Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Formula za uspeh
-
MarketingKomentarji: 0 30.11.-1
Marketinška formula za uspeh ima veliko neznank. Prav nobeno podjetje ni popolno na vseh področjih. In za uspeh v poslu sploh ni nujno, da smo popolni. Dovolj je, da smo dovolj dobri. Dober izdelek je nujen, ne pa zadosten pogoj za uspeh. Pomembno je, da nas potencialne stranke opazijo.
Verjetnost, da potencialni kupci opazimo določen izdelek, se poveča, če v FORMULO vključimo ZNANO OSEBNOST. Znane osebnosti pritegnejo pozornost, to pa je danes, ko smo obkroženi z veliko več informacij, kot smo jih sposobni obdelati, zelo pomembno. V Sloveniji so znane osebnosti relativno poceni – kar je za podjetnike velika priložnost. Trenutno se te velike priložnosti večina podjetnikov ne zaveda.
[zavec
Podjetje Medis je za promocijo svojega izdelka spretno uporabilo najboljšega slovenskega profesionalnega boksarja. Pametno. Pa še srečo so imeli, da se je vse tako lepo izteklo. :)