Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prodaja oglasnega prostora in prodaja nepremičnin
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 09.07.2009

Zapis o prodaji nepremičnin in zapis o prodaji oglasnega prostora v tiskanih medijih sem pripravil zato, ker vas želim spodbuditi h kreativnemu razmišljanju. Ker le drugačne, revolucionarne rešitve v resnici prinašajo visoke dobičke, visoke donose.

Seveda pa je drugačne, nove ideje veliko lažje zavreči kot jih uresničiti v praksi. Inercija je huda reč. Če boste želeli v kateri koli veliki firmi narediti nekaj, kar delajo že dolga leta, vam za to ne bo potrebno sklicati nobenega sestanka in nobenega kolegija. In tudi ničesar vam ne bo potrebno razlagati nadrejenim. Če pa boste želeli nekaj obrniti na glavo, se iti nekaj novega, boste naleteli na tisoč ovir. Vsi bodo proti vam, vsi vam bodo dokazovali, da se ne da, da to ne gre tako, da se pri vas tako pač ne dela …

Jaz pa vas rotim, čim večkrat se vprašajte, ZAKAJ mora biti vse tako, kot je sedaj.

Zakaj? Kdo pravi, da mora biti vse tako, kot je sedaj?

Recimo?


Kdo pravi, da moramo nepremičninskim posrednikom plačevati provizijo?

Ali je pravično in po zdravi pameti, da meni, ki kupujem stanovanje, nekdo od cene, ki jo plačam, vzame določen odstotek? Nepremičninski agent je stimuliran k temu, da me prepriča v to, da nepremičnino kupim čim dražje. Več kot jaz plačam, več on zasluži. Bolj pravično in logično bi bilo, da bi dobil plačilo, ki bi bilo vezano na njegovo delo. Več kakovostnih ogledov, večje plačilo. Na koncu pa še recimo 10% od znižanja cene, ki ga je dobil pri prodajalcu. Tako bi jaz želel plačati nepremičninskega agenta, če bi kupoval nepremičnino.

Kdo pravi, da moramo tiskanim medijem plačati fiksno ceno za oglasni prostor?

Ali ne bi bilo bolj pravično, če bi jim plačevali glede na odziv? Več kot z oglasom prodamo (odziv je lahko seveda tudi kaj drugega kot prodaja, recimo število obiskov v trgovini, število ljudi, ki zahteva testno vožnjo, itn.), višji kot je odziv, večjo ceno sem pripravljen plačati za oglas. In nekateri mediji to možnost že sedaj dopuščajo. Tudi tiskani mediji, tudi televizija, da o internetu en govorimo.

Nepremičninskemu agentu provizije nisem pripravljen plačati, pri kupovanju oglasnega prostora pa se mi zdi provizija edina pravična rešitev.

Morda smo našli rešitev, s preprosto primerjavo dveh različnih panog. Kadar nekomu posel ne teče več, tako kot mu je dolga leta, je nekaj treba spremeniti. Samo brušenje že stokrat uporabljene sekire, ne bo pomagalo.

Oba zapisa sem objavil na blogu zato, ker vam želim pomagati. Ne sovražim niti nepremičninskih agentov niti tiskanih in drugih medijev. Vsem želim dobro. O stvareh samo poročam in o njih na glas razmišljam.

Je pa tudi res, da običajno nasvete najslabše sprejemajo tisti, ki jih najbolj potrebujejo.

Advice is seldom welcome. Those who need it most, like it least. (Samuel Johnson)

 

Komentarji:

10.07.2009 @ 12:58 Blaž Gorjup
Zanimivo, da sami niste bili pripravljeni na revenue sharing pri uporabi vašega klicnega centra. Ali pa se jaz nisem dovolj dobro pogajal :)

lp,
Blaž
10.07.2009 @ 14:17 Aleš Lisac
Vedno pripravljen na revenue sharing. Z nekaj strankami smo tako sodelovali tudi več kot 3 leta. Seveda pa mora biti prva investicija na strankini strani.

Investirate 3000 evrov in skupaj ugotovimo, ali se splača nadaljevati. Če se splača, gremo lahko na klicanje po učinku.

Začetna investicija pa mora biti vaša. Ker tako pokažete, da ste resni, da verjamete v svoj izdelek, da ste naredili domačo nalog. In ker jaz slabše poznam vaš posel, kot pa vi sami, mar ne?

