno kot je napisano, ni nujen razumski razlog....
18.08.2009 @ 09:07 Lojze
zanimivo,mene tudi ne...ravno prejšnji teden sem gledal ¨izživljanje¨v bližini živečega sina in očeta s štirikolesnikom na bližnjem travniku,ki se je po cca pol ure končalo z nujno reševalno intervencijo za že omenjenega starejšega predstavnika
18.08.2009 @ 10:24 Aleš Lisac
Neprilagojen in Lojze. V bistvu se strinjamo ... jasno, da vsakemu normalnemu moškemu ni všeč ravno tale trikolesnik ... Ampak vsak normalen moški in normalna ženska ima neracionalne želje. In to je bila marketinška lekcija - vedno se najdejo ljudje, ki bodo kupili še takšno neumnost. Ker jim prinaša določeno zadovoljstvo, užitek, potrjevanje ...
18.08.2009 @ 16:31 Matic
Aleš, a mi/nam lahko poveš kaj je to sploh za eno čudo (ja, malo bolj kot mešanica med roadsterjem in motorjem) in kje bi lahko kaj več prebrali o tem. Ja, očitno se res najdemu "Bedaki", ki nas nekaj "obratnega" zanima in TO ravno zaradi nekaterih, ki so in bodo pod mojim postom pisali "čudne" komentarje. V naprej hvala za odgovor.
19.08.2009 @ 13:09 sivolasi
Vedno so bili, so in bodo ljudje, ki so nezadovoljni z 90 ali 95% izdelkov/produktov, ki nam jih ponujajo.

In taki pogosto kupujujo izdelke/storitve, ki jih po mnenju velike večine preplačajo, ali pa so te ponudbe za to veliko večino kakorkoli nesprejemljive.

Prepričan sem, da je pri vsem tem najbolj narobe, če gledamo na situacijo/ponudbo/izdelek/storitev iz svojega osebnega gledišča (ni okreten, slabo bremza, je brez veze).
Niti dva človeka namreč nista enaka.

In včasih se splača ponuditi tem 10-im procentom ljudi kaj posebnega, nekaj, kar ne bi kupil noben "pameten" državljan.

In tudi zato, ker te produkte kupuje tako majhen segment ljudi, je cena lahko močno prenapihnjena... Pogosto tudi je.
19.08.2009 @ 22:00 DJ Lovro
Ja, nekateri take zadeve uporabijo res samo za zmanjševanje dobička pri firmi. Ena od slovenskih podjetnic mi je npr. rekla, da bo, za zmanjšat davščine pred novim letom, kar kupila manjše letalo (cena okrog 500.000 €), se bo pa še malo z možem vozakala naokoli ... Nisem potem preverjal, kako in kaj, v bistvu me ne moti ...

Po eni strani "normalni" ljudje radi vidijo, da si nekdo upa (tudi pri takih nakupih), kar si oni ne ...

Prav danes pa sem srečal tipa, ki je rekel, da so se zbrali več ljudi v društvo, ki bo obnovilo Tomosove APN 4, zrihtane, kot nekoč, ne tovarniških verzij, ampak tiste s kromiranimi vilicami in drugimi deli, zamenjanimi balancami, sedeži in tako naprej ... Osebno (ker sem imel tudi sam tak moped) je meni to bližje, kot pa zadeva na sliki in je "v mojih časih" že nekdo z "zrihtano štirko" nekaj pomenil ... Mislim, da nekako Slovenci zadnja leta kar krepko pretiravamo in da se nam že "dobre vile" kdaj čudijo, kaj vse si izmislimo (verjetno pa je tako tudi povsod drugod po svetu, kupiš, tudi če ne rabiš), ampak še vedno velja, kot bi rekla moja nona, da "VSAKO TELE IMA SVOJE VESEL'E!"

Tudi lizingi pa zraven delajo sto na uro, pred dnevi sem bral, da je celo nek ukraden Ferrari v Ljubljani bil kupljen na lizing ... No comment, a?
20.08.2009 @ 00:33 Marko
Katero kategorijo vozniškege rabiš da tole voziš?
20.08.2009 @ 15:12 Urša
a lahko malo provokacije posujem ... No, ja, saj je za razumet nekatere moške, da želijo velike avte in velike motorje in velike mešanice, kot je zgornja na sliki ... kako že gre tista misel: kdor nima velikega, ima velik avto.
Pa dajmo provokacijo na stran ... za nerazumne nakupe se odloča veliko osamljenih in čustveno nestabilnih ljudi, ki se z nakupi in kupljenimi stvarmi hočejo potolažiti. Tudi tv-prodaja, tv-shop oziroma tv-fop je usmerjena k tem ljudem. Ker tisto, akr pordajajo, MORATE imeti, da bo VAŠE življenje BOLJŠE. ;)
22.08.2009 @ 01:22 Saso K.
Heh, vsi tako pametni...pa vendar se vsi tukaj za VSAK nakup odločite emocionalno. Razum pride na vrsto šele v drugi fazi.

To velja za avto, motor, računalnik ali zobno pasto.
22.08.2009 @ 06:54 sivolasi
Avto: odločim se glede na prostornost prtljažnika in porabo. Lahko je tudi romunski (nisem obremenjen z znamkami).

Motor ne vozim, sem starejši.

Računalnik (notebook): mora imeti tisto, kat potrebujem. In to dobim za 600-700 evrov. Modeli za 1200 € me ne zanimajo. Poleg tega si za teh 500 € razlike kupim lahko še zelo spodoboben digitalni fotoaparat...

Skrajna racionalnost torej, mnogo razuma in nič emocij.
Je pa res, da imam 60 let in da mladi - mlajši potrošniki zagotovo ne razmišljajo podobno. Da jih torej pogosto odnese v ne najbolj racionalne nakupe...

Slovenski šminkerji pa so itak posebna kategorija. :)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh