Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Formula za uspeh
Marketing
Komentarji:   0 30.11.-1

Marketinška formula za uspeh ima veliko neznank. Prav nobeno podjetje ni popolno na vseh področjih. In za uspeh v poslu sploh ni nujno, da smo popolni. Dovolj je, da smo dovolj dobri. Dober izdelek je nujen, ne pa zadosten pogoj za uspeh. Pomembno je, da nas potencialne stranke opazijo.

Verjetnost, da potencialni kupci opazimo določen izdelek, se poveča, če v FORMULO vključimo ZNANO OSEBNOST. Znane osebnosti pritegnejo pozornost, to pa je danes, ko smo obkroženi z veliko več informacij, kot smo jih sposobni obdelati, zelo pomembno. V Sloveniji so znane osebnosti relativno poceni – kar je za podjetnike velika priložnost. Trenutno se te velike priložnosti večina podjetnikov ne zaveda.

[zavec

Podjetje Medis je za promocijo svojega izdelka spretno uporabilo najboljšega slovenskega profesionalnega boksarja. Pametno. Pa še srečo so imeli, da se je vse tako lepo izteklo. :)

 


na vrh