Telemarketing je zelo enostavna zadeva, ker se da že v nekaj 100 klicih (ki jih lahko naredite sami), ugotoviti, ali je klicanje smotrno ali ne.
13.07.2009 @ 05:27 DJ Lovro
Ko sem delal na radiu, sem v marketingu predlagal, da strankam "pomagamo" tako, da jih morda (med najbolj perspektivnimi) izberemo recimo tri do deset na mesec, ki se nam zdijo dovolj "resni", pridni, delovni, z dobrimi podjetniškimi idejami, programom, z možnostjo dolgoročnega uspeha in jim pomagamo tako, da jim omogočimo oglaševanje poceni, recimo tudi kakšen teden gratis ali druge oblike sodelovanja (npr. sponzorstvo) in potem testiramo rezultat (v njegovi blagajni, pa kako so se ljudje na njihovo reklamo odzvali in tako naprej), ma sem ponavadi vedno naletel na gluha ušesa ... Ponavadi se za majhne niso brigali (ja, tisti drugi imajo denar, plačajo, ...). Včasih se je zgodilo, da je "tisti z denarjem" kmalu opešal, zaprl podjetje, preusmeril oglaševanje, ... in so ostali "na suhem" ... Ker so se zanašali samo na take in drugih, po domače, niso j....i, je znala bit potem kriza v stilu: "kaj pa zdaj, imamo izpad milijon (tolarjev) na mesec?", nimamo za plače (mimogrede, ta radijska postaja je vmes bila že prodana prav zaradi podobnih fint, ker so želeli samo "bogate stranke"). Sam mislim, da je po eni strani velik uspeh tudi zame, če nekomu pomagam do večje prepoznavnosti, uspeha v poslu, dobrih poslovnih rezultatov in tako naprej ... Ko stranki pomagaš "zalaufat" posel, ta lažje plača (razen, če ni prevarant) in če zna to cenit, ko vidi razliko "prej - potem" je to lahko eno dolgoročno partnerstvo ... Seveda pa se, normalno, ponavljanje izplača in ko stranka to zašteka, z veseljem redno plačuje in podpiše letno pogodbo za popust in druge ugodnosti (ko se zve, da sodelovati s tabo prinaša dobiček, te ljudje potem sami poiščejo...). Tudi tukaj velja, da "se ne zakolje svojega partnerja" (kokoš, ki nosi ...) ...
25.07.2009 @ 15:25 Tomazzz
Lisac je ceplen proti nepremičninskim posrednikom!
A ti ni uspelo prodat svojih "storitev" nepremičninskim agentom?
Vse kar podjetnik rabi zvezi z marketingom je itak na internetu al pa v knjižnici, ZASTONJ!!! Kdo sploh rabi marketinšega guruja??? Če je vse zastonj...
25.07.2009 @ 16:31 Nikola
Hm, ne bi se strinjal z razmisljanjem o motivaciji nepremicninskih posrednikov. Blizje mi je razmisljanje iz Freakonomics, v katerem trdijo da so agenti zainteresirani, da prodajo nepremicnino pod ceno, saj s tem ko znizajo ceno za 10,000 - 15,000 EUR njihova provizija ne pade toliko, kolikor je vreden cas, v katerem bi se trudili dvigniti ceno te nepremicnine. Tako bodo zainteresirani, da prepricajo prodajalca, da sprejme nizjo ceno kot je nepremicnina dejansko vredna...

Rekel bi torej, da se kupcem splaca uporabljati agente, pri prodaji pa ne?
26.07.2009 @ 20:50 Aleš Lisac
Nikola, hvala za odličen komentar. Se strinjam.

Tomazzz ... ja, vse je na itnernetu zastonj in še več zadev bo kmalu zastonj. Zastonj je nov poslovni model (google, facebook, wiki ...). Ampak te zadeve nekdo (recimo guruji) na spletu nekdo objavi. Jaz sem samo trudim po svojih najboljših močeh pomagati slovenskim podjetnikom. Veliko, veliko dam zastonj. Zastonj ne more biti samo osebno ukvarjanje Aleša Lisca s konkretnim izzivom podjetnika. To se pa plača. LP
na vrh