Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
Komentarji:   64 30.07.2009

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 


Komentarji:

02.08.2009 @ 14:02 Marko
Prvo kot prvo se je potrebno znebiti mišljenja, da nekoga "prepričujemo", temveč da mu ponujamo nekaj kar on rabi, mu svetujemo, priporočamo resnično dobro stvar zanj. Pri kupcu moramo ustvariti potrebo po tem, kar mu ponujamo ter paniko če tega ne bo imel. Kar pa je po mojem najbolj pomembno pri prepričevanju (prodaji) je odkritost in poštenost. Vsaj jaz sem tako še največ prodal. Če sem stvari prikrival, oz. vedel da ljudi nekaj moti in jim poskušal to nekako skriti, ali nisem prodal, ali pa so od mene odšli nezadovoljni, neprepričani v lastno odločitev o nakupu. Stranke morajo od vas oditi zadovoljne :)
02.08.2009 @ 22:32 Franci
Motivacija - da sploh želiš prodati
Dober seznam potencialnih strank
Odlično ponudbo
Samozavest - da stranka točno ve, da si ti prepričan kaj ji prodajaš - da jo prepričaš, da izdelek/storitev nujno potrebuje
03.08.2009 @ 09:38 Armin Genorio
Spoštovani marketinški borci,

1. pri prečivanju je potrebno zelo dobro poznati KONKURENCO,
2. glede na izdelek, ki ga ponujamo imajo učinek prodaje tudi zunanji dejavniki (npr. prodaja biomasnih izdelkov - cena nafta pada povpraševanje močno upade),
3. vedno je treba poslusati stranke in ugotoditi njihovim zeljam, do neke mere,
4. jasna in razumljiva predstavitev izdelka,
5. primerjva izdelkov

lp
03.08.2009 @ 09:46 (Š)pelca
Treba je imeti voljo, vse drugo se lahko naučimo ...
03.08.2009 @ 11:30 Robert
Komisija se bo odločila danes. Še največ 5 komentarjev sprejmemo.
Lp
03.08.2009 @ 12:17 Denis
postaviti se v ' čevlje ' kupca, spoznati njegove potrebe in najti najboljšo možno rešitev za njegove težave, ki je po možnosti podprta z dokazi.
04.08.2009 @ 13:47 Pavla
Priporočilo prave osebe. Demonstracija. Izkušnja.
04.08.2009 @ 14:22 Aleš Lisac
Nagrajenci so:

Enes, Andrej, Silva, Sara Žmavc, Anica, Matko, Urša, Dragica, Eda Kodrič, Marko, Goran Koležnik, Robert.

Natalie pravi:

Izbiro utemeljujem z Lakhanijevim uvodom v knjigo Prepričevanje:

"Lahko me pustite golega in brez denarja v kateremkoli ameriškem mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim, da stori, in bova tako oba dosegla svoj cilj."

Prepričan mora biti tisti, ki prepričuje.

Jaz pa dodajam: Pri prepričevanju je marsikaj pomembno. Nekorektno je ves uspeh prepričevanja prisoditi eni sami zadevi. No, če že moram kaj postaviti na prvo mesto, potem mislim, da je najpomembnejše to KDO je tista oseba, ki prepričuje.

Pomembno pa je tudi, da prepričujemo prave ljudi (ki si želijo kar prodajamo, ki imajo denar) in da nudimo pravo zadevo.

Ponuditi pa moramo (od) rešitev - to je tisto kar se najbolje prodaja.
04.08.2009 @ 15:49 Matej Žagar
Najprej čestitke vsem nagrajencem! Vsekakor pa sem prepričan, da smo se vsi naučili nekaj iz te igre, in da smo naredili korak dalje do našega boljšega znanja.

Zanima pa me ali je možno, da za nas, ki smo sodelovali v tej igri in če smo imeli vsaj delček prav, mogoče dobimo to knjigo (Prepričevanje) po kakšni znižani ceni?

Hvala za odgovor!
04.08.2009 @ 18:56 Sašo
Čestitke vsem nagrajencem :)

Podpiram nagradne igre, sploh pa takšne, preko katerih se lahko vsi udeleženci/bralci nekaj koristnega naučimo/naučijo.

Se strinjam z zadnjim zapisom Aleša, ponuditi moramo rešitve, ki bodo koristila podjetjem. Seveda je treba ponavadi te rešitve tudi podkrepiti z rezultati, ki so ključni za "pravo rešitev" (lahko tudi odločilni).

Vsekakor pa mora biti prodajalec prepričan vase in se samo-motivirati; mora se počutiti kot najboljši prodajalec na svetu. Prepričan mora biti v uspeh in hkrati to energijo in prepričanje prenesti na kupca. Seveda pa ne sme izgubiti motivacijo v kolikor mu prodaja ne uspe. Pomembno je, da ostanemo v stikih z potencialnim naročnikom. Dolgoročno dela to čudeže.
Recimo da nekomu predstavljate svojo storitev/produkt, pa takrat ni zainteresiran. Zahvalite se mu za čas in zapustite kolikor se da pozitivno. Prav gotovo se boste kje z njim srečali, takrat mu posvetite vsaj 5 minut (lahko tudi kavica); lahko tudi kdaj mimogrede skočite do njega če imate čas, samo da pozdravite. Med tem časom mu ne ponujajte ali prodajajte svoje storitve/produkte, videli boste, da bo sam začel spraševati po tem in po vsej verjetnosti naročil več kot ste sprva pričakovali.
To je nekakšen sistem ne-direktne prodaje, ki preverjeno deluje :)


LP
na vrh