Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oddelek za zmanjševanje prodaje
Marketing
Komentarji:   17 03.08.2009

V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, tam so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.

Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno št. naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa za vedno) počakal.

Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje v praktično vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa pregledati, če naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.

Se je tudi vam pred časom zgodilo kaj podobnega? Prosim, povejte. Pa izpustite grešnika, povejte samo, kako so vam preprečili ali poskusili preprečiti nakup.
 


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
03.08.2009 @ 12:16 drago
aleš očitno nekateri klubi še vedno živijo od daril v najboljšem klubu v rs ni tako vabljen predsednik žtk maribor
03.08.2009 @ 12:19 Zvone M
V popolnosti se strinjam, da imajo posamezna podjetja zelo uspešne oddelke za preprečevanje prodaje. To več ali manj kljub krizi občutimo vsi. prideš v trgovino z gradbenim materialom, nimamo, do konca meseca ne bomo naročali, mora se zbrati zadostna količina naročil ipd.. Želim pa povdariti, da imajo ti oddelki tudi zelo uspešne pododelke - reklamacijske oddelke kjer, ko enkrat nekaj kupiš in tisto zaradi nedelovanja ipd. reklamiraš, ti z veseljem povedo, da imajo po zakonu časa 45. dni ipd. Pozabljajo, da se kupci vračamo, ampak samo tje kjer smo z storitvijo zadovoljni. Kupcu gre čas za reklamacijo v njegov prosti čas, trgovcu pa v delovnega. Je pa še drugi moment - vsi več ali manj radi kupujemo, dokazovanje, da je izdelek ali storitev slaba je pa že druga zgodba. Če bi nam trgovci reklamirali po sistemu pridite in kupite, izdelek se bo pokvaril (z uslugo ne boste zadvoljni) in zaradi tega boste slabe volje, imeli boste dodatne - nepredvidene strške ipd., kar se ves prepogosto dogaja bi marsikateri trgovec danes že tanko piskal. In prav je da tudi trgovci že začnejo čutiti krizo - krizo njihovih slabih storitev.
03.08.2009 @ 12:42 R
Kupil sem kuhinjo pred leti. Kasneje sem zamenjal pomivalni stroj v kuhinji, tako da sem potreboval novo fronto za nov vgradni pomivalni stroj v obstoječi kuhinji. Prodajalec me je obvestil, da bom moral za 1 novo fronto dimenzij cca 60 cm x 60cm v beli barvi čakati 50 dni. Dobavni rok za 1 fronto v beli barvi je enak dobavnemu roku za celo kuhinjo.Vzrok: program, s katerim obdelujejo naročila, nima možnosti spreminjanja vrstnega reda. WTF? 50 dni sem v kuhinji gledal kovinska vrata pomivalnega stroja...
03.08.2009 @ 12:48 Roman
Obstaja eno zdravilišče, kjer dobiš zapestnico, s katero vstopiš in brez katere ne moreš izstopiti. Z zapestnico lahko tudi plačuješ (to je edini način plačevanja) pijačo in jedačo, a te omejijo - da ne bi preveč zapravil. Postavijo ti limit.
03.08.2009 @ 12:57 Marjetica
Pozdravljeni,
nisem mogla da ne bi napisala komentarja, ko sem to prebrala. Strinjam se z vami, da bi morali podjetniki preverjati kaj dela odd. za zmanjševanje prodaje. Vsi se hvalijo z reklamami razno raznimi ugodnostmi, ne postavijo si pa vprašanja kako so uspešno postavili pogoje za uspešen nakup. Kaj vse mora kupec izpolniti, da bi do ugodnosti prišel. Dober primer so razni telefonski studii, ki ti postavijo pogoj za nakup.trmasto klicarijo, hvalijo oh in sploh so najboljši.......... ko se odličiš za nakup ti pa postavijo pogoj nakup pod zneskom npr. 15 € ne dostavljajo. Če ne kupiš do določenega zneska ne dostavijo naročenega. Logika kaj je več 10 x 10 ali 5x15. Želijo si novih strank postavljajo pa pogoje kot, da niso odvisni od vsake stranke pa če je še tako majhna. Na dolgi rok je