Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Šarlatan
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 30.11.-1
Od prevarantov se lahko veliko naučimo. Trenutno berem knjigo Charlatan. Knjiga govori o Johnu R. Brinkleyu, ameriškem brezsramnem prevarantu. Leta 1917 je zaslovel in obogatel s kirurškim posegom, ki naj bi moškim vrnil upadajočo potentnost.
[brinkleyknjiga]
Za kakšen kirurški poseg je šlo?
Verjeli ali ne, John R. Brinkley je kozje žleze presajal na ljudi. Še bolj konkretno … kozja moda je presadil v moškega pacienta.
S tem nonsensom je postal slaven, postal je tudi eden najbogatejših Američanov. Jasno, da te operacije niso moškim vrnile mladosti, mnoge je pohabil, veliko jih je umrlo.
Ampak ko ljudje nekaj želijo verjeti, potem jih takšne »malenkosti«, kot so recimo dejstva, ne prepričajo. Avtor tudi lepo pokaže na povezavo med mediji in prevaranti. Mnogi mediji objavijo kakršen koli oglas, samo da jim nekdo plača.
V tistih časih so recimo tudi do 50% vsega denarja ameriški časopisi dobili od takšnih ali drugačnih prodajalcev »zdravil«. Hm … če dobro premislimo, farmacevtska in kozmetična podjetja so še danes med glavnimi financerji medijev.
Knjiga Charlatan je zares zanimivo in poučno branje.
Ko sem bral to knjigo, sem se spomnil na tale oglas, ki ga zadnje čase pogosto objavljajo v enem (morda več) izmed slovenskih brezplačnikov.
No, v primerih tabletk za povečanje penisa vsaj ni potrebno pod nož. In tudi precej cenejše so, kot so bile Brinklyeve operacije (v današnjem denarju je Brinkleyeva presaditev stala okoli 20.000 evrov!).
Ja, (naivni) ljudje vedno radi kupujejo enostavne rešitve za kompleksne probleme. Recimo tabletka, ki ti vrne mladost, mazilo proti celulitu, investicija v delnico s 60% letnim donosom …
Prevaranti bodo vedno imeli dovolj dela in dovolj strank.
V knjigi so podrobno opisane marketinške metode, ki jih je uporabljal John R. Brinkley. Med drugim je bil pionir radijskega oglaševanja. Nekaj časa je bil lastnik najmočnejšega radijskega oddajnika v ZDA. Pozneje pa je oddajnik prestavil v Mehiko in od tam oddajal v ZDA. Oddajnik je bil tako močan, da so njegov radio lahko poslušali na Finskem!
Brinkley je bil tudi inovator na področju političnega marketinga. Ko se je odločil, da bo kandidiral za guvernerja, je z zasebnim letalom letel od mesta do mesta. Oba kandidata je premagal za več kot 50.000 glasov, čeprav se je v volilno kampanjo vključil 5 tednov pred volitvami. Ker se je prijavil tako pozno, njegovega imena ni bilo na volilnih lističih. Zato so morali volivci njegovo ime na listke napisati. Volilna komisija pa je razveljavila vse glasove, kjer so njegovo ime napačno zapisali, črkovali. In je izgubil.
Skratka, tale Šarlatan je obvladal vse marketinške metode. Od njega se lahko vsi veliko naučimo. Tudi to, da se uporaba še tako dobrega marketinga na dolgi rok ne izplača, če tisto, kar prodajaš, strankam v resnici ne koristi.
Brinkley, ki je bil prevarant, je končal bedno. In prav je tako