Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prisilite stranko v »testno vožnjo«!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 18.06.2009

Prisilite potencialne stranke, da preizkusijo vaše izdelke.

prasek

Včeraj sem v poštnem nabiralniku našel običajno zajeten kup letakov in računov. Do stanovanja sem seveda prinesel račune in en sam letak. Ki pa pravzaprav ni letak, ampak vzorec pralnega praška. Škoda mi ga je bilo vreči v smeti …

Odličen način za povečanje prodaje, sploh, če prodajate potrošne izdelke in če ste v njihovo kakovost prepričani, je brezplačno razdeljevanje izdelkov. Pred leti sem pisal o ameriškem podjetju, ki je znatno povečalo prodajo in tržni delež svojih jogurtov. Kako? Brezplačno so razdelili 5 milijonov jogurtov. Delili so jih po poslovnih zgradbah v času malice. Spretno, mar ne? Če želite povečati prodajo, prisilite potencialne stranke, da preizkusijo vaše izdelke.


Komentarji:

23.06.2009 @ 04:27 DJ Lovro
Ma, kaj jaz vem ... Če bi v moji dejavnosti npr. angažiral nekoga, ki se mi ponuja čisto zastonj, bi se vseeno prej dobro pozanimal, za kaj gre, kako dela in tako dalje. Ne bi zaupal kar tako. Spet je odvisno, kakšen sistem imaš. Če je to bolj free varianta, potem ni problema. Če pa imaš sistem "tak in tak", potem delaš vse v tej smeri in preverjaš, da bo tudi tisti "zastonj" delal v to smer in ne nasprotno. Včasih se lahko tako naredi več škode kot koristi. Spet pravim, odvisno, za kakšno dejavnost oz. izdelek gre. Jaz sem že, recimo, enostavno razdelil svoje nalepke obiskovalcem v lokalih in so jih ti potem zalepili na avte in jih leta in leta vozili naokoli. Večina mi je rekla, da so sedaj brez njih, ker so kupili druge avtomobile in sem spet na potezi!

Pred kratkim sem bil na koncertu The Killers v Ljubljani (Itak Džafest) in karte za zadevo je bilo možno dobiti v easy nagradni igri, ulični varianti računalniške igrice Guitar Hero, kjer si moral virtualno odigrati s skupino. Karto so ti podelili (lepo zapakirano poslali na dom) tudi, če te je publika v igrici izžvižgala ... Menda so na različne načine razdelili kar okrog 20.000 vstopnic + prodali cca. 10.000, da se je napolnilo hipodrom Stožice (časopisni naslovi so bili potem taki: prvič v zgodovini, prekletstvo Stožic je odpravljeno in tako naprej). Je pa bil koncert vreden vseh pohval, na svetovnem nivoju in ne k'r neki ... DJ Umek je lani v intervjuju za Playboy izjavil v stilu: "... bistvo je, da napolniš, ne glede na to, na kakšen način ...".

In Lisac potem reče: "... ko te poznajo, je vse lažje ...".
03.07.2009 @ 10:45 poli
upam, da gredo letaki v zabojnik za star papir in ne v "navadne" smeti :)

pa še to - malo moteče pri branju postov & komentarjev za nazaj (po zasluženem dopustu)je, da te back vedno vrže na začetek in ne na mesto kjer si bral - obstajajo rešitve...
na vrh