Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Smrt brezplačnih časopisov!?
Dnevnik guruja
Komentarji:   42 06.07.2009

Recimo, da ste šef enega od slovenskih dnevnikov. Na živce vam gredo brezplačniki. Na živce vam gredo zato, ker vam kradejo bralce. Oni vsebine ponujajo brezplačno in zato imate vi manj kupcev za vaše novice, ki seveda niso brezplačne.

Poleg tega pa vam ti zoprni brezplačniki kradejo tudi prihodek od oglasnega prostora. Stvari so šle že tako daleč, da ste recimo prejšnji torek izšli, ne da bi objavili (berite prodali) en sam oglas.

Brezplačni časopisi vam gredo res na jetra. Ampak tu se ne da nič narediti. Nagajajo vam s svojim poslovnim modelom … časopise delijo brezplačno, pokrivajo pa se s prodajo oglasnega prostora.

Za vas, dragi šefi Dnevnika, Dela, Večera, Financ … imam zanimiv predlog. Začnite prodajati oglasni


prostor po drastično nižjih cenah.

Recimo, da stane za vaše stalne stranke oglasna stran 100 evrov, za ostale pa 1000 evrov. S takšno ceno bodo vaši časopisi hitro spet polni oglasov. Ker bodo polni oglasov, bodo celo malo manj dolgočasni, pa tudi za honorarje novinarjev boste plačali manj.

Kaj pa se bo zgodilo z brezplačniki? Koliko časa bodo lahko izhajali, če jim boste vzeli edini vir prihodkov? Jasno, da noben oglaševalec ne bo želel plačati za oglas v brezplačniku, če lahko dobi oglas v eminentnem dnevnem časopisu praktično zastonj.

Kdo lahko zdrži dlje? Vi, ki imate dva vira prihodkov, ali brezplačniki, ki živijo samo od oglasov? Posel je včasih podoben vojni.

Slovenski dnevniki bi s takšno potezo samo vrnili brezplačnikom milo za drago. Itak so oni začeli …

Kaj pravite na to mojo idejo?

Vem, da bi jo moral drago zaračunati, ampak naj bo. Udriham po konkurenci z brezplačnimi nasveti. :)

Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev.

Res me zanima, kaj bi se zgodilo, če Delo, Dnevnik, Večer ali Finance objavijo nov cenik oglasnega prostora. 0 evrov za oglas! Še bolj bi me potem zanimal odgovor brezplačnih časopisov Dobro jutro, Žurnal in drugih.

Veste, kako sem prišel na to idejo? Prejšnji torek sem prebiral slovenske dnevnike in v enem mi ni uspelo najti niti enega oglasa, v ostalih pa je bilo oglasov za vzorec.

Če ne prodajo nobenega oglasa, potem izpad prihodka tudi ob prehodu na ceno 0 ne bo prehud …

Lisac, tole je pa že preveč drastično … Morda, ampak nekaj je treba narediti. Včasih je čakanje definitivno najslabša odločitev.

Premislite, kako lahko v vašem poslu naredite nekaj, česar ni naredil še nihče.

Razmišljanje je zastonj. Morda pa dobite zmagovito idejo, poletje je pravi čas za to.

Saj boste tako prijazni in mi povedali, kaj si mislite o tem mojem razmišljanju. Kar sem vpišite svoj komentar. Hvala.
 

Komentarji:

09.07.2009 @ 10:43 MATEJ
Kaj pa če živiš od oglasov, potem ti ne pomaga, če jih imaš celo revijo in nič denarja.
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
11.07.2009 @ 00:34 Priloge Ona, Polet ..etc
" Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev."

Me veseli, da tudi guru Aleš ne opazi ene in enostavne kozmetične napake teh trenutnih prilog. Namen dnevnikov sploh ni slab. Izvedba pa slaba! Saj pa noben/-a od bralk, ki kupujejo te trač plačljive Jane, Lady in Story ... sploh ne ve , da je v zraven Dela ali Večera tudi trač priloga z isto vsebino a drugim naslovom Ona, Polet... Dnevniki s prilogami bi tisti dan morali naprej tiščati prilogo in odzadaj dnevni papernews. Verjetno bi zato izdajatelji imeli malo več težav s pakiranjem a bi marskikatera žena iz trgovine prišla vesela, da je našla za eno ceno branje zase in zanj. (tudi tega v svojem poslu ni naredil še nihče)

spp, 5
12.07.2009 @ 10:47 Bojan Dobravc
Pozdravljeni.
Če bi npr.Delo drastično spustil cene za oglasni prostor bi bilo moje podjetje,ki se ukvarja z prodajo polovnih daril verjetno resen kandidat morda celo za celostransko reklamo,vendar Delo jemljem kot zelo resen dnevnik in bi potem verodostojnost časopisa pri meni padla,poglejte kaj so naredili iz nekoč dobre revije Val,preštejte strani in nato seštejte str.z reklamami,tudi prikritimi(testi) in kaj boste ugotovili...
14.07.2009 @ 06:37 sivolasi
Gospod Gostiša (urednik Financ),
redno berem vaš časopis (berem v kafiču, ga pa ne kupujem), ter absolutno cenim vsebine, ki nam jih posredujete. Oba seveda veva, da gre pri Financah za specifične vsebine.