je več zasluška z malimi, kajti imajo vse možnosti postati veliki......in obratno.Kajti ni tako tragično izgubiti enega velikega, ki naroča 2 letno kot 10 majnih, ki so aktivni vsak teden. Predčasom sem imela pridobljene nove stranke za naročila. Vsa srečna saj so bili zadovoljni z mojo prdstavitvijo in pa pozornostjo do njih. Pa kaj ko so mi zvezali roke in nisem mogla nič. Naročilo mora biti vsaj za tisti znesek kot so ga oni postavili. S tem se stranke niso strinjale in seveda šla je moja provizija in pa kar je še pomenbnejše novih strank ni bilo. Ponekod ne delujejo samo oddelki za preprečevanje prodaje ampak celotno vodstvo. Bolj, ko jim govoriš o smislu oz. nesmislu bolj so prepričani v svoj prav. Zgodbic takih in drugačnih je veliko, še več pa tistih, ki preprečujejo prodajo. K sreči je dosti tudi takih, ki jim prodaja ni tuja in bi vse naredili, samo da stranko pridobijo. Kajti kupec je kralj zaradi katerega kraljujejo dobri prodajalci.
Lep, vesel in uspešen teden vam želim.
03.08.2009 @ 13:42 Bojan
Ravno sem klical na klicni center Turistične agencije. Ker je potovanje že čez en teden je možnost plačila samo s kreditno kartico. Ponudil sem plačilo elektronsko preko spletne banke, osebno na banki. Nič ne sprejmejo, sprejemajo kreditno kartico. Ker je nimam so me celo napotili na drugo agencijo.
03.08.2009 @ 13:51 Manca
Meni so najbolj v spominu ostali posebni natakarji za odganjanje gostov. Konec vsakega letnika srednje šole je bil obvezen večdnevni izlet na slovensko obalo. Starši so nas založili z denarjem, da ne bomo lačni in žejni in seveda smo bili kot vsaka prava mularija ta denar pripravljeni tudi zapraviti. In smo se odločili, da si bomo privoščili obilno kosilo. 10 nas je sedelo za mizo in čakalo, da bomo postreženi. Vsi okoli nas, pa so prišli za nami, so že dobili pijačo, ko se je natakar, z vidnim odporom, privlekel do nas, kaj bomo pili. "Odrasli" gostje so že dobili glavno jed, ko mi nismo dobili še niti pijače. Pa nas je 10 komadov ustalo in zapustilo gostilno. Ni mi potrebno razlagati, da smo imeli vsako leto enake težave in da nismo nikoli več vstopili v tiste gostilne, ki so imele natakarje za odganjanje gostov. Še danes točno vem, katere gostilne so to in tudi danes, ko imam dobro službo z lepo plačo tja ne vstopim.
04.08.2009 @ 12:13 Kitaj
Ponudnik interneta (pa ne naš slavni, največji) je rabil 4 mesece, da so se končno izjasnili, da me ne morejo priklopiti na internet. Vmes sem že začel dobivat položnice. Zadnjo sem dobil še mesec po tem, ko so se mi že opravičili za napako. Čez eno leto so od mene zopet terjali plačilo za te 4 mesece + par (že plačanih) mesecev na drugem naslovu. Po pritožbi so se spet opravičili za prve 4 mesece in nato sem imel zopet eno leto mir. Zdaj od mene terjajo za 10 centov nižji znesek in si sproti izmišljajo obdobje za katerega naj bi jim še dolgoval plačilo.
04.08.2009 @ 14:15 Aleš Lisac
Vidim, da bi o oddelkih za zmanjševaje prodaje lahko mirno skupaj napisali knjigo ...

Podjetja pogosto enostavno ne znamo, ali nočemo vzeti denarja, ki nam ga potencialne stranke ponujajo.
04.08.2009 @ 15:16 Miha
Izkušnja moje punce na Korčuli, v veliki cerkvi;
želela je dati nekaj cekinčkov v "škrapco" in tako razveseliti duhovnika in nune ter si malo olajšati "dušo" nakar je iz temnega kota za oltarjem pridivjala ena nuna s pogledom, ki ustvarja kurjo kožo na rokah in hrbtu ter rekla punci naj takoj zapusti božjo hišo, ker je bila baje pomanjkljivo oblečena (krilce in majčka).

Kasneje sem se spomnil, da sta bila Adam in Eva skoraj naga in da ni pomembna zunanjost temveč vsebina "lupine" :)

Transakcijo s prispevki je kasneje prenesla na drugega naslovnika :)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh