Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Retorika - The Exceptional Presenter
Dobre knjige
Komentarji:   0 30.11.-1

The Exceptional Presenter; Timothy J. Koegel

Če želiš postati in ostati dober v čemer koli, se moraš nenehno izpopolnjevati. Izpopolnjevanje pa pomeni branje knjig in seveda vajo. Brez enega in drugega ni uspeha.

[koegel]

Vsak dober retorik ima polno polico knjig o javnem nastopanju. Brez učenja in branja enostavno ne moreš postati dober govorec. Knjiga, ki sem jo pred kratkim prebral na mah, je knjiga Timothya J. Koegla, The Exceptional Presenter.


Odlična knjiga. Pa ne zato, ker bi v njej našel nekaj revolucionarno novega. V resnici v nobeni knjigi o javnem nastopanju ne boste odkrili nekaj povsem novega. Ampak gre za to, da vsak dober retorik v knjigi, ki jo je napisal kolega retorik, najde nekaj zase.

Nekaj mojih zapiskov iz knjige:

Dober retorik je: organiziran, izžareva entuziazem, pripravi občinstvo do sodelovanja, je naraven.
 

Dober retorik veliko vadi.
Z odlično prezentacijo seveda ne boste vedno premagali konkurence, vendar je škoda izgubiti posel zaradi slabe prezentacije!
 

Vsak lahko postane dober retorik. Vsi se ukvarjamo z javnim nastopanjem, vsakič ko odprete usta v javnosti (javnost sta vsaj dva človeka), ste govornik, ste retorik.
Vsak nastop se nam splača posneti. Ker kamera ne laže. Če bomo spraševali podrejene o tem, kakšen se jim zdi naš nastop, bomo v glavnem slišali neiskrene odgovore.
Vsak od nas retorikov, si mora poiskati iskrene kritike, ki se nam ne bojijo povedati, kje smo ga polomili.
Povprečen odrasel človek ne more poslušati zbrano in 100% skoncentrirano več kot 15 do 30 sekund. Zato je zelo pomembno, kaj in kako povemo.
Vsak retorik bi si moral pred nastopom postaviti naslednja vprašanja (in seveda nanje odgovoriti):

Če naj si občinstvo iz vse prezentacije zapomni samo eno stvar, na si zapomni tole: ___________
Z današnjo prezentacijo želim doseči: ___________________________
Trenutno je stanje takšno: __________________________________
Končni rezultat, korist današnje prezentacije: ____________________
Naš naslednji korak po prezentaciji bo: _______________________

Še nekaj kratkih:
- če nisi dobro organiziran, potem daješ videz, da nisi pripravljen.
- pridite na prezentacijo vsaj 60 minut prezgodaj.
- pomembno je, kako stojite ali sedite med prezentacijo, napačna drža lahko uniči vašo prezentacijo.
- uporaba rok je zelo pomembna.
- v knjigi je tudi zelo veliko odličnih nasvetov o tem, kako in kdaj odgovarjati na vprašanja iz občinstva.

na vrh