Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Oddelek za zmanjševanje prodaje
-
MarketingKomentarji: 17 03.08.2009
V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, tam so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.
Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno št. naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa za vedno) počakal.
Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje v praktično vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa pregledati, če naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.
Se je tudi vam pred časom zgodilo kaj podobnega? Prosim, povejte. Pa izpustite grešnika, povejte samo, kako so vam preprečili ali poskusili preprečiti nakup.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
nisem mogla da ne bi napisala komentarja, ko sem to prebrala. Strinjam se z vami, da bi morali podjetniki preverjati kaj dela odd. za zmanjševanje prodaje. Vsi se hvalijo z reklamami razno raznimi ugodnostmi, ne postavijo si pa vprašanja kako so uspešno postavili pogoje za uspešen nakup. Kaj vse mora kupec izpolniti, da bi do ugodnosti prišel. Dober primer so razni telefonski studii, ki ti postavijo pogoj za nakup.trmasto klicarijo, hvalijo oh in sploh so najboljši.......... ko se odličiš za nakup ti pa postavijo pogoj nakup pod zneskom npr. 15 € ne dostavljajo. Če ne kupiš do določenega zneska ne dostavijo naročenega. Logika kaj je več 10 x 10 ali 5x15. Želijo si novih strank postavljajo pa pogoje kot, da niso odvisni od vsake stranke pa če je še tako majhna. Na dolgi rok je je več zasluška z malimi, kajti imajo vse možnosti postati veliki......in obratno.Kajti ni tako tragično izgubiti enega velikega, ki naroča 2 letno kot 10 majnih, ki so aktivni vsak teden. Predčasom sem imela pridobljene nove stranke za naročila. Vsa srečna saj so bili zadovoljni z mojo prdstavitvijo in pa pozornostjo do njih. Pa kaj ko so mi zvezali roke in nisem mogla nič. Naročilo mora biti vsaj za tisti znesek kot so ga oni postavili. S tem se stranke niso strinjale in seveda šla je moja provizija in pa kar je še pomenbnejše novih strank ni bilo. Ponekod ne delujejo samo oddelki za preprečevanje prodaje ampak celotno vodstvo. Bolj, ko jim govoriš o smislu oz. nesmislu bolj so prepričani v svoj prav. Zgodbic takih in drugačnih je veliko, še več pa tistih, ki preprečujejo prodajo. K sreči je dosti tudi takih, ki jim prodaja ni tuja in bi vse naredili, samo da stranko pridobijo. Kajti kupec je kralj zaradi katerega kraljujejo dobri prodajalci.
Lep, vesel in uspešen teden vam želim.
Podjetja pogosto enostavno ne znamo, ali nočemo vzeti denarja, ki nam ga potencialne stranke ponujajo.
želela je dati nekaj cekinčkov v "škrapco" in tako razveseliti duhovnika in nune ter si malo olajšati "dušo" nakar je iz temnega kota za oltarjem pridivjala ena nuna s pogledom, ki ustvarja kurjo kožo na rokah in hrbtu ter rekla punci naj takoj zapusti božjo hišo, ker je bila baje pomanjkljivo oblečena (krilce in majčka).
Kasneje sem se spomnil, da sta bila Adam in Eva skoraj naga in da ni pomembna zunanjost temveč vsebina "lupine" :)
Transakcijo s prispevki je kasneje prenesla na drugega naslovnika :)