Da pa v strogem centru Ljubljane takoj po osmi zjutraj zmanjka Žurnala, je dejstvo. Ljudje ga vzamejo že na poto v službo, na poti na mestni avtobus in ob 9. uri so že (brezplačno) obveščeni o (skoraj) vsem pomembnem, kar se je zgodilo v državi prejšnji dan.
Prepričan sem, da je Žurnal nedvomno odškrtnil Delu, ter Dnenvniku vsaj procent ali dva bralcev.

Biti obveščen o novem, je zagotovo pomembno. Ni pa več pomembno, ali za informacijo plačaš, ali jo dobiš zastonj. Tudi če je mogoče nekaj manj kvalitetna.
Za mnoge postaja pomembno, da z NEkupovanjem plačljivega časopisa prihranijo evro dnevno. Z 22 evrov mesečno pa že lahko plačaš manjšo položnico…

Ne, brezplačniki ne bodo umrli.
Umirajo (na spletu) pa plačljivi, komercialni portali. Ljudje se počasi odvajajo od tistega, kar je veljalo 100 let: vsebino je treba plačati/kupiti. Drži, vendar le do takrat, ko jo nekdo drug podobno vsebino, ponudi brezplačno…
16.07.2009 @ 01:43 Roberto
Ja ideja ni nič kaj nova zame, tudi sam sem tko razmišljal, samo se mi je zdelo preveč usekan prijem. Potem pa preberem tale post 4x in razmislim... Svaka čast Aleš! Dejstvo je, da me tvoji posti nasmejijo, ampak so resnični.
Jutri se bomo pogajal za oglas v brezplačnem mesečniku :)
16.07.2009 @ 01:47 Roberto
g. MATEJ

Aleš je lepo povedal, da bi z to potezo pošteno udaril po brezplačnikih!
Povedal je tudi, da bi spustil cene, recimo na cene brezplačnika in bi se vsak pameten oglaševalec raje odločil za oglaševanje v bolj renomirani reviji po ceni oglasnega prostora brezplačnika.
Ampak malo verjetno, da bo do tega prišlo, saj... Nevem, mogoče razmišljajo, da bi si s tem uničili ugled.
27.07.2009 @ 22:28 Jelka
Ideja OK, toda, da se to zgodi, žal ni te sile, da bi uporabili svoje sive celice.
27.07.2009 @ 23:37 Jelka
Prejšnji komentar je šel prehitro,
zato dodajam:
Ali mislite da so časopisi resni če so dragi?
Nekaj let nazaj smo nemo opazovali tri butaste konzerve, pa nato tri butaste banane...
Dobrih reklam, ki pritegnejo je zelo malo, zelo dobrih, katere te brezpogojno pritegnejo, ni.
Vsakemu, ki je komentiral pritrdim da ima prav, eni več, drugi manj.
Zato mislim da lahko vsak oceni kje bo oglaševal, saj vsak zasleduje le svojo ciljno skupino strank.
05.08.2009 @ 23:17 dr. Onyx
Zakon o varstvu konkurence govori tudi o tem (citat):

Nelojalna konkurenca je dejanje podjetja pri nastopanju na trgu, ki je v nasprotju z dobrimi poslovnimi
običaji in s katerim se povzroči ali utegne povzročiti škoda drugim udeležencem na trgu.

Vprašanje, ali bi takšna poslovna poteza sodila pod to kategorijo? Namreč ti greš pri ceni oglasnega prostora pod ekonomsko ceno samo zato, da uničuješ konkurenco, ki si tega ne more privoščiti, na drugi strani pa računaš na to, da ko konkurenco iztisneš, boš cene oglasov takoj dvignil na prvotno raven, oziroma še višje.

Je pa na drugi strani tudi res, da je po moje lahko dejanje nelojalne konkurence tudi to, če nekdo nekaj daje zastonj, kot brezplačniki. Le da se tu šteje to kot drug "poslovni model".
24.08.2009 @ 19:15 mm
bitka proti brezplačnikom se mi zdi nesmiselna.
je kdo naredil analizo kdo bere brezplačnike? in zakaj oglaševalci oglašujejo ravno v teh medijih? žal se meni naklada in pozicija oglasov v tem primeru ne zdi odločilen faktor, kot npr. pri Delu, Cicibanu ...
t.i. "elitni" tiskani mediji obljubljajo naročniku vsebine+oglase, za katere se je sam odločil glede na starostno skupino, interese, poklic, izobrazbo ... in naročniki jim "zaupamo".
Sicer pa je veliko prilog v smislu DVDjev, igrač, notesov, svinčnikov, ki so brezplačni (npr. otroške revije Lokomotivček Tomaž) ali pa se jih kupi po nižji ceni skupaj s časopisom kot je običajno (npr. časopis Dnevnik+Disney knjiga). Takšna rešitev je win-win kombinacija za vse udeležence, saj kupcu omogoči možnost izbire nakupa (le časopis ali pa časopis+npr. DVD), kot pa uničevanje časopisov z nepotrebnimi oglasi, ki jih nihče ne pogleda.

sem proti oglaševanju za vsako ceno in se mi zdi da marsikatere agencije nimajo občutka za razporejane oglasov, velike korporacije pa imajo preveč denarja za oglaševanje, da bi racionalizirale svoje oglase.
na vrh