Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Direktni marketing – osnovna napaka
Direktni marketing
Komentarji:   2 20.07.2009

Direktni marketing – osnovna napaka

Tole vizitko smo dobili včeraj v časopisu »Zaton news«. Družinski popust za 50% na vstopnino v Muzej antičkog stakla v Zadru.

direktni_marketing_napaka

Vse lepo in prav, ampak prav nikjer na vizitki ni napisano, kje ta muzej je. Manjka pa tudi spletna stran ali telefon.

Tudi najboljšim se včasih zgodijo takšne osnovne napake. Rešitev? Naslednjič naj vaš izdelek pregledajo »sveže oči« – nekdo, ki ne ve, kaj delate, ki je morda vaša potencialna stranka, ampak ni videl vašega oglasa, pisma, letaka itn. Vsak nov marketinški dokument naj pregleda vsaj 10 parov svežih oči.

Potem ko vaš marketinški dokument preživi ta osnovni test, pride na vrsto pravo testiranje.

Več o pravem testiranju – pravkar smo dali v ogenj več kot 40 različnih verzij oglasov – pa na uradni strani državnega prvenstva v direktnem marketingu.  Kmalu! S testiranji začnemo ta teden!
 


Dodaj komentar


Komentarji:

22.07.2009 @ 11:00 Matjaz
Meni osebno je še bolj moteče 50 % gratis. Ali je brezplačno ali je pa -50 % popust. Moti me tudi, da ni naziv muzeja v Slovenskem jeziku. Zakaj je pa v ostalih jezikih ?
23.07.2009 @ 06:21 Lojze
zato ker so vsi meniji v gostinskih obratih tudi v slovenskem jeziku;)))
na vrh