Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Za večjo rodnost - drugič
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 27.11.2006

Za večjo rodnost – drugič!

nagica

Šala. Tokrat ne bomo govorili o rodnosti, pač pa o slikah lepih, golih deklet. Slike so zelo poučne. Predvsem za vse, ki se ukvarjamo z direktnim marketingom in oglaševanjem.

Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor …

Nauk?

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite.

Če v vašem prospektu pod slikam niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali pa »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo.

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
27.11.2006 @ 17:30 Super Tine
Izgleda da so vsi ostali brez besed.
Le zakaj?? :)
27.11.2006 @ 19:50 Sašo
Ker gledamo slike/sliko!!! Jaz vedno gledam samo "sliko", kaj piše spodaj ne berem nikoli. :-)
27.11.2006 @ 20:32 Super Tine
grem stavit,da v tem primeru si prebral,kaj piše spodaj;npr:
lahko bi bila telefonska številka te punce ...
27.11.2006 @ 20:47 Aleš Lisac
Verjemite mi, praktično vsi pogledamo kaj piše pod slikami. Znanstveno dokazano, v praksi preizkušeno. Kupite v sredo Lady in se opazujte med branjem ... Potem pa eksperiment ponovite na sodelavcih. V roke jim porinite Lady, potem pa glejte gibanje njihovih oči.
29.11.2006 @ 09:27 vasko
Dejstvo je da ljudje radi gledamo slikice, saj je to bistveno bolj enostavno in ne zahteva toliko napora kot branje kaksnega kompliciranega teksta. To nas sprosca, zato je toliko bolj pomembno, da pod slikico najdemo pravi slogan, geslo ki bo pritegnilo naso pozornost in nas istocasno vodilo k nakupu, bodisi izdelka ali storitve.Pri tekstu pod slikico, je bistvo v osredotocenosti na eno kljucno stvar. Z osredotocenostjo potrrosniku ne zbrkljamo misli.
03.12.2006 @ 10:38 B5
Premik v dojemanju tovrstnih nagic, se mi je zgodil, ko sem (prvič) izvedel, da mi je žena noseča. Od takrat pogledam sliko, vidim seks in se vprašam ali bi imel otroka s to žensko? Iš dont tink so!
Vseeno dober post!
B5
03.12.2006 @ 16:25 Erika
Kaj gledamo oz. beremo, kaj pritegne nase oci?
Videla sem velike plakate s sliko moskega s prstom v ustih, ki pravi:"Nikoli ne bom pozabil njenih prsi" (tako nekako). Je reklama PP Ptuj. Res bi rada vedela, ali bo ta plakat prispeval k vecji prodaji piscancjih prsi. Mene v tem smislu ni ganil. Brez veze oglas in stroski. Kaj misli g. Ales Lisac in ostali?
04.12.2006 @ 08:58 Aleš Lisac
Erika, pod oglasom za piščančje meso piše "slovenska perutnina, moje prvo meso". Nič po PP Ptuj. Vse jasno? Niti ne ...
08.12.2006 @ 14:21 tomaž
božiček ti je linke pod njim zablokiral :-)
05.03.2009 @ 01:12 Marjana
G. Aleš, ali mogoče veste, katera agencija je kreirala omenjene veleplakate za PP?
Hvala!
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh