Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Smrt brezplačnih časopisov!?
Dnevnik guruja
Komentarji:   43 06.07.2009

Recimo, da ste šef enega od slovenskih dnevnikov. Na živce vam gredo brezplačniki. Na živce vam gredo zato, ker vam kradejo bralce. Oni vsebine ponujajo brezplačno in zato imate vi manj kupcev za vaše novice, ki seveda niso brezplačne.

Poleg tega pa vam ti zoprni brezplačniki kradejo tudi prihodek od oglasnega prostora. Stvari so šle že tako daleč, da ste recimo prejšnji torek izšli, ne da bi objavili (berite prodali) en sam oglas.

Brezplačni časopisi vam gredo res na jetra. Ampak tu se ne da nič narediti. Nagajajo vam s svojim poslovnim modelom … časopise delijo brezplačno, pokrivajo pa se s prodajo oglasnega prostora.

Za vas, dragi šefi Dnevnika, Dela, Večera, Financ … imam zanimiv predlog. Začnite prodajati oglasni


prostor po drastično nižjih cenah.

Recimo, da stane za vaše stalne stranke oglasna stran 100 evrov, za ostale pa 1000 evrov. S takšno ceno bodo vaši časopisi hitro spet polni oglasov. Ker bodo polni oglasov, bodo celo malo manj dolgočasni, pa tudi za honorarje novinarjev boste plačali manj.

Kaj pa se bo zgodilo z brezplačniki? Koliko časa bodo lahko izhajali, če jim boste vzeli edini vir prihodkov? Jasno, da noben oglaševalec ne bo želel plačati za oglas v brezplačniku, če lahko dobi oglas v eminentnem dnevnem časopisu praktično zastonj.

Kdo lahko zdrži dlje? Vi, ki imate dva vira prihodkov, ali brezplačniki, ki živijo samo od oglasov? Posel je včasih podoben vojni.

Slovenski dnevniki bi s takšno potezo samo vrnili brezplačnikom milo za drago. Itak so oni začeli …

Kaj pravite na to mojo idejo?

Vem, da bi jo moral drago zaračunati, ampak naj bo. Udriham po konkurenci z brezplačnimi nasveti. :)

Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev.

Res me zanima, kaj bi se zgodilo, če Delo, Dnevnik, Večer ali Finance objavijo nov cenik oglasnega prostora. 0 evrov za oglas! Še bolj bi me potem zanimal odgovor brezplačnih časopisov Dobro jutro, Žurnal in drugih.

Veste, kako sem prišel na to idejo? Prejšnji torek sem prebiral slovenske dnevnike in v enem mi ni uspelo najti niti enega oglasa, v ostalih pa je bilo oglasov za vzorec.

Če ne prodajo nobenega oglasa, potem izpad prihodka tudi ob prehodu na ceno 0 ne bo prehud …

Lisac, tole je pa že preveč drastično … Morda, ampak nekaj je treba narediti. Včasih je čakanje definitivno najslabša odločitev.

Premislite, kako lahko v vašem poslu naredite nekaj, česar ni naredil še nihče.

Razmišljanje je zastonj. Morda pa dobite zmagovito idejo, poletje je pravi čas za to.

Saj boste tako prijazni in mi povedali, kaj si mislite o tem mojem razmišljanju. Kar sem vpišite svoj komentar. Hvala.
 

Dodaj komentar


Komentarji:

06.07.2009 @ 12:48 Nives
Mega ideja. Komaj čakam, da jo kdo zagrabi in izvede.
Bomo tudi mi hotelirji prišli na svoj račun :-)
06.07.2009 @ 14:37 Lojze
Jaz pa čakam predvsem na neodvisne raziskovalne novinarje,trač novic in tuljenja z volkovi imam čez glavo....
06.07.2009 @ 15:47 Dina
Zanimiva ideja, a vseeno bo potem preveč oglasov in se bodo izgubili v množici - kar pa spet ne bo OK. Tudi jaz pogrešam predvsem inovativno novinarstvo in novinarje ...
06.07.2009 @ 16:10 Tomaž
Res vrhunska ideja. Jaz se je nebi spomnil!
06.07.2009 @ 17:23 Ljubo
Preveč časa maš na dopustu ane ? :)

Ampak kaj pa pol, ko jih iztrebijo? Se bodo še zmeri pokrival izključno iz prodaje časopisa? Delo stane 1 eur.

Torej pri nakladi 60.000 dnevno... Vprašanje koliko časa bi prinašal zadosti dobička za lačne kapitaliste :)
06.07.2009 @ 17:25 stanko
Ideja je od hudiča.Me pa zanima ali bodo odgovorni ugriznili?
06.07.2009 @ 17:39 Borut
Hmmmm, samo razmišljam ... a ni to primer nepoštene omejitve konkurence, preprečitve vstopa novincev in manjših akterjev na trg? A je res (za uporabnike) koristno izvajati takšen ukrep, samo, da iztisneš konkurente (ki morda ponujajo trgu več kot ti sam?) in potem, ko propadejo, dvigneš cene nazaj?
06.07.2009 @ 17:50 Borut2
Slaba ideja!

Potem bosta oba tipa časopisov polna oglasov, to situacijo pa smo imeli že do sedaj.

Bolje je, da iz časopisa umaknejo še preostale tri,štiri oglase in propagirajo ČASOPIS BREZ OGLASOV.

Če za enak denar dobim več branja in manj oglasov se bom tudi jaz naročil na plačljivi dnevnik.

Raje pa naj vložijo denar v dobre novinarje, članke "in še kaj"*

Lp Borut
*to pa je že plačljivo
06.07.2009 @ 18:46 lidija
Bravo! Spet odlična pogruntavščina tipa Lisac. Zelo šokantna ideja in pravzaprav zahteva samo pogum.

Zdi se mi, da pa ravno v tem grmu tiči zajec. Ne upamo si! Vedno je kakšen razlog, zakaj se to ne da, zakaj to ni možno uporabiti pri meni in zakaj je to neetično ali kaj podobnega. Skratka, sami izgovori za strahopetnost. Pa še aduta imamo v rokavu: "Ja, saj je čisto normalno, da ni prodaje, ker je kriza."

Po drugi strani, pa se mi zdi zelo nerealno, da bi kakšen dnevnik potegnil takšno potezo, čeprav je čisto logična. Morda se motim, ampak zdi se mi, da o teh zadevah v dnevnikih odločajo ljudje, ki niso podjetniki. Ljudje, ki hodijo "v službo", pa ne marajo tveganja, čeprav imajo vire in vztrajnost sistema na svoji strani. Tisti, ki si upajo, prej ko slej gredo na svoje. Če bi bila situacija obratna - da bi bili v premoči in brez prodaje brezplačniki, pa bi zagotovo tekla kri.

Jaz že razmišljam, kako uporabiti zgornji primer v svojem poslu....
06.07.2009 @ 22:13 McF
Problem je mogoče še v tem da se oglaševanje v brezplačnikih dejansko precej bolj izplača, večkrat preverjeno in preizkušeno.Eminentnost gor ali dol.
na vrh