Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
Komentarji:   67 30.07.2009

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

30.07.2009 @ 15:02 Tilen Krivec
na kratko: pozicija, predstavitev, vpliv
30.07.2009 @ 15:10 Danilo
Zelo preprosto:
Da smo prepričljivi!
30.07.2009 @ 15:10 Enes
Pomembno je:(vrstni red)
komu prodajamo (če oseba potrebuje rešitev problema)
kaj prodajamo (če izdelek reši problem)
kdo prodaja ( naše ime pove več kot naše besede )
30.07.2009 @ 15:15 Aleš Lisac
Vsaj eden od prvih treh komentarjev si je prislužil knjigo. Keep trying. :)
30.07.2009 @ 15:17 Dejan
Pozdravljeni,
Po mojem mnenju je najbolj odločilno pri prepričevanju nekoga to, da se znaš z dušo in razumom postaviti v njegovo vlogo, zelo se mi zdi važen zaključek prepričevanja. Pomembno je tudi zaupanje-kredibilnost, osebni pristop in osebna higijena. Prepričevanje je lahko tudi zelo dobro, če vse najboljše stvari izvlečes od izdelka oz. storitve. Skratka dober prepričevalec mora imeti zelo uravnovešeno energijo ( či ).
L.p
Dejan
30.07.2009 @ 15:21 Miha Č.
»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Na kratko:
POTREBNO JE REČI, DA IMA TO STVAR ŽE SOSED in kako to da je ti še nimaš. (Fovšija=slovenski nacionalni šport No.1)

:)

LP
30.07.2009 @ 15:22 Aleš Lisac
Super komentarji. Že samo s komentarji se bomo veliko naučili. Pomaga branje komentarjev, še več pa se naučimo, ko poizkusimo napisati dober komentar.
30.07.2009 @ 15:22 Andrej
Najpomembnejše se mi zdi, da je sama oseba, ki prepričuje, že PREPRIČANA, da je izdelek oz. storitev najboljši/a, saj iz tega dejstva sledi vse ostalo.
30.07.2009 @ 15:27 Igor B.
1.) Oprijemljiv dokaz , ki prikaže uporabnost izdelka/storitve.
2.) Zvenečo referenco ( znano osebnost ) ki uproablja izdelek/storitev.
3.) Prikaz cene kot nekaj smešnega napram vrednosti ( utemeljiti vrednost izdelka/storitve , torej kaj stranka pridobi ).

Vse zgoraj našteto se da v parih stavkih opredeliti v neko celoto. Elevator pitch varjanta ( ceprav gre tam bolj za opis ideje ... )

Lp, Igor B.
30.07.2009 @ 15:33 silva
Če nisi prepričan vase in v to kar počneš , brez cilja - pojdi domov!!!
na vrh