Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Oddelek za zmanjševanje prodaje
-
MarketingKomentarji: 17 03.08.2009
V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, tam so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.
Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno št. naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa za vedno) počakal.
Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje v praktično vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa pregledati, če naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.
Se je tudi vam pred časom zgodilo kaj podobnega? Prosim, povejte. Pa izpustite grešnika, povejte samo, kako so vam preprečili ali poskusili preprečiti nakup.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Je pa še nekaj drugega. Ko prideš v nek lokal na pijačo, sam smatram, da je cena sestavljena na naslednji način: cena pijače po nabavni ceni, okolje - ambient, postrežba, pa še mogoče bi se kaj našlo. V glavnem, če je okolje tak tak, če je postrežba zanič, kako je potem lahko kavica z mlekom 1,20 € ?? No pa da ne zaidem preveč. Kar sem hotel povedati je, da je veliko lokalov, gostišč in restavracij takšnih, kjer se ne počutim zaželjenega. Upam, da bodo lastniki kdaj uvideli kje njihovi zaposleni delajo napake!!
Vodilnim v neki firmi, ali restavraciji je nažalost prav vseeno če delajo xxx evrov mesečno, ali xxx + še tisoč evrov...
Osebno sem doživel v trgovinah in kafičih že marsikaj negativnega, vendar vsi ti kafiči in trgovine še vedno delajo. Žal.
Kakšno stranko s takim odnosom zagotovo zgubijo, ampak tega ne vedo, ker se jim ne pozna.
In ko jim pade promer, recejo: recesija pač...
Ali bi tu naredil red kakšen kontrolor, nekdo, ki testira, ali pa nezadovoljni gostje, ki bi SE MORALI pritoževati (pa se ne), ne vem.
Skratka, naprej delajo tako prijazni, kot manj prijazni in, se mi zdi, celo neprijazni...
Žal.
Tole, da "lavfa" tako tistim, ki so do kupca/porabnika prijazni, pa tudi tistim , ki so skrajno neprijazni, je seveda žalostno, predvsem pa NEPRAVIČNO do prijaznih.
Mnogokrat se tolažimo z mislijo, da bo itak trg naredil svoje.
Očitno ne bo! Osebno ne poznam NITI ENE firme, da je propadla zaradi neprijaznosti uslužbencev, ki prihajajo v stik s strankami.
Pa še en primer: Hofer in Lidl v ponedeljkovih in četrtkovih akcijah nudita nekatere izbrane artikle za 30, ali 40% realne cene. Včasih tam kaj kupim. Osebo, ki bi morala vedeti kaj o kakšnem artiklu, ujamem zgolj slučajno in ta seveda o artiklu ne ve nič. Največ, kar je, mi blagovoli pokazati, kje približno se ta artikel nahaja.
Včasih več zvem od kupca, ki se zaanima za isti artikel.
In kljub takemu odnosu bom še vedno, če bom potreboval, tam kupoval artikle, ki stanejo 30% realne cene. Kljub neprijaznosti, neobveščenosti, aroganci...
Še huje se godi tistim, ki komunicirajo s prodajnimi oddelki pisno (na daljavo). Namesto odgovora v istem delovnem dnevu oz. v 24 urah ga čakaš (če ga sploh dočakaš) šele po nekaj dnevih (ko si se že vrnil npr. z vikend počitnic).
Menim, da imamo tako samo v turizmu materiala za eno knjigo na temo oddelkov za preprečevanje prodaje
Seveda je bolje, če se trudiš za odličnost na več področjih, ampak vsaj začasno pomaga, če obvladaš eno samo veščino. Nekateri naši tajkuni so bili recimo zelo kreativni v financah in v izkoriščanju "zvez in poznanstev", v ostalem (vključno s poslovno etiko) pa so bili na meji sprejemljivega. Ampak je bilo dovolj, vsaj za nekaj časa.
Skratka bolje je, če oddelka za zmanjševanje prodaje nimaš, ampak tudi, če obstaja se da preživeti.