Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Na treh kolesih
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 13 17.08.2009
V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da se da v poslu uspeti tako, da narediš nekaj drugače kot konkurenca.
No, prejšnji teden sem se vozil s čudom, ki ga vidite na spodnji sliki. Ni niti motor niti avto.
Gre za mešanico med roadsterjem in motorjem. Kako se zadeva pelje?
Po pravici povedano je s tem trikolesnikom vse narobe. Ni preveč udoben, ne daje ravno občutka stabilnosti, majhen prtljažnik … Voznik je na hudem prepihu. Priznam, nisem motorist in zato me veter moti.
Če vsaj dobro potegne? Ja, zelo dobro, sodelavec po enem samem krogu na sopotniškem sedežu vsaj mesec dni ne bo kupoval rdečega bika … Menjalnik je tudi prijazen, sekvenčni avtomatski. Zavora je samo ena in sicer nožna, plin pa dodajamo z desno roko. Skratka neuporabna igrača za moške.
Če bi imel to čudo?
Jasno, da bi ga imel!
Marketinška lekcija?
Saj to že itak poznate. Obstajajo nakupi, kjer razum ne igra nobene vloge. Dobri prodajalci vedo, kaj njihove potencialne stranke v resnici kupujejo, in jim to tudi ponudijo. Vsak normalen moški bi imel v garaži en takšen tricikel pa verjetno še ferrarija pa tudi hummerja. Zakaj pa ne? Vse to imata moja sinova (4 in 7 let). Jaz bi imel vse, kar imata sinova, samo večje primerke.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Vsak kupec po nakupu oz. po odločitvi potrebuje neko potrditev, ki kaže na to, da se je odločil pametno. Vsi smo pač radi pametni. Zato dobri prodajalci precej pozornosti namenijo tudi kupcem, ki so že kupili. Npr. dober prodajalec avtomobilov bo vsem kupcem nekaj dni po nakupu poslal pismo, v katerem jim bo čestital za nakup, ponudil kartico za 10% popust pri servisih itd.
Tega si nisem jaz izmislil. O psihologiji kupovanja je precej napisanega. Študije potrjujejo, da so nakupne odločitve v prvi vrsti čustvene, razum pa pride na vrsto kasneje. Precej člankov o tem se najde zastonj na spletu, pa tudi veliko knjig je napisanih o tej temi.
In, se strinjam, kupec po "uspešnem" nakupu pokaže tudi zadovoljstvo, ter pogosto tudi prepričanost, da je kupil "pravo stvar", da pri nakupu ni naredil morebitne napake.
Smo pa nedvomno nekateri zelo racionalni, nekateri pa prav malo.
Upokojenec, ki mu po odbitku vseh stroškov ostane 50 ali 80 evrov za kavice ter cigarete, je nedvomno prisiljen morebitna čustva pred morebitnim nakupom popolnom,a zatreti. Drugače pač ne gre.
Oseba z dobrim zaslužkom pa si lahko privošči veliko čustev. Dokler vsega ne zapravi.
Seveda pa tu veliko vlogo igra še zavist, nečimrnost in še kaj, ki pa so pravzaprav tudi neke vrste čustva, ne glede na definicijo...
Pa tudi nakup kruha je čustveno pogojen.
Če bom našel čas bom izbrskal par člankov in raziskav na to temo. Sicer je v skoraj vseh marketinških knjigah razloženo, da so nakupi čustven proces, ampak obstaja tudi bolj znanstvena razlaga.