Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Na treh kolesih
Dnevnik guruja
Komentarji:   13 17.08.2009

V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da se da v poslu uspeti tako, da narediš nekaj drugače kot konkurenca.

No, prejšnji teden sem se vozil s čudom, ki ga vidite na spodnji sliki. Ni niti motor niti avto.

spyder

Gre za mešanico med roadsterjem in motorjem. Kako se zadeva pelje?

Po pravici povedano je s tem trikolesnikom vse narobe. Ni preveč udoben, ne daje ravno občutka stabilnosti, majhen prtljažnik … Voznik je na hudem prepihu. Priznam, nisem motorist in zato me veter moti.

Če vsaj dobro potegne? Ja, zelo dobro, sodelavec po enem samem krogu na sopotniškem sedežu vsaj mesec dni ne bo kupoval rdečega bika … Menjalnik je tudi prijazen, sekvenčni avtomatski. Zavora je samo ena in sicer nožna, plin pa dodajamo z desno roko. Skratka neuporabna igrača za moške.

Če bi imel to čudo?

Jasno, da bi ga imel!

Marketinška lekcija?

Saj to že itak poznate. Obstajajo nakupi, kjer razum ne igra nobene vloge. Dobri prodajalci vedo, kaj njihove potencialne stranke v resnici kupujejo, in jim to tudi ponudijo. Vsak normalen moški bi imel v garaži en takšen tricikel pa verjetno še ferrarija pa tudi hummerja. Zakaj pa ne? Vse to imata moja sinova (4 in 7 let). Jaz bi imel vse, kar imata sinova, samo večje primerke.


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
22.08.2009 @ 13:32 Saso K.
sivolasi, odločite se še vseeno na emocionalni ravni. To z velikim prtljažnikom je pa racionalizacija odločitve, ki je bila sprejeta čustveno.

Vsak kupec po nakupu oz. po odločitvi potrebuje neko potrditev, ki kaže na to, da se je odločil pametno. Vsi smo pač radi pametni. Zato dobri prodajalci precej pozornosti namenijo tudi kupcem, ki so že kupili. Npr. dober prodajalec avtomobilov bo vsem kupcem nekaj dni po nakupu poslal pismo, v katerem jim bo čestital za nakup, ponudil kartico za 10% popust pri servisih itd.

Tega si nisem jaz izmislil. O psihologiji kupovanja je precej napisanega. Študije potrjujejo, da so nakupne odločitve v prvi vrsti čustvene, razum pa pride na vrsto kasneje. Precej člankov o tem se najde zastonj na spletu, pa tudi veliko knjig je napisanih o tej temi.
24.08.2009 @ 06:30 sivolasi
Saso K., nekaj emocij pri nakupu vsekakor je. Ne mislim na nakup kruha, temveč na nakup trajnejših, dražjih dobrin.
In, se strinjam, kupec po "uspešnem" nakupu pokaže tudi zadovoljstvo, ter pogosto tudi prepričanost, da je kupil "pravo stvar", da pri nakupu ni naredil morebitne napake.

Smo pa nedvomno nekateri zelo racionalni, nekateri pa prav malo.
Upokojenec, ki mu po odbitku vseh stroškov ostane 50 ali 80 evrov za kavice ter cigarete, je nedvomno prisiljen morebitna čustva pred morebitnim nakupom popolnom,a zatreti. Drugače pač ne gre.

Oseba z dobrim zaslužkom pa si lahko privošči veliko čustev. Dokler vsega ne zapravi.

Seveda pa tu veliko vlogo igra še zavist, nečimrnost in še kaj, ki pa so pravzaprav tudi neke vrste čustva, ne glede na definicijo...
24.08.2009 @ 10:54 Saso K.
Ni nujno, da so čustva pogojena s količino denarja. Mogoče pri ljudeh, ki razpolagajo z manjšimi vsotami čustva igrajo še večjo vlogo. Oz. na njih delujejo drugačni dejavniki.

Pa tudi nakup kruha je čustveno pogojen.

Če bom našel čas bom izbrskal par člankov in raziskav na to temo. Sicer je v skoraj vseh marketinških knjigah razloženo, da so nakupi čustven proces, ampak obstaja tudi bolj znanstvena razlaga.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh