Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oddelek za zmanjševanje prodaje
Marketing
Komentarji:   17 03.08.2009

V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, tam so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.

Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno št. naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa za vedno) počakal.

Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje v praktično vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa pregledati, če naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.

Se je tudi vam pred časom zgodilo kaj podobnega? Prosim, povejte. Pa izpustite grešnika, povejte samo, kako so vam preprečili ali poskusili preprečiti nakup.
 


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
04.08.2009 @ 15:39 Matej Žagar
Velikokrat sem bil priča (tudi na lastni koži), da ko sem prišel v kakšno restavracijo, gostišče ipd., sem najprej opazil natakarje, ki niso zmožni pozdraviti prihajajočega gosta, poleg tega so še brez energije in nasmeška. Čudi me to, da lastniki oz. upravljalci to dovolijo. Mene osebno tak pristop močno odvrne od "nakupa" oz. sigurno v takem lokalu zapravim manj denarja! Dejstvo je, da sem sam zelo vesel, če je natakar nasmejan, ustrežljiv in mu ni težko 2x hodit za isto stvar do stranke. Takšnim natakarjem skoraj vedno pustim napitnino, ker se vsaj tam počutim zaželjenega.

Je pa še nekaj drugega. Ko prideš v nek lokal na pijačo, sam smatram, da je cena sestavljena na naslednji način: cena pijače po nabavni ceni, okolje - ambient, postrežba, pa še mogoče bi se kaj našlo. V glavnem, če je okolje tak tak, če je postrežba zanič, kako je potem lahko kavica z mlekom 1,20 € ?? No pa da ne zaidem preveč. Kar sem hotel povedati je, da je veliko lokalov, gostišč in restavracij takšnih, kjer se ne počutim zaželjenega. Upam, da bodo lastniki kdaj uvideli kje njihovi zaposleni delajo napake!!
04.08.2009 @ 17:00 sivolasi
@Matej: dvomim, da bodo lastniki uvideli, da zaposleni delajo napake.

Vodilnim v neki firmi, ali restavraciji je nažalost prav vseeno če delajo xxx evrov mesečno, ali xxx + še tisoč evrov...
Osebno sem doživel v trgovinah in kafičih že marsikaj negativnega, vendar vsi ti kafiči in trgovine še vedno delajo. Žal.

Kakšno stranko s takim odnosom zagotovo zgubijo, ampak tega ne vedo, ker se jim ne pozna.
In ko jim pade promer, recejo: recesija pač...

Ali bi tu naredil red kakšen kontrolor, nekdo, ki testira, ali pa nezadovoljni gostje, ki bi SE MORALI pritoževati (pa se ne), ne vem.

Skratka, naprej delajo tako prijazni, kot manj prijazni in, se mi zdi, celo neprijazni...
Žal.
05.08.2009 @ 06:40 Peter Krkoč
Merkur je mega oddelek za preprečevanje prodaje. Dobite jih pod šifro "Utopljeni v birokraciji".
07.08.2009 @ 10:20 sivolasi
Da še malce izlijem svoje negodovanje...
Tole, da "lavfa" tako tistim, ki so do kupca/porabnika prijazni, pa tudi tistim , ki so skrajno neprijazni, je seveda žalostno, predvsem pa NEPRAVIČNO do prijaznih.

Mnogokrat se tolažimo z mislijo, da bo itak trg naredil svoje.
Očitno ne bo! Osebno ne poznam NITI ENE firme, da je propadla zaradi neprijaznosti uslužbencev, ki prihajajo v stik s strankami.

Pa še en primer: Hofer in Lidl v ponedeljkovih in četrtkovih akcijah nudita nekatere izbrane artikle za 30, ali 40% realne cene. Včasih tam kaj kupim. Osebo, ki bi morala vedeti kaj o kakšnem artiklu, ujamem zgolj slučajno in ta seveda o artiklu ne ve nič. Največ, kar je, mi blagovoli pokazati, kje približno se ta artikel nahaja.
Včasih več zvem od kupca, ki se zaanima za isti artikel.

In kljub takemu odnosu bom še vedno, če bom potreboval, tam kupoval artikle, ki stanejo 30% realne cene. Kljub neprijaznosti, neobveščenosti, aroganci...
07.08.2009 @ 11:09 Sonja Kreslin
Dodajam še eno, ki se je verjetno vsaj enkrat zgodila že vsakemu turistu. Želeli smo rezervirati prenočišče za dodatni dve osebi v isti destinaciji, v kateri smo že bivali (in tako sami videli, da so še proste kapacitete). Prosili smo za potrditev, kar bi (po pričakovanju) trajalo max 2 uri.Trajalo je dve dni- gosta sta medtem že odšla v drugo destinacijo.
Še huje se godi tistim, ki komunicirajo s prodajnimi oddelki pisno (na daljavo). Namesto odgovora v istem delovnem dnevu oz. v 24 urah ga čakaš (če ga sploh dočakaš) šele po nekaj dnevih (ko si se že vrnil npr. z vikend počitnic).
Menim, da imamo tako samo v turizmu materiala za eno knjigo na temo oddelkov za preprečevanje prodaje
07.08.2009 @ 14:21 Aleš Lisac
Sivolasi, v poslu je (žal) tako, da je pogosto dovolj, če si dober, ali odličen v eni zadevi ...¸ vse ostalo pa delaš bolj po principu "glavno da je dovolj dobro". Poudarek je na besedi dovolj.

Seveda je bolje, če se trudiš za odličnost na več področjih, ampak vsaj začasno pomaga, če obvladaš eno samo veščino. Nekateri naši tajkuni so bili recimo zelo kreativni v financah in v izkoriščanju "zvez in poznanstev", v ostalem (vključno s poslovno etiko) pa so bili na meji sprejemljivega. Ampak je bilo dovolj, vsaj za nekaj časa.

Skratka bolje je, če oddelka za zmanjševanje prodaje nimaš, ampak tudi, če obstaja se da preživeti.
19.08.2009 @ 00:44 miro
Strinjam se z Petrom Krkočem: Merkur je mega oddelek za preprečevanje prodaje! Sploh tukaj v Novi Gorici. Ko so odprli Obi sem doživel razsvetljenje! Odnos do kupcev in način prodaje vsaj za tri razrede nad Merkurjevim.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh