Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Smrt brezplačnih časopisov!?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 42 06.07.2009
Recimo, da ste šef enega od slovenskih dnevnikov. Na živce vam gredo brezplačniki. Na živce vam gredo zato, ker vam kradejo bralce. Oni vsebine ponujajo brezplačno in zato imate vi manj kupcev za vaše novice, ki seveda niso brezplačne.
Poleg tega pa vam ti zoprni brezplačniki kradejo tudi prihodek od oglasnega prostora. Stvari so šle že tako daleč, da ste recimo prejšnji torek izšli, ne da bi objavili (berite prodali) en sam oglas.
Brezplačni časopisi vam gredo res na jetra. Ampak tu se ne da nič narediti. Nagajajo vam s svojim poslovnim modelom … časopise delijo brezplačno, pokrivajo pa se s prodajo oglasnega prostora.
Za vas, dragi šefi Dnevnika, Dela, Večera, Financ … imam zanimiv predlog. Začnite prodajati oglasni
prostor po drastično nižjih cenah.
Recimo, da stane za vaše stalne stranke oglasna stran 100 evrov, za ostale pa 1000 evrov. S takšno ceno bodo vaši časopisi hitro spet polni oglasov. Ker bodo polni oglasov, bodo celo malo manj dolgočasni, pa tudi za honorarje novinarjev boste plačali manj.
Kaj pa se bo zgodilo z brezplačniki? Koliko časa bodo lahko izhajali, če jim boste vzeli edini vir prihodkov? Jasno, da noben oglaševalec ne bo želel plačati za oglas v brezplačniku, če lahko dobi oglas v eminentnem dnevnem časopisu praktično zastonj.
Kdo lahko zdrži dlje? Vi, ki imate dva vira prihodkov, ali brezplačniki, ki živijo samo od oglasov? Posel je včasih podoben vojni.
Slovenski dnevniki bi s takšno potezo samo vrnili brezplačnikom milo za drago. Itak so oni začeli …
Kaj pravite na to mojo idejo?
Vem, da bi jo moral drago zaračunati, ampak naj bo. Udriham po konkurenci z brezplačnimi nasveti. :)
Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev.
Res me zanima, kaj bi se zgodilo, če Delo, Dnevnik, Večer ali Finance objavijo nov cenik oglasnega prostora. 0 evrov za oglas! Še bolj bi me potem zanimal odgovor brezplačnih časopisov Dobro jutro, Žurnal in drugih.
Veste, kako sem prišel na to idejo? Prejšnji torek sem prebiral slovenske dnevnike in v enem mi ni uspelo najti niti enega oglasa, v ostalih pa je bilo oglasov za vzorec.
Če ne prodajo nobenega oglasa, potem izpad prihodka tudi ob prehodu na ceno 0 ne bo prehud …
Lisac, tole je pa že preveč drastično … Morda, ampak nekaj je treba narediti. Včasih je čakanje definitivno najslabša odločitev.
Premislite, kako lahko v vašem poslu naredite nekaj, česar ni naredil še nihče.
Razmišljanje je zastonj. Morda pa dobite zmagovito idejo, poletje je pravi čas za to.
Saj boste tako prijazni in mi povedali, kaj si mislite o tem mojem razmišljanju. Kar sem vpišite svoj komentar. Hvala.
je kdo naredil analizo kdo bere brezplačnike? in zakaj oglaševalci oglašujejo ravno v teh medijih? žal se meni naklada in pozicija oglasov v tem primeru ne zdi odločilen faktor, kot npr. pri Delu, Cicibanu ...
t.i. "elitni" tiskani mediji obljubljajo naročniku vsebine+oglase, za katere se je sam odločil glede na starostno skupino, interese, poklic, izobrazbo ... in naročniki jim "zaupamo".
Sicer pa je veliko prilog v smislu DVDjev, igrač, notesov, svinčnikov, ki so brezplačni (npr. otroške revije Lokomotivček Tomaž) ali pa se jih kupi po nižji ceni skupaj s časopisom kot je običajno (npr. časopis Dnevnik+Disney knjiga). Takšna rešitev je win-win kombinacija za vse udeležence, saj kupcu omogoči možnost izbire nakupa (le časopis ali pa časopis+npr. DVD), kot pa uničevanje časopisov z nepotrebnimi oglasi, ki jih nihče ne pogleda.
sem proti oglaševanju za vsako ceno in se mi zdi da marsikatere agencije nimajo občutka za razporejane oglasov, velike korporacije pa imajo preveč denarja za oglaševanje, da bi racionalizirale svoje oglase.
je kdo naredil analizo kdo bere brezplačnike? in zakaj oglaševalci oglašujejo ravno v teh medijih? žal se meni naklada in pozicija oglasov v tem primeru ne zdi odločilen faktor, kot npr. pri Delu, Cicibanu ...
t.i. "elitni" tiskani mediji obljubljajo naročniku vsebine+oglase, za katere se je sam odločil glede na starostno skupino, interese, poklic, izobrazbo ... in naročniki jim "zaupamo".
Sicer pa je veliko prilog v smislu DVDjev, igrač, notesov, svinčnikov, ki so brezplačni (npr. otroške revije Lokomotivček Tomaž) ali pa se jih kupi po nižji ceni skupaj s časopisom kot je običajno (npr. časopis Dnevnik+Disney knjiga). Takšna rešitev je win-win kombinacija za vse udeležence, saj kupcu omogoči možnost izbire nakupa (le časopis ali pa časopis+npr. DVD), kot pa uničevanje časopisov z nepotrebnimi oglasi, ki jih nihče ne pogleda.
sem proti oglaševanju za vsako ceno in se mi zdi da marsikatere agencije nimajo občutka za razporejane oglasov, velike korporacije pa imajo preveč denarja za oglaševanje, da bi racionalizirale svoje oglase.